
diisel sierra läheb keema, andke nõu
Mina pakun ka et süütenurk võib paigast ära olla. Termostaadi võid ka ära vahetada, pole eriti kallis teine. Süütenurgaga on selline asi, et inimene kes pole elusees diisliga kokku puutunud, ei saagi aru kuidas tal süütenurk saab olla. Asi toimub nii: kolb liigub üles, plahvatus toimub täpselt sel hetkel kui pump pihustist kütte põlemiskambrisse surub. Pihustamise hetke saab võrrelda bensukatel küünla sädeme hetkega ja see peab päris täpselt paigas olema. Kui pump pumpab liiga vara siis pole veel kolb üles jõudnud aga toimub juba plahvatus ja hilise süütenurgaga on vastupidi. Loodetavasti saate mu keerulisest seletusest aru 

Plahvatabki surve all. Sa Tarmo ei saa üldse diiselmootori tööpõhimõttest aru... Kui kolb on jõudnud üles(klapid suletud ja on toimunud õhu kokkusurumine), ongi ju tekkinud põlemiskambrisse surve(kolb on õhu põlemiskambrisse kokku surunud) ja kui pihustist küte põlemiskambrisse pihustub, siis ta surve all olevas õhus ka koheselt plahvatab.
Ja süütehetk ongi see, millal küte pihustatakse. Bensiinimootoritel on nii nagu sa väidad, kuid diiselmootoris ei suruta kokku mitte küttesegu vaid puhas õhk ja kolvi üles jõudes alles pihustatakse kütus silindrisse. Bensiinimootoritel pihustatakse bensiin sisselaskekollektorisse enne sisselaskeklappi, kuid diiselmootoris otse põlemiskambrisse, sisselaskeklapi kaudu siseneb puhas õhk
Uuri kellegi käest järgi või kusagilt käsiraamatust, sest seda on tegelikult tõesti raske mõista, eriti kui diisliga pole kokku puutunud.
Samas tundub kahtlane see, et salongiventilaator jahutab mootorit, kuid suur ringvool läbi jahutusradika ei suuda jahutada. See nagu viitaks siiski termostaadile. Kuna salongiradikast läbi voolavat jahutusvedelikku termostaat ei mõjuta ja samas see jahutab mootori ära, siis võib olla küll termostaat. Igaks juhuks võiks ka proovida kuidas jahutusradikast vesi läbi voolab ja tagurpidi aiavoolikuga vaikselt läbi uhuda


Samas tundub kahtlane see, et salongiventilaator jahutab mootorit, kuid suur ringvool läbi jahutusradika ei suuda jahutada. See nagu viitaks siiski termostaadile. Kuna salongiradikast läbi voolavat jahutusvedelikku termostaat ei mõjuta ja samas see jahutab mootori ära, siis võib olla küll termostaat. Igaks juhuks võiks ka proovida kuidas jahutusradikast vesi läbi voolab ja tagurpidi aiavoolikuga vaikselt läbi uhuda

oijjah, vaadake asi sedasi et esiradikas jahutab küll, aga ta ei suuda piisavalt jahutada siis salongi radikas mitte üksi ei jahuta, vaid ta annab juurde jahutust , mistõtut sellest piisab ja suvel sellest ei piisagi. Lisaks esiradikas on jumala tuline nagu kogu ülejäänud süsteem ja külma mootoriga on pasiupaaki kenasti näha, kuidas vedelik sinna voolab , seega ka veepump töötab. Termostaat avaneb ka minu teada õieti, lisaks kaob jahutusvedelikku ja loobib sumpast tahmatükke ja sädemeid välja.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere