Ma ka ei saa aru sellest bemmi mootori kuhugi toppimise vaimustusest, siis võiks ju lihtsalt bemmi osta, raha kulub kordades vähem, tulemus on kordades parem ja kui ära tüdined, siis saad selle kellelegi maha ka müüa. M50B25 on rämedalt suur, raske, kui juba mootor põrandal on siis tuleks seal terve rida asju kohe välja vahetada, jupid maksavad palju ja igat juppi on mitte 4 vaid 12 või 24tk. Ilma vanoseta versioonid hakkavad maailmast otsa lõppema, enamasti see ostes ei tööta ja vanose remont on kallis. Originaalne hooratas on kahemassiline, töötav custom siduri ja hooratta lahendus on kallis, toorikuks olevad jupid haruldased. Kolmese käigukast on raske ja samas õrn, viiese oma on veel raskem ja selle pead mootorist eraldi ostma kuna viiese karter jms dressing ei sobi Sierra sillatalaga. Töötava jahutussüsteemi tekitamine tähendab kärutäit uusi mitte just odavaid juppe, ja kui seal täpselt ei tea mis teed siis on varsti kaboom, kaas Windorfi ja ise kurva näoga Fixuse leti taha. Elektrisüsteemi saab küll bemmi pealt üle tõsta, aga seal on ka oma nüansid, pead hästi teadma mis juppe lisaks juhtmekimbule vaja on, mille küljest neid maha keerata ja kuhu ühendada, lisaks on bemmil juhtmete läbiviik keresse juhi pool, minu arust Sierral oli vastupidi. Nuka ja vända andurid surevad ette hoiatamata, uued on kallid, kasutatuna romulas on veel kallimad

. Krt isegi välised tihendid ei ole mingid väga odavad vidinad, mu mälu on halb aga kulub kuskil 60-70€ tuuris, et kolled, klapikambrikaas, karter, õlifiltri korpus jms üle käia, noh ja samas on idiootsus see tegemata jätta kui mootor maas on, sest vanal asjal hakkavad need lekkima varem või hiljem. OHC-l teeb tihendite ja veepumba raha eest juba kergema otsa kapremondi ära.
Noh ja oleks siis tegu veel mingi super võimsa mootoriga, aga pole ju, täiesti tavaline harju keskmine. Paberi peal näeb 141kW ilus välja, aga reaalselt sellist mootorit mis selle ära tõmbab saab poest (päriselt ka, müüaksegi tutikaid mootoreid varuosana), romula omadel võid sealt kohe rahulikult 10-15% maha tõmmata ja siis on ka hästi saadud. Mu isiklik "rekord" ntx on 80kW rattast. Täisvõimsuse saavutamine tähendab seda et võtad ilusti kaane maha, asendad kõverad klapid, lased pesad freesida ja teed alumisele otsale vähemalt hoonimise ja uued rõngad (ja kui juba lahti on siis saaled jms). Arvestades mis tüüpi rahvas selliste autodega sõidab, siis pole haruldane et tuleb asendada ka detonatsioonist puretud kolbe või vahetamata õlist ummistunud hüdrotõukureid.
Kristjan nüüd küll kirjutab kindlalt vastu et ma olen nõrk ja tegelikult see kõik on palju lihtsam

, aga no ma ei tea, minuarust on maailmas ridamisi palju toredamaid mootoreid kui M50B25. Näiteks Cosworth YB, ma olen täiesti kindel et selle peale ei kulu päeva lõpus rohkem raha, pigem vähem kuna lihtsalt füüsilisi tükke on vähem, swap on lihtsam ja tulemus on ikkagi Sierra. Mitte mingi nullilähedase turuhinnaga "vaese mehe E36".