Vahepeal siis vaadatud Ghia lisasi ja siis seda juhtmestiku kompunni. IGAVENE P**NO!!! Mulle kohale ei jõua miks ja milleks need kaks plokki vahele ültse pandud on. Kogu selle süsteemi mis GHIA paketis on saab otse nii sildamise kui ka pluss voolupealt kaitsmega üle tuua. OK vb hetkel tõstab auto hinda see kui peale panen selle GHIA juhtmestiku just nende plokkidega aga milleks??? Nüüd olengi kahevahel. Kas teen juhtmestiku eraldi kaitsmeplokiga või jätan originaaliks. Tulemus ise oleks ja on sama.
Pardakompuutrist siis niipalju et lahtikookides üllatus suur.
Ei mingit kiipi ega muud aretist vaid otse signaal
See ongi põhjus miks eraldi luua juhtmestik mida saaks sierrale kergelt installida.
Väike list lisadest mis pardakompuutris...
1. Avatud luukide signaal
2. Tulede töökorra signaal
3. Välitemperatuuri signaal
4. Kütusetaseme signaal
5. Aknapesuvedeliku taseme signaal
Eraldi on kellaplokis avatud turvavöö signaal aga ainult juhile samas saab selle ka juhtmestikku juurde teha nii et ka kõrvalistuja signaal oleks olemas. Kaitsmeplokis oli ainukeseks erinevuseks relee mida tava juhtmestikul ei ole ja see on INTERIOR LIGHTS DELAY (kollane) ehk siis minuteada aegrelee. Selle releepesas tavajuhtmestikul on 1 juhe puudu ning selle saab lihtsamalt juurde aretada.
Ma ei mõista milleks on vaja kahte lisaplokki kui samatöö saab ära teha kaitsmete ja sildamisega.
Hetkel otsin sedaani juhtmestikku millel oleks ABS sest siis ei pea 2x juhtmestikku ehitama.