Sierra '88 2.0 - rinu
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Kaant saab ainult üht pidi peale panna. Juhtmeid saab sinna peale igat moodi panna. Tehtud on süüte värk Painti joonise järgi, mida ma ennem näitasin. Ma ju ise otsustan kus 1. on sellega, et ma ühendan sinna külge juhtme, mis 1. küünlasse läheb. Endiselt ootan pilte ja infot sellest kuidas need asjad töötaval autol on.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Ise otsustad jah, aga milleks jagajal endal allpool juhtmed sisse lähevad? Ma arvan et rootor peab olema suunatud ikka kindlas suunas, mis siis et küünlajuhtmete järgi on ta paigas.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
erx kirjutas:Ma arvan et rootor peab olema suunatud ikka kindlas suunas, mis siis et küünlajuhtmete järgi on ta paigas.
oleks karpa siis oleks kama, aga kuna pritse, siis peab ikka 1 sil olema seal kus tehas ette näeb. kuna muidu käib säde ja pihustamine valedel aegadel töötsüklisrinu kirjutas:Ma ju ise otsustan kus 1. on sellega, et ma ühendan sinna külge juhtme, mis 1. küünlasse läheb.

E: Käisin luukere pealt vaatamas. 1 sil on jagaja piskiku juures. Ja asend on sinu pildil 1 ja 2 sil keskel
Re: Sierra '88 2.0 - rinu

Kas nii? Kaant ju keerata ei saa, seega 1,2,3,4 asukohta pistiku suhtes muuta ei saa. Ja rootor on siis 1 ja 2 keskel? Hetkel vaatab rootor täpselt 1 peale.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
kaant keerata ja ei tohiks saada jagaja suhtes.rinu kirjutas:
Kas nii? Kaant ju keerata ei saa, seega 1,2,3,4 asukohta pistiku suhtes muuta ei saa. Ja rootor on siis 1 ja 2 keskel?
kui süüdet paned siis rootor ikka 1 sil juures

ja rääkisin enam-vähem õige jagaja asendist, et sinu vana skeemi 1 ja 2 sil keskel peab olema 1 sil koht. muidugi oleneb see kuidas h.rihm pandud on. (jagaja rattal puuduvad märgid)
ühesõnaga: pane 1 silindri juhe jagaja pistiku juurde, süüde selle järgi paika ja peab tööle minema
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Siis on süüde praegu õigesti ja asi pole selles. Tundub, et ei saa ikkagi kütet peale. Eks ma tellin uue küttefiltri ära, kahe nädala pärast saab ta külge keerata. Eks siis ole näha kas läheb paremaks või mitte. Soovitati veel ka käima tõmbamist aga seda ma väga ei poolda. Kui ta starterist käima ei lähe siis miks ta tõmmateski peaks. Idee poolest võiks ju proovida ka aga kui käima ei lähe siis kutsu jälle pool küla kokku kes seda kolakat mäest üles garaaži lükkaks.
Luukere pealt oleks võinud selle ka järgi vaadata kas 1.-st paremal on ikka 2. st kas juhe sealt reaalselt ka 2. silndrisse läheb või mitte. Mälu järgi oli mul seal ennem järjekord ikkagi teistpidine, 2. ja 3. vahetuses sellega mis tegelikult olema peab.
Luukere pealt oleks võinud selle ka järgi vaadata kas 1.-st paremal on ikka 2. st kas juhe sealt reaalselt ka 2. silndrisse läheb või mitte. Mälu järgi oli mul seal ennem järjekord ikkagi teistpidine, 2. ja 3. vahetuses sellega mis tegelikult olema peab.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
jah, ei vaadnudki kohe et oled vastu kella pannud 2 ja 3'da. vaheta need ringi, et tööjärjekorda loed mööda kella käimist.rinu kirjutas:Luukere pealt oleks võinud selle ka järgi vaadata kas 1.-st paremal on ikka 2. st kas juhe sealt reaalselt ka 2. silndrisse läheb või mitte. Mälu järgi oli mul seal ennem järjekord ikkagi teistpidine, 2. ja 3. vahetuses sellega mis tegelikult olema peab.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Niisiis see mootor käib lõpuks ometi!
Võtsin klapikambrikaane maha ja vaatasin siis nuka pealt mis kurat seal toimub. 1. küünla keerasin ka välja ja katsusin kruvikeerajaga millal silinder üleval on. Eile õhtul õpitud tarkustega selle kohta kuidas mootor käima peab panin asjad paika. Ehk siis kõik oli õigesti aga nukka pidi 180 kraadi pöörama nii et märk vaataks taevasse. Süüte järjekord on ikkagi 1-3-4-2, rootor käib vastupäeva. Järjekorra infot kontrollisin ka nuka pealt.
Aga see mootor käib sitasti. Pöördesse läheb kenasti kuid jõudu pole ollagi. Tühikäigul väriseb terve auto nagu jube. Jõudu on nii vähe, et 1. käiguga gaasi põhja vajutades venib nagu tigu kuidagi vaevaliselt oma 3k pöördeni ära ja teist käiku ei maksa üldse sisse panna. Süüde või nukk on siis hamba või kahe võrra kuhugi poole nihkes. Katsed seda parandada lõppesid sellega, et enam ei läinud üldse käima. Tükk tegemist oli, et vähese jõukesega mäest üles garaaži sisse saaks.
Ahjaa see minu isetehtud jahutussüsteem ei tööta loomulikult... kuumeneb ikka üle.
Võtsin klapikambrikaane maha ja vaatasin siis nuka pealt mis kurat seal toimub. 1. küünla keerasin ka välja ja katsusin kruvikeerajaga millal silinder üleval on. Eile õhtul õpitud tarkustega selle kohta kuidas mootor käima peab panin asjad paika. Ehk siis kõik oli õigesti aga nukka pidi 180 kraadi pöörama nii et märk vaataks taevasse. Süüte järjekord on ikkagi 1-3-4-2, rootor käib vastupäeva. Järjekorra infot kontrollisin ka nuka pealt.
Aga see mootor käib sitasti. Pöördesse läheb kenasti kuid jõudu pole ollagi. Tühikäigul väriseb terve auto nagu jube. Jõudu on nii vähe, et 1. käiguga gaasi põhja vajutades venib nagu tigu kuidagi vaevaliselt oma 3k pöördeni ära ja teist käiku ei maksa üldse sisse panna. Süüde või nukk on siis hamba või kahe võrra kuhugi poole nihkes. Katsed seda parandada lõppesid sellega, et enam ei läinud üldse käima. Tükk tegemist oli, et vähese jõukesega mäest üles garaaži sisse saaks.
Ahjaa see minu isetehtud jahutussüsteem ei tööta loomulikult... kuumeneb ikka üle.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Kas pintole on lambda andur ette nähtud või mitte? Mul on ju sinna mingi vanem versioon sellest mootorist vahele pandud, lugesin just, et tollel polegi lambdat. Lambda andur on mul summuti küljes olemas küll aga juhtmeid pole kuhugi ühendada.
Jutt mida lugesin käis küll scorpa omast aga see peaks ju enam-vähem sama olema.
Jutt mida lugesin käis küll scorpa omast aga see peaks ju enam-vähem sama olema.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Raske mõista mis asendites sul need nukad ja rootorid olid ja on, aga praegu ei olnud sul viga nukkvõlli asendis. Nii nukkvõll kui ka rootor käivad ringi 2x aeglasemalt kui väntvõll, sul oli nukkvõll rootori suhtes 180kraadi valesti ehk samamoodi oleks võinud ka hoopis rootorit keerata, seis oleks sama jäänud nagu praegu. Lambda kohta ma ei oska kommenteerida, kui sul on 74kw nagu ka uuematel lambda ja katülliga versioonidel, siis ehk peaks nad sinu omal ka olema. Seal scorpa lingis on kirjas: vanem versioon on katalüsaatorita ja lambdaandurita, uuemad (alates 88st) - nendega. Ja nagu ma välja loen, ongi sinu pill 88a.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Kere on 88 aasta, mootor midagi muud. Ise olen aru saanud, et vist lausa MK I pealt see mootor pärit. Lähtudes sellest pinguti teemast, mis mul on seal vanem tüüp.
Jah, vänt-nukk märkide järgi ja rootor on siis 4. peal nüüd. See on sama mis vänt märgi järgi, rootor 1. peal ja nukk 180 kraadi valesti märgi järgi.
E: Et siis sedasi ta läks käima:

Jah, vänt-nukk märkide järgi ja rootor on siis 4. peal nüüd. See on sama mis vänt märgi järgi, rootor 1. peal ja nukk 180 kraadi valesti märgi järgi.
E: Et siis sedasi ta läks käima:
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Neil minu Painti piltidel on see probleem, et mootor ja seega ka rootor käivad hoopis teistpidi ringi
Ja mitte keegi ei märganud...
Üritasin paremaks kruttida aga nüüd ei käi üldse enam.

Üritasin paremaks kruttida aga nüüd ei käi üldse enam.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
mispidi ta siis käib? ei usu et eespoolt vaadates käib vastu päeva. ei ole veel kordagi silmanud juhust kus mootor käib nii, et rihma pingutile osutatake nuka käitamise pinge/raskus.rinu kirjutas:Neil minu Painti piltidel on see probleem, et mootor ja seega ka rootor käivad hoopis teistpidi ringiJa mitte keegi ei märganud...
Üritasin paremaks kruttida aga nüüd ei käi üldse enam.

Re: Sierra '88 2.0 - rinu
Pildil näitab suunda nooleke. Käib sellele vastupidises suunas. Ehk pingutile ei panda suurt raskust.
Kogu mu loogika on nüüd igal juhul kildudeks ja mul pole vähimatki aimu miks see mootor üldse käima läks kui selline põhiline oletus vale oli. Kui hommikul väljas jälle valgeks läheb siis kisun uuesti kõik lahti ja üritan õigesti kokku panna.
Aga vähemalt nüüd ma tean miks enne olid juhtmed sellises järjekorras jagaja peal nagu nad olid. Õiges järjekorras olid ja ma mäletasin õigesti. Ning jah, peab küll märkide järgi paika panema ning sel hetkel rootor 1. silindri peal. Kõik soovitused, õpetused ja kogu süsteem loksub nüüd paika aga selle järgi ehitades ei saanud täna käima.
Kogu mu loogika on nüüd igal juhul kildudeks ja mul pole vähimatki aimu miks see mootor üldse käima läks kui selline põhiline oletus vale oli. Kui hommikul väljas jälle valgeks läheb siis kisun uuesti kõik lahti ja üritan õigesti kokku panna.
Aga vähemalt nüüd ma tean miks enne olid juhtmed sellises järjekorras jagaja peal nagu nad olid. Õiges järjekorras olid ja ma mäletasin õigesti. Ning jah, peab küll märkide järgi paika panema ning sel hetkel rootor 1. silindri peal. Kõik soovitused, õpetused ja kogu süsteem loksub nüüd paika aga selle järgi ehitades ei saanud täna käima.
Re: Sierra '88 2.0 - rinu
http://www.youtube.com/watch?v=JfSEaZIxRiw" onclick="window.open(this.href);return false;
Pikk ja igav aga point selles et nagu käiks.
Pikk ja igav aga point selles et nagu käiks.