Madaldusvedrud vs. amordid
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
Arendaks natuke teemat edasi.
Ees seisab vedrude ja amortide vahetus. Kindlasti tahaks midagi sportlikuma. Sai uuritud reguleeritavate konide hinda ja ega just kohe ostma ei torma. Siit ka küsimus milliseid amorte kasutada alternatiivina, eeldades, et paigaldan madaldus vedrud?
Ees seisab vedrude ja amortide vahetus. Kindlasti tahaks midagi sportlikuma. Sai uuritud reguleeritavate konide hinda ja ega just kohe ostma ei torma. Siit ka küsimus milliseid amorte kasutada alternatiivina, eeldades, et paigaldan madaldus vedrud?
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
palju konide eest küsiti??don-A kirjutas:Arendaks natuke teemat edasi.
Ees seisab vedrude ja amortide vahetus. Kindlasti tahaks midagi sportlikuma. Sai uuritud reguleeritavate konide hinda ja ega just kohe ostma ei torma. Siit ka küsimus milliseid amorte kasutada alternatiivina, eeldades, et paigaldan madaldus vedrud?
usun kui vaatad tavalisi gaasi amorte siis peaks nagu hea saama!
XR4i

Re: Madaldusvedrud vs. amordid
Konide ring läheks mulle maksma 7340,-. See siis väikese alega.
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
Neid amorditootjaid on ju mustmiljon peale Koni, juba kasvõi Burtonis on mitmeid variante. Ma isiklikult valiks ilmselt AVO omad, http://www.avouk.com/pm/89" onclick="window.open(this.href);return false;
Samas reguleeritavus pole tänavaauto puhul absoluutselt oluline, seega sa ei kaota ka midagi kui võtad lihtsalt head mittereguleeritavad amordid. Pead lihtsalt uurima, kas nad sinu valitud vedru jäikusega kokku sobivad. Noh ja kui veel edasi minna, siis kas on üldse mingit meeletult jäika vedru vaja? Väike madaldus teeb muidugi head, aga tuleks valida selline vedru, mis madaldab, aga väga palju jäigem pole. Ja kui on soov kurviomadusi parandada, siis äkki oleks targem üldse stabikate kallale minna? Ja kas rehvid on värsked, õiges mõõdus ning võimalikult head? Puksid on kõik uued? Silla seaded paigas?
Konid ei ole kindlasti halb valik, aga neil on vastav hind ka ning sama raha eest võib veermikus äkki midagi mõjusamat ära teha. Muidugi läbi kulunud amordid tuleks välja vahetada.
Samas reguleeritavus pole tänavaauto puhul absoluutselt oluline, seega sa ei kaota ka midagi kui võtad lihtsalt head mittereguleeritavad amordid. Pead lihtsalt uurima, kas nad sinu valitud vedru jäikusega kokku sobivad. Noh ja kui veel edasi minna, siis kas on üldse mingit meeletult jäika vedru vaja? Väike madaldus teeb muidugi head, aga tuleks valida selline vedru, mis madaldab, aga väga palju jäigem pole. Ja kui on soov kurviomadusi parandada, siis äkki oleks targem üldse stabikate kallale minna? Ja kas rehvid on värsked, õiges mõõdus ning võimalikult head? Puksid on kõik uued? Silla seaded paigas?
Konid ei ole kindlasti halb valik, aga neil on vastav hind ka ning sama raha eest võib veermikus äkki midagi mõjusamat ära teha. Muidugi läbi kulunud amordid tuleks välja vahetada.
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
Lihtsad tõed enamuses ära räägitud. Aga tahtes säilitada originaalkõrgust ja parandada sõiduomadusi siis loogiline oleks muretseda pisut jäigemad amordid(loomulikult hea ka kui reguleerimisvõimalusega). Ka tihti õliamorid vahetamine gaasiamordi vastu annab tuntava efekti. Samuti ei ole ühestkist vedrust ega amordist juhitavusele kasu kui kõik sildades olevad kummipuksid on samast aastast kui masin syndis.
Oma sierral on all -40mm vedrud ja bilsteini originaalkõrgustega gaasiamordid. Olin enamvähem rahul aga esikummid kulusid liiga kiiresti-esiots libises kurvis läbi. Vahetasin prooviks välja alumise õõtshoova kinnituspuksid polüuretaan pukside vastu ja stabikavarda otstesse tulid uute õõtshoobadega kaasa ka tugevdatud?! kummipuksid. Peale nende paigaldamist hakkas kerge kartauto tunne tekkima-masin kuulas rooli korrektselt. Peale stabikavarda otsa- ja kinnituspukside vahetamist polüuretaanide vastu, olen enamvähem rahul. Täielikud andmed saab siis kui tagaots ka tehtud on ja uus rehviring all.
Aga lihtsaim viis omada normaalset juhitavust on osta kõik!!! kummipuksid nii esi kui tagasilda ja ära vahetada-see toob enamikele sierraomanikele naeratuse näole
Oma sierral on all -40mm vedrud ja bilsteini originaalkõrgustega gaasiamordid. Olin enamvähem rahul aga esikummid kulusid liiga kiiresti-esiots libises kurvis läbi. Vahetasin prooviks välja alumise õõtshoova kinnituspuksid polüuretaan pukside vastu ja stabikavarda otstesse tulid uute õõtshoobadega kaasa ka tugevdatud?! kummipuksid. Peale nende paigaldamist hakkas kerge kartauto tunne tekkima-masin kuulas rooli korrektselt. Peale stabikavarda otsa- ja kinnituspukside vahetamist polüuretaanide vastu, olen enamvähem rahul. Täielikud andmed saab siis kui tagaots ka tehtud on ja uus rehviring all.
Aga lihtsaim viis omada normaalset juhitavust on osta kõik!!! kummipuksid nii esi kui tagasilda ja ära vahetada-see toob enamikele sierraomanikele naeratuse näole

Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
mina panin tavalised gaasid ja uued vedrud, mitte mingit madaltust ja püsib nagu magnetiga teel kinni 

Re: Madaldusvedrud vs. amordid
keisei racingust sõber ostis coiloverid hind oli 1000.- tk ...saab kõrgust reguleerida vastavalt vajadusele ja pole liiga jäigad ega ka liiga pehmed...paremad igatahes kui orikad 

XR4 2.9i
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
Palju max. madalduseks keerata saab nendega ?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
kas sierra omad, ja kas sellist pakkumist veel on või on niisama tühikargamine? kas jäikust kah regullida saab?Tehnic kirjutas:keisei racingust sõber ostis coiloverid hind oli 1000.- tk ...saab kõrgust reguleerida vastavalt vajadusele ja pole liiga jäigad ega ka liiga pehmed...paremad igatahes kui orikad
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
Tehnic kirjutas:keisei racingust sõber ostis coiloverid hind oli 1000.- tk ...saab kõrgust reguleerida vastavalt vajadusele ja pole liiga jäigad ega ka liiga pehmed...paremad igatahes kui orikad
see nagu põhimõtteliselt niisama saadud
XR4i

Re: Madaldusvedrud vs. amordid
saab regullida ainult vedru, firmaks JOM ja ostetud carshop.ee-st hind oleneb margist...konkreetne hind 4ooo.- kompl. oli vw ventole. 

XR4 2.9i
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
uuri mis see komplekt maksab sierrale, sest sierrale üldiselt coilid kallimad kui näiteks bmw vms
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
Ma tean ühte madaldusvedru+gaasiamordi komplekti mis jääks sellise coili hinna juures suht kiirelt üle...
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
Lugesin läbi kõik jutu, aga ise tahaks teada et kuidas autot madalamaks saaks? Tean et poolteist keerdu maha lõigata vedrult ja käib küll. Isa pani kunagi mk3 sierrale vanema tüübi sierra vedrud taha, need nüüd juba ligi 8 aastat kestnud ja tagumine ots ikka kõrge. Tahan aga enda oma madalamaks saada, endal ka mk3, et vb panna kõvemad vedrud aga lõigata rohkem maha, sest roolitäpsust väga taga ei aja esialgu. Tuttav pani ka escordile uued vedrud taha ja iilgelt kõrge sai, lõikas kaks keerdu maha ja nüüd selline mõnus. Aga ühel põllurallikal endal on ka umbes poolteist keerdu ära murdunud lihtsalt, päris madal ees, peale surdes naq ei ütleks et amort läbi.
˙ʇsauuoʞʞsǝʞ ǝǝ˙ɐʇso ıɹnnʇɐıʌɐןʞ uɐʇso ınʞ 'pɹoʞ ǝuɐɯııʌ uo ǝǝs
Re: Madaldusvedrud vs. amordid
Ja need vento coilid istuvad sierra alla? kas on vahet ka nende 4x4 ja tavalise sierra alla pookimiselTehnic kirjutas:saab regullida ainult vedru, firmaks JOM ja ostetud carshop.ee-st hind oleneb margist...konkreetne hind 4ooo.- kompl. oli vw ventole.