vaba teema, kuid jääme viisakaks
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
ja maksa seal kindlasti siis kaardiga
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Mis vahet on universaal dohlakal ja sedaaanil?
keretüüp.
Õnne siks.

Õnne siks.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Õnnitlused Sigmarile vananemise puhul! Kolmandik elust juba möödas 

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Palju õnne ka minu poolt! 

0 esiveolist, 8 tagaveolist.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
no väike kahtlus ju on et kui peab vedama koormat siis parem kui oleks vähe suurema numbriga ülekanne. näiteks p100'l on üldse üle 4'ja see number, muidugi seal vist ei kasutatud dohc mootorit kah vaid 1,8td ja 2,0 ohctann15 kirjutas:Mis vahet on universaal dohlakal ja sedaaanil?keretüüp.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Vanemat tüüpi veomasinad kipuvad tõesti olema aeglasema ülekandega, et jõuaks paremini koormat vedada.
Uued veomasinad on ka mõned rohkem pöördes, aga mitte enam nii tihti ja mitte niiväga, kui vanasti, sest mootorid on võimsamad.
Kuigi pean nentima fakti, et minu töö Ford Transitil on 90-ga 5nda käiguga miski ligi 3000 pööret.
Ma tean niipalju, et sõbra 92a universaal 2,0 85kw sierra dohc on 90-ga miski 2300 pööret või kuskil sealkandis, et sierra norm pöörded.
Samas minu Gt 2,0 85k dohc 92a sierra oli ligi 3000 pööret 90-ga, seda sierrat mul muidugi enam pole.
Muide, üks asi veel, kui ma võrdlen oma 1983a sierra 2,0 77kw karpat uuema 2,0 85kw dohc sierraga, siis on neil veel üks vahe.
Nimelt see uuem dohc sierra kaalub ju midagi 1100kg? Aga mu 83a karpa sierra kaalus 1030kg, mis kindlasti annab talle kiirenduses eelise.
Kuna nende vahe on isegi napp, siis see väiksem kaal, aitab kindlasti kaasa.
Uued veomasinad on ka mõned rohkem pöördes, aga mitte enam nii tihti ja mitte niiväga, kui vanasti, sest mootorid on võimsamad.
Kuigi pean nentima fakti, et minu töö Ford Transitil on 90-ga 5nda käiguga miski ligi 3000 pööret.
Ma tean niipalju, et sõbra 92a universaal 2,0 85kw sierra dohc on 90-ga miski 2300 pööret või kuskil sealkandis, et sierra norm pöörded.
Samas minu Gt 2,0 85k dohc 92a sierra oli ligi 3000 pööret 90-ga, seda sierrat mul muidugi enam pole.
Muide, üks asi veel, kui ma võrdlen oma 1983a sierra 2,0 77kw karpat uuema 2,0 85kw dohc sierraga, siis on neil veel üks vahe.
Nimelt see uuem dohc sierra kaalub ju midagi 1100kg? Aga mu 83a karpa sierra kaalus 1030kg, mis kindlasti annab talle kiirenduses eelise.
Kuna nende vahe on isegi napp, siis see väiksem kaal, aitab kindlasti kaasa.
Viimati muutis AlarT, 27 Aug 2010, 15:34, muudetud 1 kord kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
SOOMEMAALASED!
kus kandis keegi soomes ringi liigub?
kus kandis keegi soomes ringi liigub?
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Isegi sulas makstes ei ole vist enam midagi kindel, sest sisseastudes tuleb ennast registreerida niikuinii. Kasvõi siis, kui korraks ntx suitsu lähed ostma. Väidetavalt seda infot ei jagata, aga krt seda teab kah...Tarmo kirjutas:ja maksa seal kindlasti siis kaardiga
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Eeldan, et räägite kasiinost jah? Ka mina olen seal kirjas, kuna olen külastanud, aga mitte pangakaardiga maksnud:P
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Mina helsinki ja lähiümbrus,põhiliselt riihimäki(helsinkist 60km).Kups kirjutas:SOOMEMAALASED!
kus kandis keegi soomes ringi liigub?
Aga seni ma ei saa kuskile liikuda kuna see genekas mis sult uurisin andis saba lõpuks,üllatus oli ka see et mootori õli käib läbi geneka ja seda kah enam ei ole mootoris(poe ees asfaldil).
Et uuri seda genekat v6imalikult kiirelt

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
siis on jah 3,62 ka universaalil
aga sinu gt'l oli siis küll 3,9 vms all, mõni ime et ta sul siis kütet palju võttis
aga sinu gt'l oli siis küll 3,9 vms all, mõni ime et ta sul siis kütet palju võttis

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Suured tänud õnnesoovijatele! 

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
no GT võttis jah ligi 8 maanteel, aga sõbra normaalse ülekandega dohc ka alla 7 ei võta ja tema ema oma ka ei võtnud.
Avastasin selle peale lätis käiku, miski 600km sõitu, mu hämmstus oli suur,83a 4 käiguline karpa sierra oli ka ökonoomsem, hiljem tegin ta muidugi 5 käiguliseks.
Tõsi on muidugi see, et ega see dohc polnud tõenäoliselt päris korras ka.
Muidu olete kuulnud väitest,et laupkokkupõrkes autode kiirused liituvad?
See on tegelikult müüt, tegelikult on asi hoopis teisiti.
Asi on sedasi, et kui kumbki auto sõidab 100-ga kokku, siis pole kokkupõrke kiirus, mitte 200 vaid siiski sada,, esiteks kuna kumbki auto peatub 100 pealt ja jõud jaotub kahe auto peale, kumbki auto tekitab üksteise jaoks seina, nagu paneks 100-ga seina, mitte 200-ga.
http://www.youtube.com/watch?v=c-JGIYLZZUg" onclick="window.open(this.href);return false; siin ka tõestus sellest, vaadake ära, päris huvitav.
Avastasin selle peale lätis käiku, miski 600km sõitu, mu hämmstus oli suur,83a 4 käiguline karpa sierra oli ka ökonoomsem, hiljem tegin ta muidugi 5 käiguliseks.
Tõsi on muidugi see, et ega see dohc polnud tõenäoliselt päris korras ka.
Muidu olete kuulnud väitest,et laupkokkupõrkes autode kiirused liituvad?
See on tegelikult müüt, tegelikult on asi hoopis teisiti.
Asi on sedasi, et kui kumbki auto sõidab 100-ga kokku, siis pole kokkupõrke kiirus, mitte 200 vaid siiski sada,, esiteks kuna kumbki auto peatub 100 pealt ja jõud jaotub kahe auto peale, kumbki auto tekitab üksteise jaoks seina, nagu paneks 100-ga seina, mitte 200-ga.
http://www.youtube.com/watch?v=c-JGIYLZZUg" onclick="window.open(this.href);return false; siin ka tõestus sellest, vaadake ära, päris huvitav.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Sigmarile ka minu poolt õnne!
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Õnnesoovid Sigmarile !!!
Alar räägi nüüd välja teistele, et kas sa ostsid DOHC Sierra tookord kuna arvasid, et on 16klappi või milles asi ? Kuidas sa küll nii rumala lükke tegid ja endale üleliigse nukkvõlli enda kanda võtsid ? Või mis värk selle Sierraga siis oli, et see dohc sind kohe niiiiiiiiiiiiiiii kummitab ? Kas sa näed unes kah üleliigset nukkvõlli ning magamaminnes mõtled sellest, et Ford pettis inimesi ?
Ahh tegelt Alari dohc vastane värk raudselt selles, et oli ilus kevadine päiksepaisteline päev. Linnud laulsid ja Alar sebis mingit naist. Seeaeg sõitis Alar ohc Sierraga. Mingiaeg aga hakkas naisega asi allakäima, lõpuks naine jättis ta maha. Hiljem sai teada, et naine sebis mingi uue tüübiga, kes aga üllatus üllatus, SÕITIS DOHC SIERRAGA. See ajas aga põlise ohc mehe närvi ning siiamaani kriibib tegelt hinges see teema. Ja kuna naisi kiruda ja mahateha pole Sierrafoormis popp siis seletabki kõigile KUI mõttetu see DOHC mootor ikka on.
Alar räägi nüüd välja teistele, et kas sa ostsid DOHC Sierra tookord kuna arvasid, et on 16klappi või milles asi ? Kuidas sa küll nii rumala lükke tegid ja endale üleliigse nukkvõlli enda kanda võtsid ? Või mis värk selle Sierraga siis oli, et see dohc sind kohe niiiiiiiiiiiiiiii kummitab ? Kas sa näed unes kah üleliigset nukkvõlli ning magamaminnes mõtled sellest, et Ford pettis inimesi ?
Ahh tegelt Alari dohc vastane värk raudselt selles, et oli ilus kevadine päiksepaisteline päev. Linnud laulsid ja Alar sebis mingit naist. Seeaeg sõitis Alar ohc Sierraga. Mingiaeg aga hakkas naisega asi allakäima, lõpuks naine jättis ta maha. Hiljem sai teada, et naine sebis mingi uue tüübiga, kes aga üllatus üllatus, SÕITIS DOHC SIERRAGA. See ajas aga põlise ohc mehe närvi ning siiamaani kriibib tegelt hinges see teema. Ja kuna naisi kiruda ja mahateha pole Sierrafoormis popp siis seletabki kõigile KUI mõttetu see DOHC mootor ikka on.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...