2. leht 4-st
sierr
Postitatud: 19 Nov 2007, 18:05
Postitas AlarT
eelsüüte küünlad on enne käivitust järgi

kuumutavad aga halli tuleb käivitades musta ta väga ei viska rohkem halli ikka.ka käies gaasitades.
Postitatud: 19 Nov 2007, 18:07
Postitas xr4
samas eelsüüde soendab aint silindrit et alguses plahvataks paremini ja kõik??
Postitatud: 19 Nov 2007, 18:19
Postitas AlarT
täpselt nii ,eks ta mõjub natuke peale starti ka kui mootor külm ,aga üldiselt jah pärast on eelsüüde täiesti väljas, pumbal mingit süütenurka saab muuta küll muidu, aga ma ei tea mida ta täpselt muudab.
Postitatud: 19 Nov 2007, 18:20
Postitas GTO
no -tsenseeritud- kll tra kas tõesti on raske aru saada et kütuse pump toimib diislil samamoodi kui bensumootoril jagaja kui liiga vara pihustab toimub juba eel põlemine -tsenseeritud- tooge mulle hammasrihmaga diisel ja ma võin näitata kui muud moodi aru ei saa

Postitatud: 19 Nov 2007, 18:23
Postitas AlarT
nu jah aga süütes viga pole seda on krutitud. see nii ei kuumutaks kah nii hullusti.
Postitatud: 19 Nov 2007, 19:53
Postitas fordsi
veepumba tiivik on võlli otsa pressitud ja see võib olla sealt eemaldunud, seega vaata kas mootori töötades paisupaaki jookseb tosool tagasi kui ei siis on see tiivik nahhui sealt tõmmanud, mul on nii juhtunud.
Postitatud: 19 Nov 2007, 20:44
Postitas AlarT
tosool jookseb kenasti paaki tagasi.
Postitatud: 19 Nov 2007, 21:13
Postitas fordsi
kurat see on peaaegu võimatu ,et diisel keema saada , endal korra juhtunud jäärajal pekkis termostaadiga. siis ei oska küll rohkem midagi tarka pakkuda
Postitatud: 20 Nov 2007, 10:12
Postitas AlarT
njah jama värk, siin tõesti ,et mine plokikaane kallale või osta uus mootor või auto, ega ma rohkem midagi arvata oska.
Postitatud: 28 Nov 2007, 13:51
Postitas erx
Mina pakun ka et süütenurk võib paigast ära olla. Termostaadi võid ka ära vahetada, pole eriti kallis teine. Süütenurgaga on selline asi, et inimene kes pole elusees diisliga kokku puutunud, ei saagi aru kuidas tal süütenurk saab olla. Asi toimub nii: kolb liigub üles, plahvatus toimub täpselt sel hetkel kui pump pihustist kütte põlemiskambrisse surub. Pihustamise hetke saab võrrelda bensukatel küünla sädeme hetkega ja see peab päris täpselt paigas olema. Kui pump pumpab liiga vara siis pole veel kolb üles jõudnud aga toimub juba plahvatus ja hilise süütenurgaga on vastupidi. Loodetavasti saate mu keerulisest seletusest aru

Postitatud: 28 Nov 2007, 17:03
Postitas Tarmo
muideks diisel plahvatab surve all, ja kui ta sisse pihustatakse alles siis kui kolb on üleval, siis ei ole tal millestki survet tekkida. küll aga kui lastakse küte sisse ennem siis surutakse see õhuga koos üleval kokku ja ta plahvatabki
Postitatud: 28 Nov 2007, 18:23
Postitas erx
Plahvatabki surve all. Sa Tarmo ei saa üldse diiselmootori tööpõhimõttest aru... Kui kolb on jõudnud üles(klapid suletud ja on toimunud õhu kokkusurumine), ongi ju tekkinud põlemiskambrisse surve(kolb on õhu põlemiskambrisse kokku surunud) ja kui pihustist küte põlemiskambrisse pihustub, siis ta surve all olevas õhus ka koheselt plahvatab.

Ja süütehetk ongi see, millal küte pihustatakse. Bensiinimootoritel on nii nagu sa väidad, kuid diiselmootoris ei suruta kokku mitte küttesegu vaid puhas õhk ja kolvi üles jõudes alles pihustatakse kütus silindrisse. Bensiinimootoritel pihustatakse bensiin sisselaskekollektorisse enne sisselaskeklappi, kuid diiselmootoris otse põlemiskambrisse, sisselaskeklapi kaudu siseneb puhas õhk

Uuri kellegi käest järgi või kusagilt käsiraamatust, sest seda on tegelikult tõesti raske mõista, eriti kui diisliga pole kokku puutunud.
Samas tundub kahtlane see, et salongiventilaator jahutab mootorit, kuid suur ringvool läbi jahutusradika ei suuda jahutada. See nagu viitaks siiski termostaadile. Kuna salongiradikast läbi voolavat jahutusvedelikku termostaat ei mõjuta ja samas see jahutab mootori ära, siis võib olla küll termostaat. Igaks juhuks võiks ka proovida kuidas jahutusradikast vesi läbi voolab ja tagurpidi aiavoolikuga vaikselt läbi uhuda

Postitatud: 08 Dets 2007, 04:31
Postitas AlarT
oijjah, vaadake asi sedasi et esiradikas jahutab küll, aga ta ei suuda piisavalt jahutada siis salongi radikas mitte üksi ei jahuta, vaid ta annab juurde jahutust , mistõtut sellest piisab ja suvel sellest ei piisagi. Lisaks esiradikas on jumala tuline nagu kogu ülejäänud süsteem ja külma mootoriga on pasiupaaki kenasti näha, kuidas vedelik sinna voolab , seega ka veepump töötab. Termostaat avaneb ka minu teada õieti, lisaks kaob jahutusvedelikku ja loobib sumpast tahmatükke ja sädemeid välja.
Postitatud: 09 Dets 2007, 00:00
Postitas erx
Sumpas on äkki vill ära pudenenud ja augu ette vajunud, et tükke pillub. See võib ka teoorias mootori kuumenemist mingil määral põhjustada.
Vaheta termostaat ka ära, selle 150kr kannatad ikka ära, siis on vähemalt kindel et see korras. Aga sõidu ajal ei kuumene üle?
Postitatud: 09 Dets 2007, 22:27
Postitas sõdurpoiss
naljamehed, ma ütleks et imemehed lausa. Kutt ütleb et tal läheb radikas üleni kuumaks ja teie jahute et vaheta termostaat ära! Naljakoht ei ole või? Alustada võiksid hoopis sellga et autole töötava ventilaatori paigaldad...