
esiratas koopas ja lääpas
Re: esiratas koopas ja lääpas
Kui üleval on amordi taldrik ka natuke vildakas siis võib amort tõesti keskelt varrest kõver olla, kõverus tundub sel juhul õiges suunas ka.


Re: esiratas koopas ja lääpas
nii, sai 5.- eest uus õõts ostetud ja proovin see nädal vähekene kuivemase kohta saada et ära vahetada, kuigi ise kalgun ka arvama seda et amort on kõver.
Re: esiratas koopas ja lääpas
nii õõts vahetatud ja ka õõts oli kõver ja veel suht korralikult, täpsemalt sealt kus kinnitub see piduriketta juurde ühe poldiga.
nüüd enam ei ole ratas vähemalt koopas aga lääpas ikka, ning tuleb lähiajal ka amort muretseda.
nüüd enam ei ole ratas vähemalt koopas aga lääpas ikka, ning tuleb lähiajal ka amort muretseda.
Re: esiratas koopas ja lääpas
Kas sa mõtled sarniiri ja stabika otsa vahelist osa siis?
Re: esiratas koopas ja lääpas
umbest sealt kandist, igatahes kõrvuti pannes oli aru saada,et sealt kohast on asi tunduvalt kõveram.
Re: esiratas koopas ja lääpas
Müstika.
Hea et hullemini ei läinud

Hea et hullemini ei läinud
Re: esiratas koopas ja lääpas
Müstilist pole seal midagi, see oli pilte vaadates täiesti loogiline et alumine toestus on ka kõver, sellise geomeetriaga silla puhul ei saa ratas ainult kõvera amordi tõttu nii palju ettepoole sõita. Lihtsalt ennist arvasin, et stabikas on nõrgem lüli kui elusast rauast õõts...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: esiratas koopas ja lääpas
taga pool sa tahtsid öelda, torsiooni materjal peaks ju ikka sitkem sellistele asjadele olema kui valu raud, kuid vaatamata sellele ma ei kahtlustanud õõtsa