2. leht 5-st
Postitatud: 21 Mai 2007, 20:58
Postitas Jesper
sierra87 kirjutas:Suuremad pihustid üksi, ilma uue mootorijuhtimiseta küll midagi paremaks ei tee.
mis selleks teha siis tuleb et mootorit teistmoodi juhtida mida vahetada mida juhtida . . .(süüdet?pihustite avanemist?klappide avanemist? . . . )
Kui mootoris mitte midagi radikaalselt muudetud ei ole, siis on suuremad pihustid suht mõttetud, originaalidel peaks minu teadmiste kohaselt piisavalt varu olema et mingid kergemad modid nagu karmim nukk ja veidi suuremad klapid välja kannatada. See info vajaks muidugi kontrollimist, aga igal juhul on suuremad pihustid vahend, mitte eesmärk.
Postitatud: 21 Mai 2007, 23:12
Postitas Tarmo
kuid mobiles oli ühel cossul (kõige odavam mis seal oli ja mootor oli lahtisena pagassis (kollane mootori plokk)) 200 suht suurelt valatud
Postitatud: 22 Mai 2007, 00:06
Postitas Jesper
200 on hilisem Cossie plokk, erilist vahet 205-ga pole, välja arvatud teadmine et ikka ehe Cossie tükk... Tegelikult on Cossie 205 koodid teised ja number 205 ka veidi teise fondiga kirjutatud, aga sellised asjad omavad tähtsust nende jaoks kes tahavad oma masinat 100% originaalseks teha või sellisena säilitada, tuunimise seisukohalt vahet pole.
Postitatud: 22 Mai 2007, 07:20
Postitas Tarmo

niiet see on ainult cossu mootor ja 205 on siis mõlemal nii tava ohcil kui cossul
Postitatud: 22 Mai 2007, 09:30
Postitas TOm
sierra87 kirjutas:
mis selleks teha siis tuleb et mootorit teistmoodi juhtida mida vahetada mida juhtida . . .(süüdet?pihustite avanemist?klappide avanemist? . . . )
et mootorit teisiti juhtida on vaja uut aju...programmeeritavat. see muudabki pihustite avanemise aega, süüdet jne.
klappide avatus sõltub nuka profiilist.
Postitatud: 22 Mai 2007, 10:44
Postitas Jesper
Leia 10 erinevust:
Igaks juhuks mainin et vänt, kepsud, kolvid ja võibolla ka õlipann on Cossiel loomulikult erinevad kui tavalisel.
Postitatud: 22 Mai 2007, 11:40
Postitas tann
aga jesper..kuna siin kossu jutt käib, siis kas sa ei tea mis erinevus on sellel, kas klapikambrikaas on punane, sinine või roheline? või on see lihtsalt omalooming kellelgi(nagu ise värvinud) olen kuskilt piltidelt näinud.
Postitatud: 22 Mai 2007, 12:14
Postitas Jesper
Ei ole ise värvitud, mingid tooteseeriate vahed on. Cossiest on kaks eri põlvkonda ning 2wd ja 4wd variandid, need värvid seal kuidagi korreleeruvad nendega. Aga peast ei oska öelda, mis värv mida tähendab, selleks peab netti uurima.
Postitatud: 22 Mai 2007, 19:15
Postitas IvoK
Postitatud: 30 Mai 2007, 20:32
Postitas sierra87
kas is i pritse süsteemi saab ise näppida?
näiteks pritsitava kütuse kogust muuta või on kõigeks arvutit vaja?
Postitatud: 30 Mai 2007, 22:42
Postitas tann
ei tea kuidas sierral, aga Valtratel saab max liikumiskiirust ja max pöördeid ja kütuse koguseid ja igast jurasi ise sättida

näiteks paned max kiiruseks 2 km/h ja max pöörded 1000p/min kui soov tuleb

Postitatud: 30 Mai 2007, 22:55
Postitas remus
tann kirjutas:ei tea kuidas sierral, aga Valtratel saab max liikumiskiirust ja max pöördeid ja kütuse koguseid ja igast jurasi ise sättida

näiteks paned max kiiruseks 2 km/h ja max pöörded 1000p/min kui soov tuleb

OT:valmeti väljavedajal on selleks üks keeratav nupp(reostaat) ja seda käppides võid liikuda samakiiresti kui tigu üks kõikk mis pööretel.
Postitatud: 31 Mai 2007, 11:06
Postitas Jesper
sierra87 kirjutas:kas is i pritse süsteemi saab ise näppida?
näiteks pritsitava kütuse kogust muuta või on kõigeks arvutit vaja?
Normaalselt ei saa. Tehakse küll igasugu keemiat, aga noh seda ei saa soovitada, sest kes juba küsib ei oska seda nagunii normaalselt teha. Kui on rohkem kütust vaja, siis võib muidugi kütuserõhku tõsta, aga vabalthingava puhul on see üsna pointless.
Postitatud: 10 Juul 2007, 01:04
Postitas Kristjan
Jesper kirjutas:
Kui pappi on jalaga segada võib lisaks võtta ka aftermarket stroker vända (hind 32k) ning kepsud (12k) ja kolvid (13k) , tulemuseks 2,4 liitrit töömahtu ning 9000 pöördeni kuulikindel setup. Muidugi kaas peab ka vastavalt voolama, selle klotsi kõrval on Cossie kaas suht odav, 3-4 tuhat krooni kasutatud kaas, umbes sama palju selle korrastamisse ja 9 tuhat uute nukkade alla. Kellelgi on veel soovi OHC-d tuunida?
no see on natuke pealiskaudne jutt iga mootori puhul võib sellised hinnad välja tuua ja isegi suuremad. selle tavalise is'iga annab ka üht teist ära teha, et pill oleks teravam kui teised. see 32+12+13k selle raha eest kannataks teha täitsa talutava turbo mootori. sellisel juhul jõuülekande osast ei räägi see vajab ka siis kindlasti värskendust...
aga üldiselt korras is on ikka väga fun asi
ma @ paar kuud sierradega ringi liikunud nüüd ja ainult head oskan öelda
Postitatud: 12 Juul 2007, 17:24
Postitas Jesper
Vaata Kristjan, ma tahtsin kogu selle mulaga öelda et Fordi OHC on selline mootor, millest ei saa lihtsalt "üht-teist tegemisega" mingit erilist jõudu kätte. Lisajõu saamiseks on vaja minna põhiasjade kallale (huvitav mitmendat korda ma seda lauset juba kirjutan

), nagu nukkvõll, mootorijuhtimine, kaas. Muu tilulilu ei anna sellele mootorile jõudu punkt.
Turbo saab odavamaltki, ~30k on kasutatud Cossie mootor ja olemas.
Tavalisest OHC-st saab tänavale kuni 180hp, eeldusel et sa tead mida sa teed. Sellise projekti eelarve on kuskil 30k. Go.