2. leht 3-st
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 12 Dets 2012, 12:21
Postitas Jaan
Rydel kirjutas: kõik teised etappid pmst samasugused?
Jep. DOHC-i stock 10.3:1 surveaste kaane lihviga mingi 12.0:1 peale ja siis need pihustid peale, mida keegi kohe soovitab ja voilaa. Kõikidelt pinnastelt 2,3 sekundit 100km/h garanteeritud projekt.
http://www.youtube.com/watch?v=_bpOLK00Z98" onclick="window.open(this.href);return false; Nii palju ütlen hoiatuseks, et see saab nii rets püss olema, et võib kompressori rihma tükkideks rebima hakata kui kõik need 8 klappi pöördesse lähevad.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 12 Dets 2012, 16:13
Postitas Rydel
ma lihtsalt küsisin üldiselt, mitte just dohci kohta...
võib mitte vastata... googeldasin juba

igal juhul kui teema autor teostab kompressori panekut dohcile ja kõik see tööle hakkab, siis oleks küll huvitav näha seda.
Pelevini wow faktor

Re: 2.0DOHC
Postitatud: 12 Dets 2012, 16:31
Postitas ValgeKotkas
Mulle just tundub kompressori ehitamine raskem. Sisselase peab olema vigurvänt arvestades, et rihm peab ka kuidagi jooksma... Puhub kenasti sooja õhku kui otse kollektori peale ehitada, või siis veel ulmearetustlikum IC variant.
Turbol ainult lihtsa ehitusega kollektor ja korras. Torusid vea niipalju kui tahad.
Aga kui surveastet tõstad siis mine etanooli või kuratteab mille peale üle, mis sellise kompotiga ei detoneeri.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 12 Dets 2012, 17:35
Postitas joss301
Rydel kirjutas:ehk siis peamine vahe turbo ja kompressori paigaldamisel, et peab väljalase kollektorit ümber ehitama, kõik teised etappid pmst samasugused?
õlitusega oleks ka vaja mässata,oskad soovitada kedagi kellel turbo jaoks kolle olemas?
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 12 Dets 2012, 17:42
Postitas joss301
oskad äkki pihusteid soovitada,korra vaatasin scorpa 2.3 pihusteid ja pumpa aga ei tea kas sobivad või siis 2.9 pump ja pihustid
Bomsch kirjutas:Rydel kirjutas: kõik teised etappid pmst samasugused?
Jep. DOHC-i stock 10.3:1 surveaste kaane lihviga mingi 12.0:1 peale ja siis need pihustid peale, mida keegi kohe soovitab ja voilaa. Kõikidelt pinnastelt 2,3 sekundit 100km/h garanteeritud projekt.
http://www.youtube.com/watch?v=_bpOLK00Z98" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Nii palju ütlen hoiatuseks, et see saab nii rets püss olema, et võib kompressori rihma tükkideks rebima hakata kui kõik need 8 klappi pöördesse lähevad.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 11:50
Postitas Jaan
Eks ma oskan igasugu asju soovitada. Esimese asjana soovitan surveastet ALANDADA max 9.0:1 peale siis ma soovitan turbot kompressori asemele, hinna/nussi suhe on rohkem paigas. Kompressor võtab madalamalt, aga see 2l r4 ei anna imo midagi välja alla 2000+ pöörde. oleks v8 siis sellel on mingi torq kohe 800 pöörde juures ka võtta kui gaasi puudud, väike (2,0) rida 4 eeldab pöördeid. Ok siis kui juba ehitamiseks läks siis mingi cosworthi jõu võiks ikka kätte saada, st 160kw+ Selleks on sul vaja Saabi punaseid pihusteid 350cc+. Lisaks mingi aju mis seda kompotti suudab juhtida, kütusepump vajaliku tootlikusega, intercooler, turbo, wideband ja cossu sidur või parem, et jõudu kinni ka pidada. Ega suurt rohkem vaja ei olegi, ülejäänud teed ise. Jupid mingi 1000-2000€, oleneb mis kujul need hankida.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 13:14
Postitas Six-Fo
Bomsch kirjutas:Eks ma oskan igasugu asju soovitada. Esimese asjana soovitan surveastet ALANDADA max 9.0:1 peale siis ma soovitan turbot kompressori asemele, hinna/nussi suhe on rohkem paigas. Kompressor võtab madalamalt, aga see 2l r4 ei anna imo midagi välja alla 2000+ pöörde. oleks v8 siis sellel on mingi torq kohe 800 pöörde juures ka võtta kui gaasi puudud, väike (2,0) rida 4 eeldab pöördeid. Ok siis kui juba ehitamiseks läks siis mingi cosworthi jõu võiks ikka kätte saada, st 160kw+ Selleks on sul vaja Saabi punaseid pihusteid 350cc+. Lisaks mingi aju mis seda kompotti suudab juhtida, kütusepump vajaliku tootlikusega, intercooler, turbo, wideband ja cossu sidur või parem, et jõudu kinni ka pidada. Ega suurt rohkem vaja ei olegi, ülejäänud teed ise. Jupid mingi 1000-2000€, oleneb mis kujul need hankida.
Kas kompressor siis mitte sellise mootori puhul eeliseks pole, et kompenseerib seda madala pöörde jõuetust.
(Ma ise vihkan seda hirmsat moodi väikeste mootorite puhul kui joriseb mõnda aiga ja kusagilt kõrgelt alles tunned kuidas tõmme tuleb

Sierral õnneks tuleb isegi suhteliselt madalalt jõud kätte aga mõne jaapanlasega sõidad siis ootad hulka aega et midagi juhtuks)
Kusjuures kuu aiga tagasi autotehnikust sõber mul kes sõidab kompressoriga laetud Corradoga käis maru elevil näoga välja idee et paneks mu OHC peale ka kompressori.

Poleks too mul igapäevasõiduk siis miks mitte.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 13:38
Postitas joss301
Mul see plaan et kui auto valmis saan siis jääb tänavatel paugutamiseks
Six-Fo kirjutas:Bomsch kirjutas:Eks ma oskan igasugu asju soovitada. Esimese asjana soovitan surveastet ALANDADA max 9.0:1 peale siis ma soovitan turbot kompressori asemele, hinna/nussi suhe on rohkem paigas. Kompressor võtab madalamalt, aga see 2l r4 ei anna imo midagi välja alla 2000+ pöörde. oleks v8 siis sellel on mingi torq kohe 800 pöörde juures ka võtta kui gaasi puudud, väike (2,0) rida 4 eeldab pöördeid. Ok siis kui juba ehitamiseks läks siis mingi cosworthi jõu võiks ikka kätte saada, st 160kw+ Selleks on sul vaja Saabi punaseid pihusteid 350cc+. Lisaks mingi aju mis seda kompotti suudab juhtida, kütusepump vajaliku tootlikusega, intercooler, turbo, wideband ja cossu sidur või parem, et jõudu kinni ka pidada. Ega suurt rohkem vaja ei olegi, ülejäänud teed ise. Jupid mingi 1000-2000€, oleneb mis kujul need hankida.
Kas kompressor siis mitte sellise mootori puhul eeliseks pole, et kompenseerib seda madala pöörde jõuetust.
(Ma ise vihkan seda hirmsat moodi väikeste mootorite puhul kui joriseb mõnda aiga ja kusagilt kõrgelt alles tunned kuidas tõmme tuleb

Sierral õnneks tuleb isegi suhteliselt madalalt jõud kätte aga mõne jaapanlasega sõidad siis ootad hulka aega et midagi juhtuks)
Kusjuures kuu aiga tagasi autotehnikust sõber mul kes sõidab kompressoriga laetud Corradoga käis maru elevil näoga välja idee et paneks mu OHC peale ka kompressori.

Poleks too mul igapäevasõiduk siis miks mitte.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 13:38
Postitas joss301
Märtsist saab load jälle kätte et siis oleks võimalus jälle lollitama hakkata

joss301 kirjutas:Mul see plaan et kui auto valmis saan siis jääb tänavatel paugutamiseks
Six-Fo kirjutas:Bomsch kirjutas:Eks ma oskan igasugu asju soovitada. Esimese asjana soovitan surveastet ALANDADA max 9.0:1 peale siis ma soovitan turbot kompressori asemele, hinna/nussi suhe on rohkem paigas. Kompressor võtab madalamalt, aga see 2l r4 ei anna imo midagi välja alla 2000+ pöörde. oleks v8 siis sellel on mingi torq kohe 800 pöörde juures ka võtta kui gaasi puudud, väike (2,0) rida 4 eeldab pöördeid. Ok siis kui juba ehitamiseks läks siis mingi cosworthi jõu võiks ikka kätte saada, st 160kw+ Selleks on sul vaja Saabi punaseid pihusteid 350cc+. Lisaks mingi aju mis seda kompotti suudab juhtida, kütusepump vajaliku tootlikusega, intercooler, turbo, wideband ja cossu sidur või parem, et jõudu kinni ka pidada. Ega suurt rohkem vaja ei olegi, ülejäänud teed ise. Jupid mingi 1000-2000€, oleneb mis kujul need hankida.
Kas kompressor siis mitte sellise mootori puhul eeliseks pole, et kompenseerib seda madala pöörde jõuetust.
(Ma ise vihkan seda hirmsat moodi väikeste mootorite puhul kui joriseb mõnda aiga ja kusagilt kõrgelt alles tunned kuidas tõmme tuleb

Sierral õnneks tuleb isegi suhteliselt madalalt jõud kätte aga mõne jaapanlasega sõidad siis ootad hulka aega et midagi juhtuks)
Kusjuures kuu aiga tagasi autotehnikust sõber mul kes sõidab kompressoriga laetud Corradoga käis maru elevil näoga välja idee et paneks mu OHC peale ka kompressori.

Poleks too mul igapäevasõiduk siis miks mitte.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 14:37
Postitas ValgeKotkas
Six-Fo kirjutas:
Kas kompressor siis mitte sellise mootori puhul eeliseks pole, et kompenseerib seda madala pöörde jõuetust.
Kompressor võtab rihmamööda päris palju jõudu ära enne kui ise midagi andma hakkab. Turbo annab peaaegu vaat et tasuta.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 15:22
Postitas Jaan
Kompressor on liiga keeruline ja kallis. Rihma ja rullikute peale kulub juba miljon. Minu silmis ongi charger mingi usakate v8 teema, kuhu sobibki alustaja sierra turbotaja jutt, et ma palju boosti ei taha mingi 0,5bar
Pole ju pointi panna viisakas klots raha magama ja tõsta võimsus 80kw pealt 120kw peale või kellegi meelest on see hea plaan? Suva mazda6 vend oma 2,3 mootoriga ka naerab ja sõidab ikka mööda, sest tal on mingi 125kw stockis.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 15:34
Postitas joss301
Tundub et läheb ikkagi turbotamiseks
Mis turbo peale sobiks?olen kuulnud et garret
T3 pidi ok olema.Kolbe ei pea ära vahetama turbot peale pannes?
Bomsch kirjutas:Kompressor on liiga keeruline ja kallis. Rihma ja rullikute peale kulub juba miljon. Minu silmis ongi charger mingi usakate v8 teema, kuhu sobibki alustaja sierra turbotaja jutt, et ma palju boosti ei taha mingi 0,5bar
Pole ju pointi panna viisakas klots raha magama ja tõsta võimsus 80kw pealt 120kw peale või kellegi meelest on see hea plaan? Suva mazda6 vend oma 2,3 mootoriga ka naerab ja sõidab ikka mööda, sest tal on mingi 125kw stockis.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 15:45
Postitas ValgeKotkas
Kompressor sõitis sul ju 12:1 ja stock kolviga, mis see turbo halvem ole

T3 on flants ja Garreteid pole ainult üks, aga suund on õige.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 15:57
Postitas joss301
turboclubist vaatasin turboid ka paar tükki leidsin isegi sealt
Keegi oskab soovitada kedagi kes valmistaks väljalaske turbo jaoks
ValgeKotkas kirjutas:Kompressor sõitis sul ju 12:1 ja stock kolviga, mis see turbo halvem ole

T3 on flants ja Garreteid pole ainult üks, aga suund on õige.
Re: 2.0DOHC
Postitatud: 13 Dets 2012, 17:29
Postitas Tarmo
võta ohc ja mihkli teema kopeerimiseks, vaevalt et muudmoodi paremini saad