Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
mis saalesid tellisid, kus kohast ja mis hind.
mul vaja tellida täis saalede mäng: keps, raam, nukk
proovisin kupsi kaudu kuid mitu nädalat pole vastust tulnud, masu järelikult läbi ja firmal pole pisi klientidega vaja tegeleda enam
mul vaja tellida täis saalede mäng: keps, raam, nukk
proovisin kupsi kaudu kuid mitu nädalat pole vastust tulnud, masu järelikult läbi ja firmal pole pisi klientidega vaja tegeleda enam
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
sul ühel pildil puhurite all on kompuuter ,, kas see ongi orig. peal või isepandud?:D ja mida need nupud teevad kõik ?:)
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
originaalis kompu peal jah aga praegu ära võetud kuna ei tööta.
XR4 2.9i
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
nonii...kevad paistab kaugelt juba seega olen nüüd hakanud lõpuks uut mootorit kokku laduma...vahepeal seisid asjad ikka varuosade taga.
Algul sai tellitud valed kolvirõngad, kuna minuni jõudnud info kohaselt sobivad 2.8 rõngad 2.9-le ka, aga võta näpust...sai tellitud kuskilt soomest rõngad ja ei sobinud ja tagasi ka ei saanud saata...siis ostsin 2.8 kolvid ning pidin jällegi tödema et niilihtsalt ei saa ikka....olid teised kõrgemad tsipa kui 2.9 kolvid...samas oleks saanud väga püssi mootori surveastme tõstmisega, aga kuna eesmärgiks turbomootor siis läksin lõpuks seda teed, et lasin rõngasooned 2.8 rõngastele parajaks treida ja samas ka kolbidel peale süvendid...ilma süvendita poleks jälle saanud kuna uuema tüübi plokikaantel küünlad teiselepoole viltu ja siis ei oleks kolbide originaalsüvendid küünaldega istunud....igatmoodi jama ühesõnaga...pärast ajasin kolvid koos kepsudega kaalu ka ja lõpuks siiski sai asi lahenduse ja nüüd hakkab edenema juba.
panen mõne pidi ka siis hetkeseisust...alumine ots täitsa koos nüüdseks. Mootori üldmahuks võib nüüd lugeda ametlikult 3.0L

Algul sai tellitud valed kolvirõngad, kuna minuni jõudnud info kohaselt sobivad 2.8 rõngad 2.9-le ka, aga võta näpust...sai tellitud kuskilt soomest rõngad ja ei sobinud ja tagasi ka ei saanud saata...siis ostsin 2.8 kolvid ning pidin jällegi tödema et niilihtsalt ei saa ikka....olid teised kõrgemad tsipa kui 2.9 kolvid...samas oleks saanud väga püssi mootori surveastme tõstmisega, aga kuna eesmärgiks turbomootor siis läksin lõpuks seda teed, et lasin rõngasooned 2.8 rõngastele parajaks treida ja samas ka kolbidel peale süvendid...ilma süvendita poleks jälle saanud kuna uuema tüübi plokikaantel küünlad teiselepoole viltu ja siis ei oleks kolbide originaalsüvendid küünaldega istunud....igatmoodi jama ühesõnaga...pärast ajasin kolvid koos kepsudega kaalu ka ja lõpuks siiski sai asi lahenduse ja nüüd hakkab edenema juba.
panen mõne pidi ka siis hetkeseisust...alumine ots täitsa koos nüüdseks. Mootori üldmahuks võib nüüd lugeda ametlikult 3.0L


Viimati muutis Tehnic, 10 Veebr 2011, 22:27, muudetud 1 kord kokku.
XR4 2.9i
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
Puurisid ploki üle? Kuda 3L 
Edit: Selge siis

Edit: Selge siis

Viimati muutis oliver85, 09 Veebr 2011, 23:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
oot, et küünal hakkab ilma süvendita vastu kolbi siis käimaTehnic kirjutas:.ilma süvendita poleks jälle saanud kuna uuema tüübi plokikaantel küünlad teiselepoole viltu ja siis ei oleks kolbide originaalsüvendid küünaldega istunud.]
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
eitea kas just vastu kolbi aga muidu kolbidel olid täpselt küünla kohas sellised augud...natuke on näha ka neid peale treimist...ilmselt küttesegu suunamise eesmärgil nad seal on...siis ma mõtlesin et äkki hakkavad minu vastu töötama need augud kui nad vales kohas on ja samas kasulik oleks ka surveastet alandada seega lasin pealt ära treida...samas jaguneb ka plahvatusel tekkiv jõud ühtlasemalt...Tarmo kirjutas:oot, et küünal hakkab ilma süvendita vastu kolbi siis käimaTehnic kirjutas:.ilma süvendita poleks jälle saanud kuna uuema tüübi plokikaantel küünlad teiselepoole viltu ja siis ei oleks kolbide originaalsüvendid küünaldega istunud.]
XR4 2.9i
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
Tahad sa lähemalt seletada kuidas kolvilt miskit maha võttes töömahtu suurendada? Mootori töömaht = silindri läbimõõt x kolvikäik. Kui sa kolvilt pealt veits maha võtad midagi siis ei suurene neist kumbki. Põlemiskambrimaht suureneb küll aga see on täiesti erinev asi.Tehnic kirjutas:eipuurind.. kolbidel võtsin pealt maha...
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
no aga kogu silindri maht läheb suuremaks ju sellega kui ruumi rohkem
XR4 2.9i
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
Ruumi, mille kolb vabastab liikudes ülemisest surnud seisust alumisse nimetatakse silindri töömahuks,seega kui kolbi võttis maha siis see joon kus kolb peaks alumises seisus olema,on nihkunud alla poole,väntvõllipoole,seega suurenenud ka töömaht.
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
See joon kus kolb on TDC's on samuti ju alla poole nihkunud. Kolvi "tuunimine" ei muuda kuidagi tema üles-alla liikumist, seda saab muuta ainult väntvõlli vahetades.waher kirjutas:Ruumi, mille kolb vabastab liikudes ülemisest surnud seisust alumisse nimetatakse silindri töömahuks,seega kui kolbi võttis maha siis see joon kus kolb peaks alumises seisus olema,on nihkunud alla poole,väntvõllipoole,seega suurenenud ka töömaht.
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic



Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
Tsiisas mehed, äkki loeks mingi lihtlabasemagi raamatu läbi enne mootori tuunimise alustamist. 
Mootori kubatuur = KOLVIKÄIK x SILINDRI PINDALA (ehk silindri läbimõõt) x SILINDRITE ARV
See milline see kolb seal silindris on EI KOTI kubatuuri poolelt absoluutselt MITTE KEDAGI!
Kolvi kuju muudab surveastet (mida on omakorda staatilist ja dünaamilist olemas) ja palun ärge seda nüüd jumala eest kompressiooniga segi ajage.
Seega kui sa ei kasuta teist väntvõlli ega teise mõõduga kolbe, siis on kubatuur ikkagi sama mis tehasest.

Mootori kubatuur = KOLVIKÄIK x SILINDRI PINDALA (ehk silindri läbimõõt) x SILINDRITE ARV
See milline see kolb seal silindris on EI KOTI kubatuuri poolelt absoluutselt MITTE KEDAGI!
Kolvi kuju muudab surveastet (mida on omakorda staatilist ja dünaamilist olemas) ja palun ärge seda nüüd jumala eest kompressiooniga segi ajage.
Seega kui sa ei kasuta teist väntvõlli ega teise mõõduga kolbe, siis on kubatuur ikkagi sama mis tehasest.
Re: Ford sierra Xr4i, 1985., Tehnic
Tehnic mõtles et on tark 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v