10. leht 19-st

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 10 Apr 2011, 23:17
Postitas Tanel
Tänase seisuga on olemas kõik et paari päevaga oleks tänavalegaalne 2,0 turbo sieraari :lol:
Kui aega leian siis teeb ehk teema kah siia ära :mrgreen:

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 10 Apr 2011, 23:27
Postitas oliver85

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 10 Apr 2011, 23:28
Postitas Tanel
Nägin su videot tunnike tagasi vast,sul 1,6?orig pihustid jätsid peale?

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 10 Apr 2011, 23:32
Postitas oliver85
2.0 ja pihustid pole originaalid

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 06:36
Postitas Jaan
Tanel kirjutas:Tänase seisuga on olemas kõik et paari päevaga oleks tänavalegaalne 2,0 turbo sieraari :lol:
Minagi naeran selle posti peale :lol:

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 13:53
Postitas Tanel
Naer pidi tervisele hea olema...

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 14:01
Postitas Jaan
Tanel kirjutas:Naer pidi tervisele hea olema...
Sellisel juhul hoolitsed sa mu tervise eest päris suures ulatuses, ma tänan :D

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 16:04
Postitas Tanel
Palun palun,vahest on abi oodata lähemalt,kui arvata oskad .

-E-
Praegu seisan suhteliselt n6meda valiku ees,maja ees oleks mul see kere võtta
Pilt


Aga pikemas perspektiivis oleks ehk soome nr auto kasulikum võtta,sealt saaksin ma sellise kere.
Pilt

Mõlemad autod on 1,6 cvh mootoriga,soome reg autol veermik täielikult uus,st 4x ketaspidurid,amordid+ vedrud.
Mis mingil määral oleks isegi parem valik,kuna see mis maja ees oleval ei ole veermik just kiita.

Ja kuna k26 ei ole just mulle sobivam ja mu k16'ne flantsid on soomes,siis peab vist ikka selle sinise kasuks otsustama...

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 20:40
Postitas M-Tech
Mina sain oma fun-i Sierraga igatemoodi kätte aga lõpetuseks peab mainima,
et kui oled kunagi ka AUTO-ga sõitnud, siis saad aru, et Sierra pidurid ja juhitavus ei kannata väga/üldse kriitikat.
No on kuidagi väsitav see Sierraga paugutamine, kui pillil ka veidi jõudu on ja pidamist ka maha absull ei saa.
Nii pidurite kui juhitavuse parendamine on rahaliselt nii mõtetu tegevus Sierra puhul, et paha hakkab.
See on muidugi vaid minu nägemus asjast. Kes alles tutvub performance maailmaga sellele on Sierra vast piisavalt hea algus.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 20:52
Postitas oliver85
Tanel mis vahet sel kerel on? Mootori ringi tõstmine võtab heal juhul pool tööpäeva aega. Suvi on uksetaga, tee see mis majaees on saab kähku sõitma.

Muus osas Mihkliga nõus, et kogu see sierra veermik sobib konteinerisse. Tehase oma siis. Pole ta mõeldud sellise asja jaoks milleks meie teda kasutada tahame.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 20:55
Postitas Tanel
Mihkel oled abs´iga sierraga sõitnud?Kui seda teinud ei ole siis proovi,tavalisega vahe öö ja päev.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 20:56
Postitas oliver85
Mis see ABS siia puutub???

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 20:58
Postitas Tanel
Pidurid???

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 21:02
Postitas oliver85
väiksed ju. Õõtsub ikka nagu vana kurat ju. Siis saab alles sõita kui vedrusid praktiliselt all pole v on jäigad ja stabikas on jämmem ja ilma tagastabikata on ikka julm. 130-140 ga on sauga kiires kurvis katus kiire tulema.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2011, 21:50
Postitas waher
oliver85 kirjutas:
Muus osas Mihkliga nõus, et kogu see sierra veermik sobib konteinerisse. Tehase oma siis. Pole ta mõeldud sellise asja jaoks milleks meie teda kasutada tahame.
kui kellegil huvi sierra ratas koheselt reageerima panna...
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 57#p672957" onclick="window.open(this.href);return false;