kolvirõngad,vända saaled,raamsaaled,vända esimene ja tagumine simmer,karteri tihend,kollektori tihendid,keti pinguti,tallad,plokikaane poldid,plokikaane tihend,kambrikaane tihend,sääreklapi tihendid..oli umbes 250.- + veel kaas läheb lihvi ja klapid soveldamisese..umbes 300.- + õli ja tosool(olemas)..
ma ei ütleks,et väga palju..suht odav tglt võrreldes sellega,et ostad uue kone(mis tsenseeritud läheb) ala mingi 100.-..õlivahetused jnejne nkn teha..siis tuleb odavam 1 korda teha ja nautida korras mootorit..kere on nkn korralik..põhi samuti..siis miks mitte?
plaanis ka üle värvida uuesti matiks aga püstoliga..kõik vajalik olemas selleks..
http://topbodykit.co.uk/xcat/98/page/6" onclick="window.open(this.href);return false; aga p alun(oli hoopis 148.-eur)endal nkn plaanis tellida ja koopiat teha aga millal ei tea....ned kinnituvad tule klaasi asemel ja tuld ja värki saab samamoodi reguleerida..
Niipalju kui ma uurinud olen, siis on nendel samad plokid, v.a. 2.3 16v. 2.3 on mingid tasakaalu võllid karteris, et mootor ei vibreeriks vähem. Muus osas on 2.3 ka sama. Kõik istuvad mt75 kkasti otsa. http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... &start=300" onclick="window.open(this.href);return false; Sellele escortile on pandud 2.3