2. leht 3-st

Postitatud: 03 Dets 2007, 19:36
Postitas Tanel
:arrow:

Postitatud: 03 Dets 2007, 21:34
Postitas Tarmo
muidu nagu mt75, kuid üks kõrv on puudu Pilt

Postitatud: 03 Dets 2007, 21:35
Postitas Tanel
seda a arvasin minagi aga seda k6rva pole seal! :shock: :shock:

Postitatud: 03 Dets 2007, 21:38
Postitas Tarmo
äkki keegi kes mondeodega, escortidega ja scorpiotega kokku puutunud oskab öelda. kardaani koht on taga olemas seega esivedu ei ole!

Postitatud: 03 Dets 2007, 21:45
Postitas 2emty
sellele pole mõelnud, et 4x4 kasutab sama käigukasti!
see kõrv peaks siis esiveo jaoks olema seal :roll:

Postitatud: 03 Dets 2007, 22:11
Postitas Tarmo
kle 2emty mis sind vaevab?

Postitatud: 03 Dets 2007, 22:25
Postitas Tanel
Kus juures 2 emtyl v6ib ka 6igus olla!!aga mis krdi kast siis see on???

Re: Automaat&manuaaliks

Postitatud: 03 Dets 2007, 23:04
Postitas comma
tann15 kirjutas:Tahaks siis uurida kui raske on automaat muuta manuaalkäigukastiks,kui raske on lisada pedaal jne kas keegi on sellise asjaga tegelenud vajaminevad juppid olemas ja kas peab aju ka vahetama??paluks siis infot natuke ja ärge hakkake närima!!

Ma just vahetasin see nädal. ehk tegin automaadist manuaali vaja oli siis teisi:
1-käigukast
2-hooratas koos siduri osadega
3-siduritross
4-pedaalid (gaasi pedaal jääb samaks
5-kardaan
6-spidomeetri tross
ja oligi vist kõik kui midagi ei unustanud praegu.
Ja osadel manuaalidel tuleb käigukastist juhe välja pistikuga mis läheb sinna samma kuhu automaadilgi käib.

Postitatud: 03 Dets 2007, 23:09
Postitas Tanel
Tänud commale info eest!!Aga kas keegi oskab infot anda käigukasti kohta!!

Re: Automaat&manuaaliks

Postitatud: 04 Dets 2007, 21:15
Postitas comma
comma kirjutas:
tann15 kirjutas:Tahaks siis uurida kui raske on automaat muuta manuaalkäigukastiks,kui raske on lisada pedaal jne kas keegi on sellise asjaga tegelenud vajaminevad juppid olemas ja kas peab aju ka vahetama??paluks siis infot natuke ja ärge hakkake närima!!

Ma just vahetasin see nädal. ehk tegin automaadist manuaali vaja oli siis teisi:
1-käigukast
2-hooratas koos siduri osadega
3-siduritross
4-pedaalid (gaasi pedaal jääb samaks
5-kardaan
6-spidomeetri tross
ja oligi vist kõik kui midagi ei unustanud praegu.
Ja osadel manuaalidel tuleb käigukastist juhe välja pistikuga mis läheb sinna samma kuhu automaadilgi käib.



Ühe asja unustasin sidurivõlli otsa leeger tuleb ka panna automaadil seda pole ja Volta autos maksab see 160eeku
see käib väntvõlli otsa

Postitatud: 04 Dets 2007, 22:50
Postitas 2emty
PiltPilt
sierrafännid teavad, et sierrasi tehti taga ja nelikveoga
see nukk mis tanni kastil puudu on viib jõu edasi esisillale ehk on 4wd jaoks
kuna tagaveolisel autol sellist asja vaja pole siis seda lihtsalt ei pandud sinna

kui googlisse paned mt75 lööb kohe 4wd versiooni ette (parempoolne)
tavaliste sierrade jaoks on mt75 2wd ehk seda jurakad seal küljes pole :roll:

peksin ilgelt tarka praegu :lol:

tannil on tavaline mt75 käigukast

Postitatud: 04 Dets 2007, 22:57
Postitas Tanel
Tänud k6igile kes aitasid infoga kui kysimusi veel siis annan teada seniks v6iks keegi mulle siduri myya!!!

Postitatud: 05 Dets 2007, 00:15
Postitas Tarmo
siuke väike junn viib jõu ette :shock:

Postitatud: 05 Dets 2007, 02:19
Postitas Tanel
Vist kyll!! :) :)

Postitatud: 07 Dets 2007, 15:51
Postitas Tanel
Üks küsimus veel?


Pilt












selle sees on see laager jah sest automaadil see auk seal päris suur aga sellel manuaalil see väga väike kohe!!