2. leht 4-st

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 31 Aug 2012, 12:15
Postitas Henn

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 01 Sept 2012, 05:47
Postitas Jesper
Pane klapilihviseadmest ka pilte :)

See soovitus on nüüd 10000% at your own risk, aga tihendpinda saab lihvida rahulikult 1.0...0.8mm peale ilma et midagi juhtuks.

Samas noh, ilma nuka ja kaanetööta see jõudu ei anna, nii et vbl pole vaja nii agressiivseks minna... Ja põhivõit tuleb sisselaskeklapist.

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 01 Sept 2012, 12:45
Postitas Tarmo
kas maha lihvimisega surveastet tõstes moment paremaks siis ei lahe sama nukaga?

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 02 Sept 2012, 08:50
Postitas Henn
Treimasin pole veel valmis,el.mootor on paigas, klapi kinnituskäpp ka. Pole aega väga tegeleda, pool tööd nagu tehtud. Klappid muidu lasin kiviga sama mis dremlil kuid jämedam tera + dremli peenikesega kiviga järel lihv.
Küünlad peaks ka vahetama külmade(cooler plug) vastu. D.V lugedes, mootoril ei tohiks sellel juhul õliga probleeme olla.
D.V : if you have a stock or near-stock engine that burns no oil, you can change to a cooler plug and pick up a slight incrase in power. Typically the gains is around 2bhp.

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 07 Sept 2012, 09:57
Postitas Henn
Kas kodus saab klapide pidamist ka kontrollida, et lihvimine tühja ei jookseks Kompressor on olemas.

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 07 Sept 2012, 10:17
Postitas rinu
Kas seda mitte bensuga ei kontrollita? Keerad kaane tagurpidi ja kui klapid bensu läbi lasevad siis on halvasti.

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 07 Sept 2012, 12:35
Postitas Jesper
Idee on õige, aga bensiin on ohtlik, haiseb ja muidu ka nõme. Ma olen white spiritiga tavaliselt teinud.

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 07 Sept 2012, 18:29
Postitas nustu826
Jesper kirjutas:Idee on õige, aga bensiin on ohtlik, haiseb ja muidu ka nõme. Ma olen white spiritiga tavaliselt teinud.

Ei ole küll hulk aega white spiritit ostnud aga vanasti haises ta veel ropumalt kui bensiin ja diiselküte ja rotimürk kokku segatuna ja tuleohtlik oli kah. Lisaks jättis ülekäidud pind pärast kuidagi rasvase mulje. Võibolla on tänapäeval asi muutunud.

Ise olen kasutanud diiselkütet muidu...

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 07 Sept 2012, 18:40
Postitas rinu
nustu826 kirjutas:
Jesper kirjutas:Idee on õige, aga bensiin on ohtlik, haiseb ja muidu ka nõme. Ma olen white spiritiga tavaliselt teinud.

Ei ole küll hulk aega white spiritit ostnud aga vanasti haises ta veel ropumalt kui bensiin ja diiselküte ja rotimürk kokku segatuna ja tuleohtlik oli kah. Lisaks jättis ülekäidud pind pärast kuidagi rasvase mulje. Võibolla on tänapäeval asi muutunud.

Ise olen kasutanud diiselkütet muidu...
Tuleohtu kohta ma ei tea aga kõiges muus osas on white spirit mulle hoopis vastupidise mulje jätnud.

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 07 Sept 2012, 19:59
Postitas Jesper
Tegelikult on see üsna ükskõik mis vähese pindpinevusega rüübet sinna uhada, mida leidub ja mida kergem koristada on. Mul lihtsalt on bensiini ja diisliga solberdamise vastu keskmisest suurem vastumeelsus: http://www.epl.ee/news/eesti/solkkutus- ... d=50965587" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja üldiselt soveldamise käigus tunneb ja näeb niigi ära, kas tihendpind hakkab ilusti kokku või on vaja veel nühkida. See kontroll on pigem abiks siis kui laua peal on stiilis 24 klapiga kaas koos kahe nukaga ja mõtled et kas võtta see nüüd lahti või äkki ei viitsiks... OHC kaas käib nii kiiresti pulkadeks ja klappe on nii vähe, et tavaliselt sellist küsimust ei teki :)

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 08 Sept 2012, 10:49
Postitas Jaan
Tegelikult on kogu see kontrollimine suhteliselt pointless, sest kaas paindun peale tõmmates ikkagi nii palju läbi, et mis algselt oli ok siis hetk hiljem ikkagi klapid lekivad. Mõni takti tööd löövad need pesad tihedaks ja korras. Meenutagem:
http://www.youtube.com/watch?v=kGtlP0XL ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 12 Sept 2012, 22:49
Postitas BlueQ
Bensiiniga ei kontrollita muidu, sest bensiin aurustub ...jube hea kraam on diisli, bensiini ja atsetooni segu

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 16 Okt 2012, 19:29
Postitas Henn
Hetke seisuga ootan klapivedrusid, 2 kaanepeale ei leidnud sama mõõdus vedrusid, ei hakka riskima. Alumist tihendikomp. Ning väljalaske tikkpolte siis peaks käivitamise peale hakkama mõtlema.
Aastapäeva puhul kinkisin omale ülemise tihendi sarja, kaanepoldid, nukkvõlli komplekti, klapisääre tihendid ja juhtpuksid.
Hetkel arvan, et peaks veel 2kilose paberiga põlemiskambri üle lihvima.
Freesiga läksin veidi hoogu ning sai kambrit veidi ümber tehtud, mida peaks kartma, kui on põhjust ültse.eks teen pildi peaks olema näha.

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 21 Okt 2012, 11:07
Postitas Henn
pilte:
Pilt
http://www.upload.ee/image/2761604/PA210908.JPG
Pilt
http://www.upload.ee/image/2761618/P1010902.JPG
Pilt
http://www.upload.ee/image/2761614/P1010865.JPG
pm. kokku ladumis vaev on veel jäänud,nädala keskel saan klapivedrud ja alumise tihendi ringi kätte.

Re: ohc kaane remont

Postitatud: 24 Okt 2012, 14:32
Postitas Jesper
Viili klapipesa ümbert ikka need servad ka maha, see aste seal on mingi tehnoloogiline puudujääk või möödalask klapipesa paigaldamiseks. Kui klapp on sellises süvendis, siis praktiline klapitõus väheneb, ideaalne oleks kui tihendpinna välisservast kuni põlemiskambri laeni on üks sujuv astmeteta kõver.

See on seda tüüpi modifikatsioon mis actually ka võimsust annab.

Mis puudutab tihendeid (peale plokikaanetihendi loomulikult), siis need paigalda kindlasti silikooniga (Loctite hall, saadaval autopoest). Ilma peaks teoreetiliselt küll ka tihedaks saama, aga paljud on proovinud ja vähestel on õnnestunud. Mina ei viitsi enam mujale kui klapikambrikaane esiotsa ja karteri otste kummitihendite üldse tihendeid panna. VL kolle tihendite vahele on hea määrida sellist ollust nagu Firegum, stock kolled on absoluutselt kõik üht või teist pidi kõverad-pragunenud-muiduvaesed ja kesse seda kärakat ikka lihvida ja keevitada viitsib.