See Sierra haav sai lahti kisutud jälle.
Ei hakka eraldi teemat tegema, olgugi, et nüüdne aparaat on suhteliselt vastandlik eelmisele.
Eelmine oli must, see on valge. Eelmine oli korralik, see ei ole. Eelmine oli sedaan, see on universaal.
Ja veoskeem ka erineb.
Kindlasti kõik siinsed olijad nägid seda müügis. Aga mul jäi kripeldama.
Sai pikalt hinna üle arutletud, lõpuks tuldi täielikult minu soovidele vastu.

1000 euri + ümberkirjutus.
Õnneks enamjaolt originaalseisus püsinud.
Aga, nagu näha, siis mäda ja käest-lastud Sirtuske.
Rooste kohtadele lihtsalt markot ja pahtlit ja pintslivärvi peale pandud.
Lisaks igast otsast läbi trukitud ja ära tonksutatud.
Algne mõte oli, et sobib talveks. Aga no ei sobi selleks ilma paraja remondita... ja, kui juba remontimiseks läheb, siis võiks korralikult ette võtta.
Tegemist ka alati rohkem, kui algselt nähtud (tonnist pilli juu ei viitsi ülipõhjalikult kontrollida ka).
Suurimaks probleemiks on hetkel laiad esituled. Olemasolevatel on reflektorid vabsje vidrikusse väänatud.
Muudeks probleemideks olid kinni mädanenud pidurid, logisevad rattalaagrid ja natuke lõtkuv E.v. pooltelg.
Oleks tore teada, kas keegi tegijamatest meestest on uurinud neid esimesi pooltelgi ja trehvandu mõne remont-lahenduse otsa?
Sierra jaoks esimeste pooltelgede remont-juppe vist ei leia, aga võib-olla mõne Mondeo vms asja tükkidega saab ära lappida?
Sama jutt ka piduriketta kaitseplekide kohta. Piltidelt tunduvad uuemate Fordide plekid laadsed, aga kas ka reaalsuses?
Rooste üle liialt pead ei vaeva. Toda näen niigi igapäevaselt ja on tuttav mure.
E.V. amordikann oli sihukene kriitiline, see sai juba struktuurikaks tagasi tehtud.
Varuosad loksuvad välimsaalt, seega on lootust tehniline poole ajutiselt rahuldavaks saada.
Aga, kui kellelgi on nüüd neid laiasid-pikkasid esitulesid ülearu, siis hüppaks õnnest lakke.
Ja vasak uduka klaas või udukas oleks ka abiks.
Muidugi sai 5 aastat tagasi kõik Sierraga seosnev ära antud, nüüd hea kahetseda.
Juba ihaldaks RSi vigureid ja LSD-d sellelegi.