2. leht 2-st

Postitatud: 17 Mai 2007, 10:22
Postitas Kriss
viga võib olla ka nendes pistikutes mis ühendavad mootori juhtmesüsteemi ja kere juhtmesüsteemi, asuvad nad sisselaske kollektori pool umbes geneka taga, kaks ovaalse kujuga pistikut kõrvuti(üks pihustite jaoks ja teine adurite ja muu jaoks) kui seal halb ühendus siis võib hakata vägagi imelikke asju tegema
soovitaks ikkagi kõrgepinge süsteemi üle vaadata, küünlad, juhtmed, jagaja, rootor...

Postitatud: 17 Mai 2007, 11:40
Postitas Tarmo
kuidas seda üle vaadata (kõrgepinge süsteemi ma mõtlen), või lihtsalt et sealt kõik välja vahetada. iseenesest surusin kõiki selle kimbu ühendusi kokku eile ja ei ole nagu veel probleemi uuesti olnud, et äkki oligi siis viga kehvas ühenduses. kui uuesti ilmneb siis proovin uuesti kõik üle sealt suruda ja kui see ei aita siis tuleb vist kontaktist laiemalt mõelda jah

Postitatud: 17 Mai 2007, 23:29
Postitas xr4
tegelt sa juba päris kaua jamand, ma selle ajapele oleksin juba ammu BOSCHI läinud :D

Postitatud: 17 Mai 2007, 23:54
Postitas Tarmo
praegu on eco ajad :wink: :twisted:

Postitatud: 19 Mai 2007, 23:49
Postitas xr4
tarmo kirjutas:praegu on eco ajad :wink: :twisted:
selles suhtes et loovutad jakobsoni neile ja saad teada mis viga või ostad küünlajuhtmed ja viga jääb alles 8)

Postitatud: 20 Mai 2007, 00:49
Postitas Tarmo
selles mõttes et raha on muude asjade jaoks bronnitud hetkel :twisted:
ja viga ei ole esinenud enam peale pistikute üle vajutamist, ehk siis ju oli mõni pool lahtine pistik mis siis rappudes põhjustas vahele jätmist ja nüüd uuesti kinni on ilusti, ehk hetkel siis viga pole miskit