küsimus heitgaasikohta..
küsimus heitgaasikohta..
et ei leidnud siit kusagilt vastust seega mõtlesin et küsin siis ise. Asi selline et autol on mul CO paigast ära lausa palju kohe aga ei oska öelda mis viga tahaks teada ehk keegi oskab aidata? et mis sellise probleemi lahendamiseks kõige odavam ja kiirem lahendus .
Re: küsimus heitgaasikohta..
enamasti kui paigast ära, siis lambda. ja nüüd otsingut kasutama siin ja ffe-s et mis näitaja sul kõrge ja mis siis viga võib olla.
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: küsimus heitgaasikohta..
ffe ? see jäi arusaamatuks..
loll on loll:D

Re: küsimus heitgaasikohta..
http://foorum.fastfords.org.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: küsimus heitgaasikohta..
ja nüüd uuurima. 

Re: küsimus heitgaasikohta..
Asi võib olla ka lihtsalt sitas kütuses
kui sita kvaliteediga küte siis tõstab co-d ja lambda ka kindlasti

Re: küsimus heitgaasikohta..
no nüüd ma panen 98 sisse ja siis tuleb natu sõita sellega
sis ehk saab torud puhtaks ja hakkab normaalselt näitama. aga kas seda lamda korrasolekut on võimalik ainult arvuti abil kontrollida?

Re: küsimus heitgaasikohta..
Saab ka tavalise testriga mingi pildi ette.
Peaks olema 4 juhet: valge küttekega mass
valge küttekeha pluss 12V
must signaal
hall mass nii peaks olema. Kuna lambda tekitab ise pinget, siis tuleks kontrollida, kas hallil juhtmel on korralik mass ja kui on olemas, siis paned testri musta ja halli juhtme vahele ja mõõdad pinget. See peab pidevalt kõikuma 0 kuni 1 V. Rikka küttesegu korral tekitab see 0,6...1,0V pinge, lahja küttesegu korral on pinge 0,0...0,3 V. Ei tasu ka unustada, et lamda temp peab olema tööle hakkamiseks vähemalt 300 kraadi.
Ah üks asi veel: Lambda andur hakkab küttesegu muutma alles siis, kui tähtsamad andurid annavad õigeid näitusid!
Peaks olema 4 juhet: valge küttekega mass
valge küttekeha pluss 12V
must signaal
hall mass nii peaks olema. Kuna lambda tekitab ise pinget, siis tuleks kontrollida, kas hallil juhtmel on korralik mass ja kui on olemas, siis paned testri musta ja halli juhtme vahele ja mõõdad pinget. See peab pidevalt kõikuma 0 kuni 1 V. Rikka küttesegu korral tekitab see 0,6...1,0V pinge, lahja küttesegu korral on pinge 0,0...0,3 V. Ei tasu ka unustada, et lamda temp peab olema tööle hakkamiseks vähemalt 300 kraadi.
Ah üks asi veel: Lambda andur hakkab küttesegu muutma alles siis, kui tähtsamad andurid annavad õigeid näitusid!
Re: küsimus heitgaasikohta..
ühesõnaga tuleb enne sõita kõvasti siis hakkab tööle. Et ikka toru all kuumaks saada.
Re: küsimus heitgaasikohta..
keera lamda maha ja vaata kui tahmane see sul on. ja kui kat on läbi v puudub siis sa jäädki seda co-d paika saama.
hoia õhuava(õhufilter) puhas siis ei tapa sa ka lamdat kohe ära.
hoia õhuava(õhufilter) puhas siis ei tapa sa ka lamdat kohe ära.
€-contact
Re: küsimus heitgaasikohta..
nu see mul maha keeratud suht must ikka:D on.
Re: küsimus heitgaasikohta..
kui tahmane olema peab et arvata et see ei tööta?
Re: küsimus heitgaasikohta..
vaheta lamda ära siis asi korras. mul oli sama jama ja lasin lamda ära vahetada ja nüüd kõik korras. kui lamda ise lahti keerad võd selle tuksi keerata, sest seda ei tohi väga kõvasti kinni keerata ja seda otsa ei tohi näppida:) Või mine lase kuskil kus diagnostikat tehakse lamda ära mõõta.
Re: küsimus heitgaasikohta..
mis mõttes ei tohi näppida... kas näpud on kuumemad, kui heitgaasid? et põhja kõrvetab. kõvemini kinni ei olegi vaja keerata, kui et sealt vahelt läbi ei tule. tegu pole tõesti rattamuttriga, mida peab kinni väänama, et rattas sõidupeal sust juhuslikult mööda ei sõida.
lamdal on ots pleki all.
lamdal on ots pleki all.
€-contact
Re: küsimus heitgaasikohta..
ega ma ei olekski sinna toruga seda väänama läinud
see läheb juba selle kuumuse käes seal mõnusalt kinni.
