
Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Sir Tamme (Mayle)
Nüüd siis käis auto tõstuki peal ära. Sillatala ja roolilatt on kõverad. Mootor nagu toetub sillatalale ja sellepärast ka vibratsioon. Kõrvad muidu ise on terved kuigi vb natuke kõverad. Tundub nagu kogu summuti oleks cm taha poole vajunud. Homme hommikul saan kätte tala ja latti romulast ja õhtuks loodan auto sõidukorda saada 

Kogu asja kurjajuur on siis sillatala ja roolilattNüüd siis.. on käes selle talve esimene laks. Maksi parklas auto lihtsalt läks otse.. ja panin päris hea laksu ninaga äärekivisseTulemus on see, et kuskilt läks vist summuti katki, sest korralik vibratsioon ja müra on, eriti just 1 ja 2 käiguga sõites.. terve auto väriseb. Kõrgematel käikudel samuti.. kusjuures kui õuest kuulata on hääl umbes nagu ennem. Terve salong aga vibreerib kui sisse istuda
Teine viga on, et kuna löögi said esimesed rehviid muutus rool raskeks... midagi lõi sillas paigast ära?.. paremale on raskem keerata kui vasakule! Õudukas ühesõnaga.... Loodan, et on täna tööl ruumi, et mingi aeg auto üles tõsta ja kahjud üle hinnata.

Niisiis.. vana roolilatt läks alla tagasi.. kuna see mis romulast toodi polnud hea.. alla pannes hakkasid rattad logisema.. otsapuksid olid latil väsinud, minu omad aga korralikud. Polnud ta nii kõver midagi sai korda teha.. Sillatala jäi romula oma kuna ei viitsitud hakata seda sirgeks taguma!
Nüüd siis koju sõites vaatan kuidas on
Nüüd siis koju sõites vaatan kuidas on

Re: Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Mayle
Auto ujumise probleem on siis lahendatud. Vaja oli ühte korralikku sillastendi ja usinat meistrit!
Mul mõtted muidu liiguvad vaikselt kevade poole ja huvitun valuvelgedest! Nimelt.. Eelmine aasta olid all 14" rehvid plekkvelgedel ... 185 laiad vist. Autol puudub roolivõim. Mis oleks nagu kõige optimaalsem tollimõõt ja rehvilaius mis alla panna, et rool liialt raskeks ei muutuks? Mis arvate? Kellel on kogemusi?
Mul mõtted muidu liiguvad vaikselt kevade poole ja huvitun valuvelgedest! Nimelt.. Eelmine aasta olid all 14" rehvid plekkvelgedel ... 185 laiad vist. Autol puudub roolivõim. Mis oleks nagu kõige optimaalsem tollimõõt ja rehvilaius mis alla panna, et rool liialt raskeks ei muutuks? Mis arvate? Kellel on kogemusi?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Mayle
r14" on pehme sõita r15" jäigem ja r16"peaks päris hirmus juba olema. Need ei tohiks eriti mõjutada rooli keeramis raskust. tamar samas ütleb et 15" 205 laius ei ole kah raske keerata, tal võimu ei ole. Tegelikult on nii et kui sõites keerad rooli siis suht savi, kuid kui kohapeal väänad siis vahe sees, aga siis õpidki liikuva autoga rooli keerama ja sedasi ei lõhu rehve kah nii palju
edit: muidugi mida suurem r1X" seda madalam on rehv ja seda jäigem on rehvi serv ning hakkab kiskuma rooli
edit: muidugi mida suurem r1X" seda madalam on rehv ja seda jäigem on rehvi serv ning hakkab kiskuma rooli
Viimati muutis Tarmo, 16 Jaan 2008, 17:09, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: kummid rehvideks et keegi ei peaks jälle endale lateksi asemel kummi peale tõmbama
Põhjus: kummid rehvideks et keegi ei peaks jälle endale lateksi asemel kummi peale tõmbama
Re: Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Mayle
Ma arvan, et jään ikka R14 juurde... peab ainult 2 uut rehvi hankima, sest 2 on juba korrralikud olemas
Lisaks on 14" kergem rahakotile! Umbes 2000.- tahaks leida kpl. Nüüd tuleb silmad lahti hoida 


Re: Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Mayle
Või näiteks see
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=135093 või
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=194655see!
Need esimesed mis siin foorumis pakuti mulle kohe üldse ei meeldi
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=135093 või
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=194655see!
Need esimesed mis siin foorumis pakuti mulle kohe üldse ei meeldi

Re: Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Mayle
Niii... nüüd mul siis juhtus selline äpardus! Laupäeva õhtu töötava mootoriga autos vajutasin niisama eksperimendi mõttes signa puldil nuppu..peale maha. Mis siis aktiveerib signalisatsiooni ja lukustab uksed. Tulemus oli aga see, et signa jäi peale, uksed lahti ja maha enam ei lähe...hakkab ainult iga natukese aja pärast karjuma. Ainuke ravi oli aku juhtmed maha. Lammutasin pool armatuuri maha ja leidsin signa karbi ülesse.. kiskusin kõik juhtmed maha..
lootsin, et auto on loll aga ei õnnestunud
ei käivitu siiski
Signalisatsiooni margiks Pantera xs110 nagu selgus. Kellelgi kogemusi siukse loomaga on?
Praega siis vedasin auto tööjuurde tahahoovi, uksi lukustada ei anna kuna uksed käivad ainult signa puldist, juhiuksest on lukk ära muugitud ja ära võetud üldse.
Eks esmaspäeval näeb mis saama hakkab



Praega siis vedasin auto tööjuurde tahahoovi, uksi lukustada ei anna kuna uksed käivad ainult signa puldist, juhiuksest on lukk ära muugitud ja ära võetud üldse.
Eks esmaspäeval näeb mis saama hakkab

Re: Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Mayle
Kui ma ühte autot lammutades signa juhtmeid huvipärast taga ajasin siis selgus, et osad juhtmed töötavad katkestina vms.
Põhimõtteliselt juhe oli katki lõigatud ja läbi signa kokku veetud..
Lammuta auto laiali, vaata mis juhe kuhu jookseb ja õiged otsad keera kokku
niimoodi peaksid auto käima saama vähemalt
Põhimõtteliselt juhe oli katki lõigatud ja läbi signa kokku veetud..
Lammuta auto laiali, vaata mis juhe kuhu jookseb ja õiged otsad keera kokku
niimoodi peaksid auto käima saama vähemalt

Re: Sierra 1,8 CL 59kw 1988 Mayle
Päris tihti kasutatakse seda varianti, et katkestus tehakse kütusepumba toitejuhtme vahele.