2. leht 3-st
Re: kolvid
Postitatud: 28 Jaan 2009, 19:46
Postitas Tarmo
roadwolf kirjutas:vabandan minu viga, sellest tõesti ei teadnud midagi

ajuvaba süsteem:D
ja mitte vähe, japsid panevad ohc'le 16 klappi ja ford ei saanud dohc'le 16'ga hakkama

Re: kolvid
Postitatud: 29 Jaan 2009, 22:03
Postitas kivipurustaja
Et siis japsidel ühe silindri kohta neli klappi reas ühe nukkvõlli all vä?
Re: kolvid
Postitatud: 30 Jaan 2009, 01:08
Postitas Tarmo
pole lahti isiklikult ühtegi võtnu ja ei oska öelda, kuid kasutaja kristo mazda mx3'l pidi olema 16 klappi ja üks nukk
Re: kolvid
Postitatud: 30 Jaan 2009, 12:37
Postitas Dexter
jah, nii ta on, mitsu eelmise põlvkonna colt'idel ja lancer'itel 1.3, 1.6 ja 2.0 (kui mälu ei peta) on üks nukk ning 16 klappi - klapid asetsevad ikka silindri kohta ruudu kujuliselt

Re: kolvid
Postitatud: 30 Jaan 2009, 12:58
Postitas Henn
oot oot et siis sellest 8v kaanest pole midagi siis kasu kui juba olemas on, aga ikkagi need kolvid, kas sobivad mingid muu kubatuuriga mootori omad? ning mis kasu on sellest vasest plokki tihendist kas tõstab surve astet, ning kui tahaks selle turbo värgiga jamada hakkada kas siis peab olema kõrge või madal surveaste vms. sorry ei teagi kohe kuidas seda värki võtta, plaan on olemas asjad oleks ka olemas vaja veits lisainfot ning tuld

ajee ning uurisn veits ning mul läheb vaja neid piduri torusid tagumisi, endal on torud kuid pakutakse voolikuid kas neil on mingi vahe. tänud
Re: kolvid
Postitatud: 30 Jaan 2009, 18:13
Postitas tann
ootan huviga seda turbo projekti

torud on sul eest taha ja tagumise õõtsa küljes. voolik ühendab kahte toru.
Re: kolvid
Postitatud: 30 Jaan 2009, 18:57
Postitas Tarmo
turbo jaoks on vaja et surveaste oleks madal
kui 8v kaan panna siis (kui varem oli dohc) siis ei pea elektroonikaga mässama
Re: kolvid
Postitatud: 31 Jaan 2009, 03:41
Postitas Tanel
Tarmo kirjutas:tann15 kirjutas:Tarmo kirjutas:või scorpa
kui paned tavalise 8v kaane sinna otsa siis saad umbes 2,2l ja päris hea surveastmega
kuid alati võib panna ka terve scorpa 2,3 sinna, karteri jahutusribisi tuleb aind natuke õgvendada
Ärme unusta et scorpa 2.3 dohc kaan on tehase praak oma sisselaskega
Seda ei soovita kasutada.
tahaks kah teada mille järgi ta tehase praak on, jagad ehk oma teadmisi selles vallas
Issand tarmo kuidas sa siis selle asja kohta midagi ei teadnud

Kuhu nüüd risti t6mbama peaks
http://www.fordscorpio.ee/forum/viewtop ... 78&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuskil oli veel juttu aga ei viitsind pikalt otsida.
Re: kolvid
Postitatud: 02 Veebr 2009, 13:13
Postitas Henn
tann kirjutas:ootan huviga seda turbo projekti

torud on sul eest taha ja tagumise õõtsa küljes. voolik ühendab kahte toru.
aga need voolikud on esimesed ja tagumised kas siis see tagumine ongi see mis sealt õõts juurest tuleb,
Re: kolvid
Postitatud: 02 Veebr 2009, 21:54
Postitas Margo_325
Tarmo kirjutas:pole lahti isiklikult ühtegi võtnu ja ei oska öelda, kuid kasutaja kristo mazda mx3'l pidi olema 16 klappi ja üks nukk
MX-3 1,6 mootor on 8-klapiline ja MX-3 1,8 on V6, ei tea, kuidas see ühe nukaga hakkama saab?

Ja sellelgi on kõigest 2 klappi silindri kohta...
Fordi 8-klapilineDOHC oleks tore asi vast siis, kui seal otsas oleks ka muutuv klapiajastus, siis oleks asjal mõtet.
Re: kolvid
Postitatud: 02 Veebr 2009, 22:41
Postitas Tarmo
wikipedia kirjutas:The MX-3 came with three engine options: a 1.5 L I4 (only found in the Autozam AZ-3), a 1.6 L I4 and a 1.8 L V6. The 1.6 L was available in two versions, an 88 hp (66 kW) SOHC/16-valve B6-ME unit which powered 1992 and 1993 models, or a 106 hp (79 kW) DOHC/16-valve B6-D unit which was found in 1994 and later models. The Japanese market DOHC/16-valve B5-ZE produced 115 hp (86 kW) and the most powerful DOHC 24-valve V6 K8-DE produced 130 hp (97 kW). All were available with an optional 4-speed automatic transmission, depending upon the market.
ja v6 ühe nukaga - vaata sierra v6 mootoreid
Re: kolvid
Postitatud: 04 Veebr 2009, 18:03
Postitas lapik
Fordi 8 klapiline kaas on tegelikult igapäevasõiduks tunduvalt mõistlikum valik, kui näiteks 16 klapiline analoog, kuna võimaldab tuua maksimaalse pöördemomendi palju madalamale, kui see on 16 klapilistel, mis suurendab üsna märgatavalt sõidumugavust ja isegi ökonoomsust, kuna mootori pöörded püsivad madalamad. DoHC mootorite omanikud on vast täheldanud, et peale 3500-4000 pööret jääb vedu juba märgatavalt lahjemaks, tehae andmetelgi on maksimaalne pöördemoment 2500 juures. uuema Scorpio 2,3 mootoriga nägid insenerid kõvasti vaeva, et saaks vanale DOHC mootorile sarnaneva pöördemomendi graafiku, kuid see mootor on juba ka märgatavalt suurema kütusekuluga. probleem pragunevate sisselaskekollektoritega täiseti olemas, kuna need valmistatud plastmassist. lappida on üsna keeruline, kuna sinna plasti külge ei taha ükski asi kinni jääda.
Dohc mootorile suuremate kolbide aigaldamine on üsna keerukas, kuna plokk on üsna lühike, seega ka silindrite seinad õhemad ja suurt puurimise ruumi pole. isiklikult pooldaksin ka seda 2,3 liitrist plokki 8 klapilise kaanega.
Re: kolvid
Postitatud: 04 Veebr 2009, 23:42
Postitas Tarmo
maksimum pöördemoment on alates 2500, ülespoole on sama mitte ei lange

Re: kolvid
Postitatud: 05 Veebr 2009, 10:40
Postitas lapik
langeb küll, sel lihtsal põhjusel, et klappidest ei mahu nii palju õhku enam läbi. ja langeb se ka KÕIGIL mootoritel, aga erinevates ulatustes. ja mõnele mootorile on enne pöördemomendi kõvera langemist lihtsalt piiraja ette pandud. DOHC mootoril on max pöördemoment ca 2500 juures, sealt edasi läheb ühtlaselt mingi3500-4500 ja hakkab siis ühtlaselt langema.
Re: kolvid
Postitatud: 05 Veebr 2009, 21:39
Postitas Tarmo
klappidest hakkab siis vähem õhku läbi mahtuma? ehk 2500rpm mahub läbi näiteks 10l ja siis 5000rpm ainult 5l, see on küll väga ajuvaba jutt