Sierra 2.9 12V 92a Faric
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Käigukast mootorile otsa tõstetud ja esimene käivitus edukalt sooritatud
https://youtu.be/VieAhY0tweM
https://youtu.be/VieAhY0tweM
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Co suht paigast, tagant jookseb suht must suits välja, võimalik, et pihustid annavad palju peale, üldse huvitav oli see, et bens kanku ja pumbaga kapotiall ja võtsin pumbalt voolu maha ja käis senikaua kuni kanku tühjaks ilma pumbata imes, tuleb vist teised pihustid peale installeerida.
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Kerele sai vähe värskemat plekki lisatud






Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
See raud läheb küll kähku seal rooste ära.
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Eks ta kindlasti võtab mingihetk kuskilt ussitama, käiasin maha palju sain, läks roostesurmaga üle, samuti plekid 0.8mm mis asemele panin, peale praega krunt kuna ei saa autot siseruumis hoida.
Põhirooste on seal kus plekk topelt, karbid olid sellepärast, et ühel oli otsakork puudu ja karbiots ääreni muda täis ja teine oli tungrauaga mõlki aetud ja selletõttu mädanema läind.
Põhirooste on seal kus plekk topelt, karbid olid sellepärast, et ühel oli otsakork puudu ja karbiots ääreni muda täis ja teine oli tungrauaga mõlki aetud ja selletõttu mädanema läind.
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Viimati muutis Faric, 04 Juul 2021, 21:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
pane karpi õli, salongi pool piisavalt palju auke et ligi pääseda mõlemasse kihti
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Kindel see et keeviskohad ja karbid lähevad õlialla. Üsna kindel, et põhja tõmban ka üle,
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Pill 90% komplektne, nipetnäpet on veel jäänud teha. Kellelgi veljekapsleid nendele velgedele leidub, siis võib pakkuda


Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Kas pilt petab v auto tundub suht kõrge-on nagu rohkem siin ikka häda kuidas teda madalamaks saada
aga mudu ikka edu mässamisel...


Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Auto on kõrge, pilt ei peta, tagaosaga lihtne madalaks saada, esiosa keerulisem, aga hetkel plaani pole madalamaks ajada(elukoha tõttu). Eile sai väike prooviring linnas tehtud, alustuseks vaja kokkujooks ära teha, salong kokkupoole, mootoriaju vahetada ikka eec5 vastu, ideaalis võiks olla megasquirt aga mis see maksab, ega escort rs2000 aju ka väga vist ei leia.
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Ei saa mina sellest madalduse -tsenseeritud- aru.... Mida see andma peaks? 180-ga kurvi sõites parem pidamine? Ilusam? Noo ei ole koopasse lõigatud rattad ilusad...
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
180 kurvi minnes peaks parem pidamine küll olema, kuna kere ei kaldu nii palju läbimartinjev kirjutas:Ei saa mina sellest madalduse -tsenseeritud- aru.... Mida see andma peaks? 180-ga kurvi sõites parem pidamine? Ilusam? Noo ei ole koopasse lõigatud rattad ilusad...

ja noh kui veidi madalamaks lastud on (imo -20 on kena) siis on ilusam küll (-40 läheb proportsioon väga paigast)
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Asjalikumad vedrud-amordid teeksid tõesti kurvis sõitmise paremaks. Suuremad stabikad ka, kui Sierradele üldse pakuti selliseid asju? Eelmisel autol oli mul tehase sportvedrustus koos madaldusega, juba hea oli sõita kurvilistel teedel, muidugi teist marki masin ka. Sierraga sõidan nagu paadiga 

'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Sierra 2.0Dohc swap 2.0 16v 100kw 92a Faric
Sisu sai täna enamvähem kokku ära pandud


Viimati muutis Faric, 04 Juul 2021, 21:54, muudetud 1 kord kokku.