Ford Sierra 2,9 V6 143kw 89a projekt & 2,0atm 92a TamaR
Tänaseks on muutunud järgmised asjad:
Nüüd on sees 2 recarot (see juhipoolne mis ülejäi on müügis kui kedagi huvitama peaks)
ja sportrool, roolist pilte pole kuid on täpselt sama mis sparco lab3 vms musta ja punase nahaga aint et firma pole niikõva.
Mõnipäev siis ka uued pildid...
Nüüd on sees 2 recarot (see juhipoolne mis ülejäi on müügis kui kedagi huvitama peaks)
ja sportrool, roolist pilte pole kuid on täpselt sama mis sparco lab3 vms musta ja punase nahaga aint et firma pole niikõva.
Mõnipäev siis ka uued pildid...
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Rääkige koonusfiltritest, mõte oli osta odavam koonus et seda saab ju puhastada ja kõike muud ja on ilus.
Mida peaks ostmisel arvestama ? Milline on ``paras`` sest on suuri ja väikeseid pehmeid ja karvaseid.
Hooldusvälp?
Eluiga?
Head ja vead?
Mida ta juurde annab?
Veel oleks huvitatud el. akende tõstukitest, täiskomplekti (esimesi aga kui kellegil ka tagumisi siis neid ka vaja kasvõi skorpa omi või kas skorpa süsteem läheb sierrale=) ?
Ja oleks odavalt huvitatud sedaanile tagumisest logarist, see õhukesest plastist värgendus, peamine et oleks ühes tükis ja mitte sama habras nagu kartulikrõps (vana oli).
Konditsioneeri vaevalt kellegil leidub
Mida peaks ostmisel arvestama ? Milline on ``paras`` sest on suuri ja väikeseid pehmeid ja karvaseid.
Hooldusvälp?
Eluiga?
Head ja vead?
Mida ta juurde annab?
Veel oleks huvitatud el. akende tõstukitest, täiskomplekti (esimesi aga kui kellegil ka tagumisi siis neid ka vaja kasvõi skorpa omi või kas skorpa süsteem läheb sierrale=) ?
Ja oleks odavalt huvitatud sedaanile tagumisest logarist, see õhukesest plastist värgendus, peamine et oleks ühes tükis ja mitte sama habras nagu kartulikrõps (vana oli).
Konditsioneeri vaevalt kellegil leidub

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Nüüd tõstukid olemas. Eitea, 2 tunniga paika eisaanud mina neid sinna.
Kas tavalise akna see alumine plekk kus need rattakesed jooksevad on samapikk kui elektriakente oma? tundus et tavalisel on see plekike lühem vms.
Haige neid paika sinna panna.
Paluks asjalikke nõuandeid kuidas vahetada tavalist elektrivastu, mõtetuid komentaare paluks mitte kirjutada ``polster maha, vana maha uus sisse``.
Proovisin pärast uuesti, võtsin vana tõstuki ja see sobis peale 20sek paigutamist ilusti uksesisse, elektriline eiistunud ka peale 2 tunnist proovimist (lammutasin kõik kinnitused lahti nagu pidi, ja proovisin mõlemapoole tõstukeid sinna paigutada, tulutult).
Autoks 89 sedaan . . .
Kas tavalise akna see alumine plekk kus need rattakesed jooksevad on samapikk kui elektriakente oma? tundus et tavalisel on see plekike lühem vms.
Haige neid paika sinna panna.
Paluks asjalikke nõuandeid kuidas vahetada tavalist elektrivastu, mõtetuid komentaare paluks mitte kirjutada ``polster maha, vana maha uus sisse``.
Proovisin pärast uuesti, võtsin vana tõstuki ja see sobis peale 20sek paigutamist ilusti uksesisse, elektriline eiistunud ka peale 2 tunnist proovimist (lammutasin kõik kinnitused lahti nagu pidi, ja proovisin mõlemapoole tõstukeid sinna paigutada, tulutult).
Autoks 89 sedaan . . .
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
no koonuse mõte on see, et tal pole katet ümber ja temas käib koguaeg külm õhk läbi (muidugi peab ta olema paigutatud kapoti all nii, et ta mootorile väga lähedal poleks ja oleks avaras kohas). saksa mootoritel ta annab juurde võibolla 1-5kW (oleneb, mis mootor ja kui uus), jaapani autodel annab 5-10kW. kui aus olla, siis ega sa ei tunne seda, kui sulle tuleb 1-2kW juurde ka...
need kilovatid tulevad parimal juhul ainult kallimate koonuste kasutamisel...ja tavalisest filtrist käib ka ju külm õhk koguaeg läbi
läbi koonuset on pigem kergem õhku imeda ja samas tuleb seda rohkem. ega koonus siis õhku külmemaks tee. valesti paigaldades võib ta hoopis liiga sooja õhku võtta ja langetada võimsust

läbi koonuset on pigem kergem õhku imeda ja samas tuleb seda rohkem. ega koonus siis õhku külmemaks tee. valesti paigaldades võib ta hoopis liiga sooja õhku võtta ja langetada võimsust
powered by 2.0 Ohc
TOm kirjutas:need kilovatid tulevad parimal juhul ainult kallimate koonuste kasutamisel...ja tavalisest filtrist käib ka ju külm õhk koguaeg läbi![]()
läbi koonuset on pigem kergem õhku imeda ja samas tuleb seda rohkem. ega koonus siis õhku külmemaks tee. valesti paigaldades võib ta hoopis liiga sooja õhku võtta ja langetada võimsust
külm õhk tavalises filtris? jumala kuum õhk käib sealt läbi, doh

ja selles ongi asi, et see tuleb õigesti ja õigesse kohta paigaldada, et talle tuleks otse peale külm õhk.