2. leht 2-st

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!

Postitatud: 20 Dets 2008, 21:31
Postitas Tanel
jh mu eadmised nagu null ja keerake oma dohlakatele koonused peal,kohe tsenseeritud tunnete kuidas hammustab,lol

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!

Postitatud: 21 Dets 2008, 10:42
Postitas Tarmo
tann15 kirjutas:
Tarmo kirjutas:
tann15 kirjutas:Dohc on juba niigi surnud mootor,paremaks ta seal nagunii midagi ei tee,pigem pling-pling :roll:
siit loeme välja tann15 mootori alased teadmised :D
kui lisad fordi 8v dohc'le koonuse siis ei saa midagi juurde ja kui lisad mingile muule siis saad sitaks juurde ilma mootori juures midagi muutmata :lol:
jh mu eadmised nagu null ja keerake oma dohlakatele koonused peal,kohe tsenseeritud tunnete kuidas hammustab,lol
see et ta pling pling teeb ja midagi juurde ei anna on pmst iga mootori juures nii, mitte aind dohc'l

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!

Postitatud: 04 Jaan 2009, 10:47
Postitas Mait
Koonus annb enamasti samapalju juurde kui näiteks vahetad tagaluugi peal 1.6 kirja 2.0 vastu. :D

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!

Postitatud: 22 Jaan 2009, 10:48
Postitas Qubik
Katsetasime siis erinevaid filtreid soomes *Virtauspenki* ehk siis läbivoolavuse takistust mõõtvas pingis. Ka 3 erinevat koonusfiltrit oli prooviks. Tulemused olid kogu selle kallima blingi valmistajatele vettpealetõmbavad-nende läbivoolavuse paranemine ei olnud märkimisväärne. Katsetasime ka K&N originaal korpustesse käivad filtreid ja saime umbes 2% parenenud läbivoolavuse. Seega julgen väita, et kuna enamikel koonusfiltri paigaldajatel on mootoris tehtud modifikatsioonid tühised, siis sedatüüpi tuuningu kasutegur jääb sinna rooli ja istmevahelise tihendi kekutamise objeki tasemele. Ja kuna enamus koonusfiltreid ja muid mitmekordselt kasutatavaid filtreid vajavad ka vastavat hooldust(pesemine, õlitamine), millega ka enamus nende omanikke ei tegele-siis ausõna, sõitke tavalisega, säästke raha lõhnakuuse jaoks ja teie mootori eluiga ei ohusta õlitamata filtri kaudu sisseimetav teetolm.