natuke veel kuna teema algataja rääkis midagi magrofleksist siis selle s*taga auto juures midagi teha ei soovita ajutiselt enne üv küljekarpe lappida on tore aga kui kunagi peaksid keevitama siis see jama läheb jube kergelt põlema
Ma oma mittefordil kasutasin seda ehitusliku pigimati varianti. Kuna keretööde käigus sai originaal matid keevitamiste ja lõikumistega osaliselt üles sulatatud, siis midagi tuli sinna asemele panna. Igatahes on asi parem kui mitte midagi. Kruusal vastu põhja lendava kivirahe summutab igatahes ära. Kinni jäi ilusti, kuumutasin väikse gaasipõletiga ühe poole pehmeks ja nakkus ilusti kinni. Rull maksis ca 500eek. Sellega on praegu osaliselt üle käidud 2 masinat ja u pool rulli on veel järgi. Kaalu ta kah iseenesest juurde suurt midagi ei anna. Üks pilt siis kah sellest asjast, mis mina paigaldasin omale: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... pid=133090
Ford Taunus mk5 2dr 2,9 cosworth 1981
BMW 530d 3,0 2000
Vaz 2107 2,0 1990
Kaalu ta kah iseenesest juurde suurt midagi ei anna. Üks pilt siis kah sellest asjast, mis mina paigaldasin omale: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... pid=133090" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga Siim789, räägi kuidas on lood selle matiga suvel ? Osad räägivad, et kui auto kuskil kaua seisnud päikese käes, siis pidi üsna hea pigi lõhna autosse lööma, mis just väga meeldiv pole.
Lahe 2006 aasta teema on üles kaevatud.
Makroflex idee poolest kahe metallpaneeli vahele panduna peaks võtma vägagi jäigaks aga sellega kaasneb meie kliimas see kurb häda, et niiskus läheb/jääb sisse ja neid metallpaneele varsti enam ei ole. Lisaks oht, et kui paneelid teineteise suhtes palju liiguvad, siis makro läheb katki ja arvatavasti hakkab igasugu hääli tegema.
Bituumenmati (nt Nikesound) tööpõhimõte baseerubki massil ja vibratsiooni muutmisel soojuseks. Seeläbi võtab madalsageduslikku müra väga hästi maha.
Ehituslik bituumen mingit erilist efekti anda ei saa. Kui kaalu pole, siis ei toimu ka suurt midagi. Kui kaalu pole siis on tegemist rohkem müraisolatsiooniga ja sama hästi võiks siis juba nt vilti panna. Pole muret ka, et haisema hakkab vmt. Müraisolatsiooni jaoks on veel STP Vibroplast väga hea asi, igasugused naginad jmt võtab maha ja ei kaalu samas suurt midagi. Umbes nii, et 80 lehte STP Vibroplasti 2mm matti kaalub sama palju, kui 4 lehte Nikesoundi.
Nikesound muideks on vägagi efektiivne ja odav. Väga vaikseks saab auto ja tõsine tanki tunne tekib ka. Been there, done that. Ühtlasi kaob mure auto kiirenduse osas.
Kes tahab, see otsib täpsemat infot streetrace foorumist, seda küsimust ja arutelu on seal iga natukese aja tagant olnud.
Minu meelest see matt küll mingit haisu ei ole ajanud. Muidugi mul on masin peale keretööde tegemist igasugu muude roostetõrjevahendite haisu täis Aga iseenesest isegi mati kuumutamisel leeklambiga ei tulnud sealt minu meelest mingit haisu, niiet mida see päike siis ikka suudab teha, kui isegi elustuli ei mõju
Ford Taunus mk5 2dr 2,9 cosworth 1981
BMW 530d 3,0 2000
Vaz 2107 2,0 1990
endalgi scorpa uksed samasuguse juraga üle käidud, nagu Siimulgi. vahe oli üsna märgatav. uks käib palju mõnusama häälega kinni, mitte nagu laudavärav. madalat kuminat tuli muidugi juurde natuke, aga nüüd on kaassõitjatega juba palju lihtsam suhelda. ainukese suure miinusena tooksin välja paigaldamise keerukuse, kuna seda tuleb kuumutada, sest tal ei ole liimi tagaküljel
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Tegelikult see kuumutamise vajadus pole just eriline miinus.
Nikesound tahab ka kindlasti soojendamist, muidu ei paindu kuhugi.
STP vibroplasti jmt saab panna ilma soojendamiseta kuigi ka seal ei tee see paha.
See on ka tegelikult tavaline, et ega mürast lahti ei saa. Teed ühe koha üle, hakkad mujalt kuulma.
Mul nt viimases otsas oma oopel vectraga tuli müra lõpuks sisse turvavööga (C?) piilaris oleva augu kaudu. Muidu oli masin väga vaikne (ja sigaraske - mingi 5-6 pakki nikesoundi ja palju vilti) aga sealt ikka kostis mingeid krõbinaid pidevalt.