K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
diffri kinni keevitamist ei soovita
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Ei saa aru miks kemppi diffrit nii maha tehakse.Terve talve sõitsin kempiga ära-palju turvalisem kui lahtine differ.Autol juhitavus ettearvatav+saab kohapealt kiiremini minema.Kui auto enam roolile ei allu ja tahab otse minna siis tõmbad käiguga rattad plokki või rebid kässarit ja küll ta keerab jälle.Palju lõbusam on roolis istuda.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
sigmaril oli kempi diffriga sierra, manteel oli mitu korda mõnus juhus kui järsku viskas rehvidest tekkinud pinge välja, valel hetkel võib kogenematu juhiga palju nalja saada (fataalset)
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Kemppi differ on mingi illusioon, et midagi on parem. Meibi drägi või kruusarallit sõites see ei häiri, aga igasuguses tavakasutuses ja rinka spordis on see küll lollus.
Ettearvatav on siis kui sa lasedki pidevalt risti seda asja ja siis kontrollid ja mässad. Niisama kulgedes ei arva sa midagi ette, vaid vastupidi. Sõber kandis sõbra E30 eelmisel suvel ilusasti maha ja mina väidan, et just seepärast, et oli sitaks jõudu ja kemppi differ, millega seda jõudu ei olnud võimalik loogiliselt händlida.
Ettearvatav on siis kui sa lasedki pidevalt risti seda asja ja siis kontrollid ja mässad. Niisama kulgedes ei arva sa midagi ette, vaid vastupidi. Sõber kandis sõbra E30 eelmisel suvel ilusasti maha ja mina väidan, et just seepärast, et oli sitaks jõudu ja kemppi differ, millega seda jõudu ei olnud võimalik loogiliselt händlida.
Sierra Is
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Jaan kirjutas:Kemppi differ on mingi illusioon, et midagi on parem. Meibi drägi või kruusarallit sõites see ei häiri, aga igasuguses tavakasutuses ja rinka spordis on see küll lollus.
Ettearvatav on siis kui sa lasedki pidevalt risti seda asja ja siis kontrollid ja mässad. Niisama kulgedes ei arva sa midagi ette, vaid vastupidi. Sõber kandis sõbra E30 eelmisel suvel ilusasti maha ja mina väidan, et just seepärast, et oli sitaks jõudu ja kemppi differ, millega seda jõudu ei olnud võimalik loogiliselt händlida.
Eks rooli ja istme vaheline puks ka loeb miskit.Ega see auto viga pole kui juht ei suuda seda tee peal hoida.Mina talve ilma kempita ette ei kujuta.Igapäevasõidus oli suureks abiks see ,et igalpool kinni ei istu, kui lahtisega monomähkimine hakkab siis on tükk tegemist ,et paigalt minema saada (nt valgusfoori tagant).
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Ma nagu LSD-ga ei tunne talvel mingeid stardiprobleeme, kuigi kempi jäikusest on asi kaugel.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
Mulle ei meeldi, võite kiita palju tahate, aga võrdub minu silmis selle relakaga vedrude lõikamisega, et auto vastu maad lasta ja siis rattad ka lääpa alla keerata ja jube äge kohe. Tegelikult muidugi ei ole ja kõik tehaselahendused mis kehvemuse poole muudetakse on minu silmis porno. See, et 2 nädalat aastas lume sees paremini liikuma saab ei ole teema. See kemppi ongi sul reaalselt monomähkija kui nii võtta. Tehase lahtine vähemalt toimetab intelligentselt.
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
ega jah sierra lsd on nii defka ja kallis kaup et seetõttu peab ikka enda ja teiste elu ohtu seadma.
üldiselt on nii et kui kupli all mõistust ei ole siis ei loe kui kõva tihend sa omaarust oled, sa lihtsalt oma oskustega viidi piiri kaugemale ja siis ka rängemaks. üks asi mida ajudega inimene teab on see et ta ei suuda olla kunagi valmis kõigeks, vbl enamuseks, aga mitte kõigeks
üldiselt on nii et kui kupli all mõistust ei ole siis ei loe kui kõva tihend sa omaarust oled, sa lihtsalt oma oskustega viidi piiri kaugemale ja siis ka rängemaks. üks asi mida ajudega inimene teab on see et ta ei suuda olla kunagi valmis kõigeks, vbl enamuseks, aga mitte kõigeks
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
täna mõtlesin, et naudin talve kuna asfalt märg. LSD all ja lasin teisega ringil piirajasse, viskas nats peale ringist väljumist 180 ja üle äärekivide
nii et pole ka see lsd turvaline 


-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?
loll olla pole turvaline.
me räägime maanteel rahulikult kruisimisest keevitatud diffriga vs lsd'ga külje libistamisest juhi poolt kes ei oska ette mõelda. pealegi on sierral tehasest keeramis nurk nii väike et sellega on lihtne üle lasta.
me räägime maanteel rahulikult kruisimisest keevitatud diffriga vs lsd'ga külje libistamisest juhi poolt kes ei oska ette mõelda. pealegi on sierral tehasest keeramis nurk nii väike et sellega on lihtne üle lasta.