Re: Kas 1,6-le sobib 2,0 mootor?
Postitatud: 16 Dets 2008, 20:52
Tarmo kirjutas:no edu siis sulle pidaval kontrollimisel
sinna lihtsalt ei ole määre ette nähtud
pole pidanud kordagi kontrollima:P tean et on kindlalt kinni:P
Tarmo kirjutas:no edu siis sulle pidaval kontrollimisel
sinna lihtsalt ei ole määre ette nähtud
loogiline, et 1,6 hooratas kergem on mootor ka ju lahjem.juss412 kirjutas:niisiis on mootor peal ja toimib...
...mina tegin asja nii et jätsin alla 4-se kasti, kuna head pikad käigud ja panin 1.6-e karpa, et mitte jamada selle ajuga karpaga...et karpa panna oli vaja panna ka 1.6-e sisselase ja ülejäänd istus nagu valatult. veel oli vaja panna 1.6-e mootori käpad, sest 2.0-i omad pikemad ja veel ei istund 2.0-i hooratas ja sidurikorv neljasesse kasti...niiet need tuli ka vahetada...kusjuures 1.6-e hooratas on ka kergem.
põhimõtteliselt 7 tundi tööd ja tulemus väga viis.
al101 kirjutas:loogiline, et 1,6 hooratas kergem on mootor ka ju lahjem.juss412 kirjutas:niisiis on mootor peal ja toimib...
...mina tegin asja nii et jätsin alla 4-se kasti, kuna head pikad käigud ja panin 1.6-e karpa, et mitte jamada selle ajuga karpaga...et karpa panna oli vaja panna ka 1.6-e sisselase ja ülejäänd istus nagu valatult. veel oli vaja panna 1.6-e mootori käpad, sest 2.0-i omad pikemad ja veel ei istund 2.0-i hooratas ja sidurikorv neljasesse kasti...niiet need tuli ka vahetada...kusjuures 1.6-e hooratas on ka kergem.
põhimõtteliselt 7 tundi tööd ja tulemus väga viis.
Kuid selline küsimus, et kas sul oli 2-sel mootoril monopritse või pead sa aju all silmas kommutaatorit? Kas kommutaator 1,6-sel ka mitte olemas ei ole?
Kuid, kuidas minek on? Kas 1,6-se karpa minekut ei kärbi?
4-se kastiga on nii, et 1-2 käik on erinev, 3-s vist oli sama ,aga seda kindlalt ei mäleta ja 4-s käik on täpselt sama mis 5-sel. 5-sel kastil on 5-s käik kiirendatud. Aga differ ei ole veits pöördes 1,6-sel?
Miks enda elu nii raskeks tehaal101 kirjutas:Minul on stabika poltidega hoopis teine teema olnud, tagant tuli see mutter lahti, mis seal ikka lõikasin küljepealt augu sellesse karpi seal, võtsin tüki 1,3cm paksust metalli, puurisin augu sisse, vindistasin ja korras. Järgmine päev tuli tuttav, kes keevitas asja kinni, mastiks peale keevitusele ning plekile ja asi korras.
Vot seda ma ei teadnud, aga keevitada oleks ikka tülikas olnud, see oli lihtsam just, sest muidu oleksin pidanud salongi laiali võtma. See ei olnud keeruline, rellekaga natuke lõigata ja pärast keevitada ning mastiks peale.legendaarne666 kirjutas:Miks enda elu nii raskeks tehaal101 kirjutas:Minul on stabika poltidega hoopis teine teema olnud, tagant tuli see mutter lahti, mis seal ikka lõikasin küljepealt augu sellesse karpi seal, võtsin tüki 1,3cm paksust metalli, puurisin augu sisse, vindistasin ja korras. Järgmine päev tuli tuttav, kes keevitas asja kinni, mastiks peale keevitusele ning plekile ja asi korras.Teadmiseks et salongist juhi ja kõrvalistuja jalgade juurest saab sinna poolraami sisse ligi ja saab uued mutrid panna.Aga need kohad on mürasummutusmati all peidus ja neid ei näe enne kui oled selle eemaldanud.Seal on põhjaplekil pikkilõhed sisse jäetud ja saab plekikääridega augu sisse lõigata.
Ega ford on ju remontimiseks mõeldud ja kõiki selliseid asju on juba ette mõeldud
Kui salongist lahti võtad pole vaja keevitada ega midagi,sest see osa jääb poolraami sisse.Endaomal panin lihtsalt mingi korstnatihendusteibiga(bituumen)kinni need augud ja hea küll.al101 kirjutas:Vot seda ma ei teadnud, aga keevitada oleks ikka tülikas olnud, see oli lihtsam just, sest muidu oleksin pidanud salongi laiali võtma. See ei olnud keeruline, rellekaga natuke lõigata ja pärast keevitada ning mastiks peale.legendaarne666 kirjutas:Miks enda elu nii raskeks tehaal101 kirjutas:Minul on stabika poltidega hoopis teine teema olnud, tagant tuli see mutter lahti, mis seal ikka lõikasin küljepealt augu sellesse karpi seal, võtsin tüki 1,3cm paksust metalli, puurisin augu sisse, vindistasin ja korras. Järgmine päev tuli tuttav, kes keevitas asja kinni, mastiks peale keevitusele ning plekile ja asi korras.Teadmiseks et salongist juhi ja kõrvalistuja jalgade juurest saab sinna poolraami sisse ligi ja saab uued mutrid panna.Aga need kohad on mürasummutusmati all peidus ja neid ei näe enne kui oled selle eemaldanud.Seal on põhjaplekil pikkilõhed sisse jäetud ja saab plekikääridega augu sisse lõigata.
Ega ford on ju remontimiseks mõeldud ja kõiki selliseid asju on juba ette mõeldud