Vahepeal sai juurde ostetud Sedaan Ghia aastast 1987a.
Mootriks on 2.0 OHC EFI IS 85KW ATM kastiga (Tule Ansip appi)
Ghia juhtmestik küll aastakäigupoolest erineb 93a omast aga lisad saab ju ümber tõsta.
Ainuke lisa mida paketis Ghial polnud on ABS
Esiklaas on terve, kuskilt valget näha pole (Ilma soojenduseta versioon)
Täna lammutasin juhtmestikku maha ning omasilm pole varem Ghiat näinud juhtmestiku osapoolepealt.
Aknapesupaagil on ujuk, ees põrkerauas on mingi must junn??? Siiani ei tea mida see teeb aga ilgelt huvitav on küll
Kütusepaagis olev ujuki süsteem on testsugune kui muidu sest see jookseb läbi relee mis annab alarmiga teada ja sütitab kütusetule kui aeg tankida.
Turvavöödel on alarm et topi peale ja ka kaasistujal. Uksed, luugid, katuseluuk annavad märku kui on avatud.
Siis pardakompuutrist on ka näha kui mõni pirn on läbi sealhulgas ka udutulede pirni kontroll.
Esitulede kojameeste juhtmestikku ei paistnud aga selle tegemine ja ühe kaitsme lisamine plokki pole ka mingi kunst ühendades see kojameestemootori endaga.
Salongis on loomulikult kohtvalgusti ees ja ka taga.
Laepolster on pehmest heledast materialis mitte nagu tava sierral et mingist papist.
Samamoodi on ka taga aknalaua seinad heledast pehme materialiga üle kaetud.
Ukselingid seestpoolt on omapärased ja kordi paremad kui MK3 omad (Nupuga lingi kõrvalt) ja kusjuures sobivad üks ühele MK3 polstritega.
Esiustel olid EL mootorid akentel ja EL peeglid soojendusega.
Salongis on küll kahtlaselt palju Releesi ja kaks juhtmoodulit aga Deem nagu hallooo kõik need lisad mis välja tõin milleks on vaja veel kahte juhtmoodulit kui terve kaitsmekarp on releesi täis (2 vaba kohta alles) ja pool autot on releesi täis ei jõua mulle kohale
Aga noh kui originaalis on nii ju siis peab olema. Miskipärast tundub et ford tegi kunagi kogu asja nii keeruliseks ainult sellepärast et saaks Ghia ja Cosworth eest küsida rohkem raha - nii varuosade kui ka auto eest.