2. leht 2-st
Postitatud: 02 Dets 2007, 20:20
Postitas Tanel
sellepärast tulebki plokk diifriks teha tavaline diifer!!
Postitatud: 02 Dets 2007, 23:17
Postitas Karbussikas
Plokkiks saab seda ise väga eduklat keevitada
Postitatud: 02 Dets 2007, 23:21
Postitas Tanel
Tegelikult ma ei teadnudki seda!

Postitatud: 02 Dets 2007, 23:31
Postitas GTO
teil kahel pean mina selle plokkiks keevitama

Postitatud: 03 Dets 2007, 19:56
Postitas Egert22
ootaks jah rohkem juttu,nendest sierra mootoritest,nagu kasutaja perfectenemy-gi ütles
Hetkel saan aru et põlised sierra mehed pakuvad siis talvemõnude nautimiseks 2,0 ohc 74kw mootorit.
Postitatud: 03 Dets 2007, 20:06
Postitas Dexter
täpselt nii...ja mainiks..et kui pritsega on..on veelgi mõnusam...ehk siis 2.0 OHC EFI ...kuid mainigem..et OHC miinus on see..et paartutamisega..võivad lahti tulla klapi reg poldid/mutrid ...ja selle tagajärjel läheb nn. "tiks" suuremaks...ning lõpuks võid mootoriga hüvasti jätta...oki..täpsustame....vähemalt plokikaanega võid hüvasti jätta..
