8. leht 8-st

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 05 Juul 2010, 18:33
Postitas Tarmo
pmst on sul ju tutikas mootor. salongist ostetud tutikas auto võtab kah alguses rohkem kütet (äkki oli mingi 30k km kui hakkas vähem võtma ei ole meeles, kuid kui mingiks rõvedaks vaidluseks läheb siis helistan tuttavad läbi ja uurin), mitmed tutavad on seda nentinud, endal pole olnud au omada nii uut autot.
pmst on hetkel kütusekulu selle mootori teema raamest väljas ja bomsch mõtleb minu dohc mootorit, eks talle endale meeldib kah ju siga ja kägu võrrelda

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 06 Juul 2010, 14:43
Postitas Jaan
No jah, savi neist Sierradest. Ma sain tutika Jetta 1,4T/90kw ja sellel on peale 400km läbimist ja normaalset vajutamist keskmiseks 6,9L. Kui säästlikult sõita siis saab ilusasti 5, peale. Tänapäevatehnoloogiad ikka toidavad. :)

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 23 Sept 2010, 19:11
Postitas Sierrais
Küsimus suurele ringile! :roll:
Kui palju võib 2,0is 85kw pokikaant maha lihvida?

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 26 Sept 2010, 15:55
Postitas sepik
2 mootoril saanud 1,8 mm võtta ,aga siis pead küünlad nii moodi sisse keerama et vastu kolvi ei lähe.Ja sellega arvestama et rihma purunemisel klapid kõverad.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 26 Sept 2010, 19:02
Postitas Sierrais
sepik kirjutas:2 mootoril saanud 1,8 mm võtta ,aga siis pead küünlad nii moodi sisse keerama et vastu kolvi ei lähe.Ja sellega arvestama et rihma purunemisel klapid kõverad.
aga kui 1,8mm maha võtta kas klapid ei hakka vastu kolbe käima?

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 26 Sept 2010, 20:40
Postitas Jaan
No see ei ole ju mingi teema. Palju need rihmad siis ikka purunevad? Valdaval enamusel lendavad klapid pähe ja pole hullu midagi, ikka sõidetakse.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 26 Sept 2010, 22:24
Postitas sepik
Bomsch kirjutas:No see ei ole ju mingi teema. Palju need rihmad siis ikka purunevad? Valdaval enamusel lendavad klapid pähe ja pole hullu midagi, ikka sõidetakse.
Selles mõttes ,et ise ei ole viitsinud OHC-l korra päraselt rihma vahetada.
Olen lasknud nii kaua kui on pooleks läinud.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 27 Sept 2010, 13:36
Postitas Jaan
No, aga sa ometi ei saa seda kellelegi soovitusliku käitumisena välja pakkuda. :D
See on laiskus ja mugavus ja kuna midagi ei juhtu siis on poogen.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 27 Sept 2010, 17:05
Postitas Jesper
Kui on vaja surveastet juurde, siis on tööde järjekord selline, väiksemast suurema $$$ suunas:
- kaane freesimine
- kui ei jätku, siis ploki freesimine (trikk on selles, et plokki peab sama surveastme jaoks vähem freesima ja kolvid ei ulatu päris üles välja)
- kui ei jätku, siis väiksemate põlemiskambritega 1,6 kaas ja selle sobivaks modimine
- kui ei jätku, siis kõrgendustega kolvid (see on siis umbes sellises suurusjärgus üritus, et 4-kordistab Sierra hinna).

Bensiiniga sõites piisab ka kõige metsikumate püsside jaoks punktidest 1-3. Küünalde jaoks saab pärast paigutuse triki otsalõppemist kasutada vahepuksi ja väikest küünalt, mis istub kaanes kõrgemal, või siis kui ruum otsa ei saa aga ei viitsi paigutada, pane need moodsad kahe külgelektroodiga küünlad.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 24 Dets 2010, 17:25
Postitas larryme

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 24 Dets 2010, 17:46
Postitas Jesper
See on kohustuslik kirjandus, võiks olla läbi loetud enne suvalise OHC modimise teemalise küsimuse küsimist.

Tänapäeval on ikka hea elu, .pdf-id möllud, ma kunagi maksin üle tuhande krooni ja ootasin kuude kaupa et see raamat endale saada. Kusjuures kasutatud eksempar oli veel takkatraavi.