2. leht 2-st
Re: DOHC -> OHC-ks
Postitatud: 21 Sept 2009, 09:58
Postitas vvallo
Och karpaga, väike süüte kala, ise veetud juhtmed on peal, ja nüüd on selline juhtum, et starterit andes ei ole sädet, säde on ainult siis kui mootor omal jõul või inertsist ringi käib..

Kuskohas ma nüüd pange võisin panna ? Generaator ei ole veel ühendatud, kas asi võib olla selles ?
Mingi algelise joonise panin ka, kuidas praegu ühendatud on.
kommuka peal juhtmete järjekord võibolla veidi puusse joonisel.

Re: DOHC -> OHC-ks
Postitatud: 21 Sept 2009, 19:14
Postitas jaan175
arvatavasti on sul kusagil kas vigane maandus või +juhe mis ei anna piisavalt voolu läbi ja starter imeb ka süütevoolu ära. mõõda testriga süütebooli tuleva voolu tugevust samalajal käivitades. alla 10voldi see vist ei tohiks olla või oli 11v ei mäleta

Re: DOHC -> OHC-ks
Postitatud: 09 Okt 2009, 09:54
Postitas Miku
xr4 kirjutas:jaan175 kirjutas:IS mootoril peaks olema kolm elutähtsat juhet seal pahna sees
31(pruun) maandus aku külge.
30(paksem juhe punane või mingi lilla triibuga) + aku külge
15( must või must kollase triibuga. ei ole paks juhe) süüde on off
oh, hakkab looma-kipun arvama et elutähtsad juhtmed sinna pistiku on lihtsam vedada kui tervet juhtmestiku vahetada!
See pistiku puudumine võib olla tingitud mõlemast nii aasta arvust (84)kui ka ilma ajuta karpa versioonist, vaatasin ka enda XR4i 83a masina pealt ja seal ka polnd neid pistikud
Mk1-l polegi neid 3 pistikut.. mk1 juhtmestik erineb mk2/3-st ikka v2ga palju,..