2. leht 2-st

Re: K: 207 ja 205 ploki vahe

Postitatud: 27 Sept 2013, 11:01
Postitas joonaskala
M-techi sierra teemat juba vast 10x läbi lugenud :mrgreen:

Aga lihtsalt huvitaks see erinevus. Tahaks teada mis on 205 plokiga mootori surveaste(EFI PRITSE) ja siis ka 207 plokiga(EFI PRITSE) surveaste. Loogilises võttes kui on kolvid 207 madalamad, siis peaks surveaste tükkmaad madalam olema. Ja mina olen nii aru saanud et mida madalam seda uhkem turboka jaoks..

Re: K: 207 ja 205 ploki vahe

Postitatud: 27 Sept 2013, 11:44
Postitas Jaan
Uhke on see jõud, mille sa saad kokkuvõtteks. Madala suveastmega sul ei ole mingit minekut algselt ja siis kui kogud 2,0bar boosti siis käib 5000 pöörde juures "pauk" ja käigud saavad kõik otsa sekundiga. Kui sul on kõrge surveastmega turbokas siis on sul rõhku küll vähem, aga minek on kohe olemas. Ehk 400m peal võib sellise pilliga enne finishis olla kuni suurema boostiga masin rõhku ootab. Tavakasutuses on see vahe veel drastilisem, sest siis on just alumist otsa vaja, sest palju sa ikka linnas piiraja alas kihutad pikki distantse.

Re: K: 207 ja 205 ploki vahe

Postitatud: 27 Sept 2013, 13:37
Postitas joonaskala
Ahsoo, seda kusjuures ma veel ei teadnudki.

Tegelikult mul tegu üldse ralliautoga(hobikas), millega vahest hea igemeid paljaks lasta! :mrgreen:
Niiet oleks tegelikult väga hea kui saaks madalast peast juba minna niiet reduktori juppe lendab.