8. leht 8-st
Postitatud: 11 Sept 2007, 18:11
Postitas Tanel
220 Soomes kiirteel homikul kella 4-5 vahel udune oli ja automaat käigykast
Postitatud: 14 Sept 2007, 16:47
Postitas leints
no mina enda 1986 a sierraga panin 170, ega rohkem ei lähe kah

Postitatud: 18 Sept 2007, 18:03
Postitas Adversary
Mu kiirusrekord on hädiselt 130km/h, Tartu-Võru maanteel möödasõidul.

Kuid ma ei ole ka mingi eriline rallitaja ja auto ei ole minu jaoks riista pikendus vaid töövahend.

Postitatud: 25 Sept 2007, 15:43
Postitas 300mph
-86 aasta 2,0 Sierraga nii kruusal kui asfaltil spidomeetri osuti saanud 160km/h peale.
Postitatud: 25 Sept 2007, 15:53
Postitas Priit
300mph kirjutas:-86 aasta 2,0 Sierraga nii kruusal kui asfaltil spidomeetri osuti saanud 160km/h peale.
järelikult on Eestimaal ka veel häid kruusateid

kui sa just mingi kamikaze ei ole

Postitatud: 25 Sept 2007, 16:07
Postitas 300mph
Kas ta nüüd just hea kruusatee on, aga ta on piisavalt sirge ja suht auguvaba niiet annab ikka natuke vajutada seal jah. Kuigi peab mainima sellise asja ka, et ärge seda järgi proovima hakake.
Postitatud: 25 Sept 2007, 16:08
Postitas xoro
möödasõidul 4st autost kusagil 165 kanti,kuid minekut tundus olevat.otseselt ei ole proovinud...vast jõuab veel
Postitatud: 25 Sept 2007, 18:49
Postitas Tarmo
mul hakkas oma teerullidega kevadel juba sajaga ujuma kruusal, just sirgel osal
Postitatud: 25 Sept 2007, 21:05
Postitas Black66
tarmo kirjutas:mul hakkas oma teerullidega kevadel juba sajaga ujuma kruusal, just sirgel osal
Hea ja jäik vedru alla, kitsam kumm, siis pidamine vägagi hea.
Ise vast kruusal saavutanud maskimum 150.
Asfaldil pole eriti peenestanud, kuskil 160 oli vist teist ikka. Natukene oli veel minekuruumi.
Postitatud: 25 Sept 2007, 22:10
Postitas Tarmo
kruusal ikka pehme vedru ja võimalikult kõrge profiiliga kumm ehk võimalikult vähe tolle veljel ja muidugi kitsas
Postitatud: 26 Sept 2007, 16:08
Postitas Black66
tarmo kirjutas:kruusal ikka pehme vedru ja võimalikult kõrge profiiliga kumm ehk võimalikult vähe tolle veljel ja muidugi kitsas
No, sellessuhtes, et originaal vedru küll hea ei ole minu arust kruusal. Võibolla universaal käitub teisiti kah, pole nagu sedaani eriti katsetanud, rääkimata luukpärast.
Postitatud: 26 Sept 2007, 17:55
Postitas Tarmo
universaalil on jäigemad vedrud
Postitatud: 27 Sept 2007, 20:33
Postitas sepik
2,0is 85a 215