Mina tegelikult pole veel otseselt N/A-st ise turbomootorit ehitanud. Ma olen olemasoleva turbomootori natsa edasi arendanud. St, et võtsin ja panin olemasolevale turbomootorile n/a mootori ploki alla, aga sisselaske- ja väljalaskesüsteemid olid iseenesest orikad, selle turboka omad. Siis sõitsin ühe hooaja originaal meh. pritsega ning chipitud ajuga ja peale seda vahetasin sisselaske, plokikaane ja mootorijuhtimise EFI peale. Aga no jah kokkuvõttes kui nüüd nii võtta, et originaalmootori küljest on jäänud ainult klapikambrikaas ja turbokolle alles, aga kaas/plokk on vabalthingavate omad siis võib ütelda küll, et on uus mootor

. Eks uus kone on plaanis nüüd 2,0 Zetec, kolvid, kepsud ostetud, aga ootavad rahalaeva randumist. Siis on aus värk.