Sierra 2,0i Mannerg #171
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Oleme siiani sõitnud KUMHO Ecsta XS KU36 205/50R15 rehvidega ja need olid väga hea hinna/pidamise suhtega. Saime ühe jooksuga enamasti terve hooaja hakkama, kahju et neid enam saada pole, ei teagi kohe, mida edaspidi alla panna. Parem esirehv näeb peale 240 ringi välja selline

Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Me sõitsime/sõidame Nankang NS-2R. Siiamaani nagu on ok.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Ühes teises foorumis väideti nende kohta, et ei kulu ega pea kah

Samas AR-1 on nii pehme, et üle ühte sõidu jooksuga väga välja ei vea ning ka nende pidamine pole ulmehea, 6-7 kiire ringiga kuumenevad üle ja lähevad libedaks.
Viimati muutis merchant, 25 Juul 2022, 00:09, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Auto on viimasest sõidust siiani seisnud ja nüüd oli vaja masinaid pisut ringi manööverdada ning avastasin sellised üllatused:
- salongiventikas ei tööta enam, kõik kaitsmed on terved
- mootori pöörded ei lange tühikäigule isegi siis, kui vesi on soojaks saanud, ikka hoiab ca 1500 rpm
Ma ei tea, kas need 2 asja saavad seotud olla, aga äkki mõni targem oskab juhatada, kust esmalt kaevama hakata?
20. veebruaril on järgmine etapp tulemas
vaja hakata atra seadma!
- salongiventikas ei tööta enam, kõik kaitsmed on terved
- mootori pöörded ei lange tühikäigule isegi siis, kui vesi on soojaks saanud, ikka hoiab ca 1500 rpm
Ma ei tea, kas need 2 asja saavad seotud olla, aga äkki mõni targem oskab juhatada, kust esmalt kaevama hakata?
20. veebruaril on järgmine etapp tulemas

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kui kaitsmed, juhtmed, puhurimootor ise korras siis on ainult reostaat veel jäänud. Tühikäigumootor tasuks ka ära puhastada esialgu.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Puhuri mootoril olid harjad viimseni otsas, tuleb teine töötav vahele panna.
Üks tagumine rattalaager on kerge lõtkuga, vaja ära vahetada.
Käigukastis on vaja vahetada 3. ja 4. käigu sünkrod.
Peab mõtlema, mis rehvid alla panna? 14'' lamellid on olemas, aga selles mõõdus on valik juba olematuks muutunud, siis miskid 15'' naelad juurde sebida?
Kas keegi on leidnud kuskilt Sierra 8V -dohc- mootori jaoks silikoonvoolikute komplekti? Ei tahaks rohkem neid rabedaid kummikuid sõidu kestel lappida.
Üritused lähenevad, tuli masin töökotta vedada

Üks tagumine rattalaager on kerge lõtkuga, vaja ära vahetada.
Käigukastis on vaja vahetada 3. ja 4. käigu sünkrod.
Peab mõtlema, mis rehvid alla panna? 14'' lamellid on olemas, aga selles mõõdus on valik juba olematuks muutunud, siis miskid 15'' naelad juurde sebida?
Kas keegi on leidnud kuskilt Sierra 8V -dohc- mootori jaoks silikoonvoolikute komplekti? Ei tahaks rohkem neid rabedaid kummikuid sõidu kestel lappida.
Üritused lähenevad, tuli masin töökotta vedada
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:11, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Lahkame käigukaste:


All olnud kastis pmst puudusid 3. ja 4. käigu sünkrode kutsikad, doonoril oli 2. käigu sünkro lõpuni ära kulunud. Kuna uusi tükke eriti saada pole või iga jublaka hind on üle 50€/tk, siis lapime kahest ühe enam-vähem töötava kokku.
Kui kellelgi vedeleb uusi MT-75 kasti sünkrosid, laagreid või tihendeid, siis olen avatud pakkumistele
All olnud kastis pmst puudusid 3. ja 4. käigu sünkrode kutsikad, doonoril oli 2. käigu sünkro lõpuni ära kulunud. Kuna uusi tükke eriti saada pole või iga jublaka hind on üle 50€/tk, siis lapime kahest ühe enam-vähem töötava kokku.
Kui kellelgi vedeleb uusi MT-75 kasti sünkrosid, laagreid või tihendeid, siis olen avatud pakkumistele

Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:14, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Töötav puhur peale pandud.
Tagumine rumm vahetatud.
Karteri tagumine ots oli veidi õline, sai igaks juhuks uus karteritihend pandud.
Kahest kastist õnnestus üks mittekõrisev kokku laduda, see läks ka alla ja talveks sisse MT-75 õli. Praeguse -16°C juures oleks sinine vist liiga paks
Kuuri all seisnud 15x7 velgedele venitasime peale olemasolevad Masteri 195/65 naelikud, natuke suured on, aga ehk mahuvad Sierra hiiglaslikesse koobastesse ära
Prooviks homme kuhugi testima minna, ainult head ideed veel pole, kuhu... Mingile kitsale tehnilisele rajale käkerdama ei viitsiks, OT külastamine on tiba kallis, keegi teab mõnda head jäärada kuskil veekogul? Võrtsjärv?
Tagumine rumm vahetatud.
Karteri tagumine ots oli veidi õline, sai igaks juhuks uus karteritihend pandud.
Kahest kastist õnnestus üks mittekõrisev kokku laduda, see läks ka alla ja talveks sisse MT-75 õli. Praeguse -16°C juures oleks sinine vist liiga paks

Kuuri all seisnud 15x7 velgedele venitasime peale olemasolevad Masteri 195/65 naelikud, natuke suured on, aga ehk mahuvad Sierra hiiglaslikesse koobastesse ära

Prooviks homme kuhugi testima minna, ainult head ideed veel pole, kuhu... Mingile kitsale tehnilisele rajale käkerdama ei viitsiks, OT külastamine on tiba kallis, keegi teab mõnda head jäärada kuskil veekogul? Võrtsjärv?
Viimati muutis merchant, 19 Mär 2021, 20:10, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Käisime OpenTracki raames testimas. Sõita sai piisavalt, tegime 62 ringi. Käigud ja muu auto toimis kenasti, aga rehvivalik jääb suure küsimusena õhku: rajapind oli väga ebaühtlase pidamisega. Lisaks pole teada, mis olukord on 2 nädala pärast.
Väike videolõik sõidust: https://youtu.be/ms4gy-wV-QI
Väike videolõik sõidust: https://youtu.be/ms4gy-wV-QI
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Ilmaprognoosi vaadates tundub, et 20.02 tuleb pigem lamellisõit: sellise külmaga suurt lund pole oodata ja päike teeb ka oma töö.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
MM25, 20.02.2021, 8h sõit 12:00 - 20:00
Nagu oletasin, tuligi lamellisõit. Tehniline läks probleemideta, aga boxi pääsemisega oli tegu, sest jäätunud vallid oli mõlemal pool maja ees. Õnneks lükati vähemalt ühelt poolt need Avandiga ära ja saime auto treilalt maha laadida. Rajale läks 31 masinat ja päris paljud pidasid selle 8h vastu. Meie stardipositsioon oli tagantpoolt kolmas. Sõit toimus sellises rajakonfiguratsioonis: https://www.dropbox.com/s/sd15j021o4xzg ... 5.pdf?dl=0
Tulemused: https://www.dropbox.com/s/5apuysk1cxqd8 ... .xlsx?dl=0
See oli kõige veidram MM, millel ma seni osalenud olen. Lamellide poolt poleeritud jää, vahepeal tuiskas ja siis tibas vihma, õhtupoole kiskus uduseks ja lõpuks hakkas veidi lund sadama. Mingites kohtades pmst puudus igasugune pidamine ja pimedas oli täitsa sürr juba sõita. Parema pidamise huvides sai pagassi paigutatud 50kg betooni
Paar korda tõmmati meid vallist lahti ja mõnest spinnist õnnestus ise liikuma saada. Väga suurt hävingut ei olnud: meile pihta ei saadud ja meie ei saanud kellelegi pihta
Siiski muutus esistange pisut räbalaks ja tagastange sai ka ühes vallis natuke kannatada. Siit üleskutse, kui keegi oskab juhatada aerodünaamilisema kujuga kergeid Sierra stangesid, palun andke infot!


Nagu oletasin, tuligi lamellisõit. Tehniline läks probleemideta, aga boxi pääsemisega oli tegu, sest jäätunud vallid oli mõlemal pool maja ees. Õnneks lükati vähemalt ühelt poolt need Avandiga ära ja saime auto treilalt maha laadida. Rajale läks 31 masinat ja päris paljud pidasid selle 8h vastu. Meie stardipositsioon oli tagantpoolt kolmas. Sõit toimus sellises rajakonfiguratsioonis: https://www.dropbox.com/s/sd15j021o4xzg ... 5.pdf?dl=0
Tulemused: https://www.dropbox.com/s/5apuysk1cxqd8 ... .xlsx?dl=0
See oli kõige veidram MM, millel ma seni osalenud olen. Lamellide poolt poleeritud jää, vahepeal tuiskas ja siis tibas vihma, õhtupoole kiskus uduseks ja lõpuks hakkas veidi lund sadama. Mingites kohtades pmst puudus igasugune pidamine ja pimedas oli täitsa sürr juba sõita. Parema pidamise huvides sai pagassi paigutatud 50kg betooni


Siiski muutus esistange pisut räbalaks ja tagastange sai ka ühes vallis natuke kannatada. Siit üleskutse, kui keegi oskab juhatada aerodünaamilisema kujuga kergeid Sierra stangesid, palun andke infot!


Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:17, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Üldjuhul tehti kiireimad ringid sõidu esimeses otsas, va üks 4-veoline Fiat, kus härrad said sõitmise selgeks alles viimaseks ringiks
Tulemuste kokkuvõte ilmselt päris pädev ei olnud, sest transpondrite akud hakkasid külmas nõrgaks jääma ja sõidu lõpupoole kippus mitmeid ringe logis vahele jääma. Rajatabeli järgi tegime 103 ringi, aga meie oma RaceChrono luges kokku 109 ringi. Parimaks ringiajaks jäi 3:06,796, mis tuli 5. ringil. Kütust kulus selle 8h jooksul vaid ca pool paaki, ökopill - 350km rajal


Tulemuste kokkuvõte ilmselt päris pädev ei olnud, sest transpondrite akud hakkasid külmas nõrgaks jääma ja sõidu lõpupoole kippus mitmeid ringe logis vahele jääma. Rajatabeli järgi tegime 103 ringi, aga meie oma RaceChrono luges kokku 109 ringi. Parimaks ringiajaks jäi 3:06,796, mis tuli 5. ringil. Kütust kulus selle 8h jooksul vaid ca pool paaki, ökopill - 350km rajal


Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 20:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Video viimasest sõidust: https://youtu.be/orm-28XQw54
Ja üritus leidis kajastamist isegi SpeedHuntersis
http://www.speedhunters.com/2021/02/man ... ot-a-race/
Ja üritus leidis kajastamist isegi SpeedHuntersis

Re: Sierra 2,0i Mannerg #171
Kahjuks suri sõidu jooksul LSD, peab lahti võtma ja vaatama, kas seda annab kuidagi tugevdada. Seniks paneme teisele LSD diffrile aeglasema ülekande ja käime muud sõlmed üle, et 18. aprillil jälle rivis olla 
