1990 Ford P100, Tets
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Jah, mina eemaldasin need.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Jee, lõpuks hakkas rong taas liikuma tänu mõningasele löögile läbi jala tagumisse piirkonda. Tegemist vajab siis teemas juba mitmeid korda mainitud tagapidurid. Kuna mina ise kastikale kõhu alla kiiganud veel ei olnud (laisk ja mugav, ajapuuduses elav inimene) siis üllatusin nähes sellist kärakat metalli ratta taga. Küll midagi vahetatud veel ei õnnestunud tänu sellele, et vajaolevad osad pandi alles tellimusse, sest juhi poolt oli karu dieedil, pakkumaks trumli taga täielikku tühjust. Kõrvalistuja pool oli terve mehhanism olemas, kuid vana ja kulunud ning ilma piduritoruta. Kiire küsimus, et ehk keegi ei oska öelda kust kohast P100-le seisupiduritrosse saab? Kas istuvad transiti omad? Üks on läbi lõigatud mul lihtsalt....


Miks rohkem pilte teha ei taibanud - hea küsimus. Loodetavasti õnnestub uute osadega siiski väike klõps veel jäädvustada.


Miks rohkem pilte teha ei taibanud - hea küsimus. Loodetavasti õnnestub uute osadega siiski väike klõps veel jäädvustada.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Ossa. Ilus masin
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Uued ilusad läikivad pudinad küljes. Esmapilgul tundus millegipärast paras jauramine kogu see ettevõtmine, kuid tegelikult on ju tegemist siiski äärmiselt lihtsa autoga, mida ehitada. Vahetatud said siis klotsid, vedru-/kinnituskomplekt, pidurisilindrid, ühele poole mastefabrikaatori poolt valmistatud ''kahvel'' kahe klotsi vahele, kõrvalistuja poolt jupp piduritoru ning seisupiduritross. Vana oli keegi eelmistest omanikest lihtsalt trumlite alt katki lõiganud...tore. Märkusena siinjuures, et kõige sarnasem tross, millega sai süsteemi ka tööle, oli Granada oma





Põhi on küll äärmiselt tihkelt täidetud kultuurikihiga, kuid kinnituseks endale oli tegemist siiski korraliku pinnaga. Gemüüsega pingutati vast veidi üle (see-eest tehti eelnevalt aluspindadel korralik puhastus). Täna näpitakse veel üht teist pidurite seadistusega ning tehakse ka mootoril õlivahetus, ise kahjuks pean ajapuuduse tõttu puuduma.
Ülevaatus tõotab tulla lähiajal!






Põhi on küll äärmiselt tihkelt täidetud kultuurikihiga, kuid kinnituseks endale oli tegemist siiski korraliku pinnaga. Gemüüsega pingutati vast veidi üle (see-eest tehti eelnevalt aluspindadel korralik puhastus). Täna näpitakse veel üht teist pidurite seadistusega ning tehakse ka mootoril õlivahetus, ise kahjuks pean ajapuuduse tõttu puuduma.
Ülevaatus tõotab tulla lähiajal!
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Järgmiseid häid uudiseid loodetavasti kuulda juba järgmisel nädalal. Mõningad asjad veel vajavad tegemist 

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Paraku aeg, mil ta Eestisse saabus elas luugi all Escorti 1,6. Seega pani maanteeamet ka selle kirja.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
sesmõttes hea et kindlustus odavam 

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Ei ole vaid iluese.


-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
tegid liikuva põõsa? või ei saanud tööle ja on statsionaarne põõsas 

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Vaese mehe kamoflaaž 

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Mõningaid pilte veel. Vahepeal natuke lõpetamist vajavaid punkte lahendatud ning tegeletud veaotsingutega. Varsti võib täitsa asja saada. Sõita on igatahes mõnus. Paar pilti ka kasti roostekohtadest veel, ning loomulikult ka küljekorsten.





Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
näeb välja ka üsna mõnus. Kas P100-l jooksebki summuti küljealt välja?
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Omalooming.