2. leht 2-st
Re: Mootori vahetus Ohc vs Dohc !
Postitatud: 23 Sept 2011, 01:15
Postitas Tarmo
Re: Mootori vahetus Ohc vs Dohc !
Postitatud: 23 Sept 2011, 01:41
Postitas Tarmo
Jesper kirjutas:Tarmo kirjutas:ohc'l kahega
Ei tahaks ennast korrata, seega palun lugeda minu üle-eelmise postituse esimest lauset
Üldiselt sa võid Tarmo filosofeerida-argumenteerida igasugu huvitavatel teemadel ja mingeid keerulisi mõttelisi konstruktsioone püstitada, mille eesmärgiks on oponent foorumi vahendusel põlvini maa sisse taguda, aga see kõik ei muuda fakti et kui seal käigukastil kuskil mingi auk või nuut on mingi koha peal, siis ... ta lihtsalt on seal. See, kui sina ei tea, et ta seal on, ei muuda fakti, et on.
O&o.
ei no ainus kelle elu eesmärk on teistele taha keerata oled ju sina. eks see frustratsioon tulene ilmselt ebaregulaarset suguelust, proovi onaneerida, pidavat aitama.
jah algul panin huupi, et kui sobivad on tore, kui ei sobi siis tuleb vaadata mis ei sobi ja ümber teha, vale?
kõige lihtsam dohc otsa istutada ta oma käigukast, vale?
augud ei ole identsed, vale?
käigukast ei lähe otsa "bolt on", vale?
Re: Mootori vahetus Ohc vs Dohc !
Postitatud: 23 Sept 2011, 01:44
Postitas Jesper
Oeh.
Nagu ma ütlesin, poldiring ja sisendvõll on täpselt sama. Sinu väide oli, et peab auke puurima ja sisendvõlli vahetama. Type9 ei kinnitu üldse karteri külge, nii et vahet pole mis seal on või ei ole. Sinu väide oli, et kinnitub kahe poldiga. Soovi korral on ilmselt võimalik kasutada Type9 tolmukaitset või selle tükke, et kruusa sidurikojast eemal hoida. Ma ei tea DOHC hoorattast midagi (ja pole ka väitnud et tean), aga 8mm ei ole kriitiline ja piisab siduri reguleerimisest. Isegi juhul kui sisendvõll ei oleks sama nuudiga, ei ole kuigi mõttekas hakata täiesti erinevat tüüpi kastidel võlle vahetama (95% tõenäosusega see on võimatu), vaid sellel juhul vahetatakse siduriketas ja vajaduse korral ka väntvõlli otsas olev laager. Starterite koha pealt ma mürki võtma ei hakka, ma olen küll oma käega keeranud OHC starteri DOHC plokiga autole külge, aga noh kst. Ma pole ka starteri kohta eelnevates postides midagi väitnud.
Sry aga sa ei tea mitte moonigi sellest, mida sa kirjutad, heal juhul mõni asi läheb juhuslikult täppi ja siis ka umbes selles stiilis, et väide oli piisavalt kõikehõlmav, stiilis "võimalik on, et võibolla asi võib olla nii ja võib osutuda vajalikuks teha seda ja toda". Vahel leiab pime kana ka tera, aga see ei tähenda veel seda, et pimedad kanad oleks sobivad kandidaadid kaubalennuki teise piloodi kohale. Isegi seda sa ei märka, et su pandud pildid on mõlemad photoshopis peeglisse keeratud - nii MT75 kui Type9 starter ja sidurihoob on reaalelus teisel pool (starter kaasistuja pool ning sidurihoob juhi pool). Mida siin veel vaielda on?
Ja noh ühe või teise lahenduse lihtsusest, kui kellelgi on (sügava meeltesegaduse ajel, loomulikult) tarvis istutada DOHC sellisesse keresse, mis tehasest tuli OHC-ga, siis kumb on lihtsam:
- vahetada mootor
- vahetada mootor, käigukast, (ma ei ole Sierraga kursis, aga ilmselt ka) kardaan, käigukasti tala, spido ajam, siduritross.
Re: Mootori vahetus Ohc vs Dohc !
Postitatud: 23 Sept 2011, 01:55
Postitas Tarmo
enamus pilte mis google viskab type 9 kohta on nii pidi, on ka neid millel on teisel pool ja on ka neid millel on muna mõlemal pool, ja noh starteri pool ei olnud teemaks kah siiani ju
ilmselt inglise teema
Re: Mootori vahetus Ohc vs Dohc !
Postitatud: 23 Sept 2011, 01:59
Postitas Jesper
Ahah, noh, ma siis näen järelikult hallukaid garaažis käies, sest kui enamus pilte googlest ikka on niipidi, siis...
Homme lähen pea-arsti juurde asja arutama.
Re: Mootori vahetus Ohc vs Dohc !
Postitatud: 23 Sept 2011, 02:04
Postitas Tarmo
ma ju ütlesin et ilmselt inglise teema, sest kui siduri hoob tuleb juhipool siis inglismaal vast teisel pool meist ju.
ma ei näe nagu mingit põhjust miks inimesed peaks enne oma sidurikoja piltide riputamist need teistpidi keerama
edit:
inglise cossu kapotialune
