Re: kes on rahul kytuse hinna mõtetu tõusuga
Postitatud: 08 Aug 2009, 01:11
See, et inimesed teevad palju mõttetuid sõite, ongi põhjus, miks kütusehind neid kiruma paneb.
10 000 - 15 000km aastas on täiesti normaalne, sellise läbisõidu juures, kütusehind ei mängi ka erilist rolli, kuna nagunii raha ei lähe sinna väga siis.
Kui vaadata palju on muude kaupade hinnad ja palgad tõusnud, siis kütusehind on tegelikult odavam, kui 10 aastat tagasi, ei leia midagi kirumisväärset selles.
Poodidele kauba toomine on ju sihipärane sõit.
Pealegi on veoautodel ringid, mille sisse on pandud ka väiksed poed, samuti sõidavad ringe ka väikebussid ja väikeveokid b kategooria omad, millisega ma ise leiba vean.
Kuna ise tegelen selle asjaga, siis tean hästi, mis toimub.
Ühesõnaga need asjad on paigas suhteliselt, need sõidud on mõtekamad, kui enamus sõiduautodega sõite.
Need kaugel tööl käimised, kus 50 000 - 70 000km aastas sõidetakse, nende puhul võiks elada töökoha läheduses, sõitmise asemel, võib isegi odavam tulla.
Eks firmasõitudest saan ma ka aru, kuigi ka neid tehakse teinekord mõttetult, liiga kergekäeliselt tehakse auto sõite, ka firmades ja omavalitsustest.
Käiakse mingi iga pisiasja pärast ei tea kus, kuigi paljud asjad saaks interneti kaudu aetud.
Külapoodide sortiment on nagunii niivõrd väike, et seal polegi eriti midagi tellida.
Paljud külapoed ongi mõttetud ja sellepärast sõidab nii mõnessegi kohta autolafka, praegusel juhul on järvamaal selleks siis, mikrobussi lafka, kuna jtü pani oma suure autolafka kinni.
See mõttetult suur sõitmine on tekitanud olukorra, kus 4-5 aastat vana diiselauto ostu puhul, tuleb arvestada 300 000km tegeliku läbisõiduga, mis on keritud 100 000km peale.
Ega bensuautod palju paremad pole, läbisõidu osas, kasutatud autode turul.
10 000 - 15 000km aastas on täiesti normaalne, sellise läbisõidu juures, kütusehind ei mängi ka erilist rolli, kuna nagunii raha ei lähe sinna väga siis.
Kui vaadata palju on muude kaupade hinnad ja palgad tõusnud, siis kütusehind on tegelikult odavam, kui 10 aastat tagasi, ei leia midagi kirumisväärset selles.
Poodidele kauba toomine on ju sihipärane sõit.
Pealegi on veoautodel ringid, mille sisse on pandud ka väiksed poed, samuti sõidavad ringe ka väikebussid ja väikeveokid b kategooria omad, millisega ma ise leiba vean.
Kuna ise tegelen selle asjaga, siis tean hästi, mis toimub.
Ühesõnaga need asjad on paigas suhteliselt, need sõidud on mõtekamad, kui enamus sõiduautodega sõite.
Need kaugel tööl käimised, kus 50 000 - 70 000km aastas sõidetakse, nende puhul võiks elada töökoha läheduses, sõitmise asemel, võib isegi odavam tulla.
Eks firmasõitudest saan ma ka aru, kuigi ka neid tehakse teinekord mõttetult, liiga kergekäeliselt tehakse auto sõite, ka firmades ja omavalitsustest.
Käiakse mingi iga pisiasja pärast ei tea kus, kuigi paljud asjad saaks interneti kaudu aetud.
Külapoodide sortiment on nagunii niivõrd väike, et seal polegi eriti midagi tellida.
Paljud külapoed ongi mõttetud ja sellepärast sõidab nii mõnessegi kohta autolafka, praegusel juhul on järvamaal selleks siis, mikrobussi lafka, kuna jtü pani oma suure autolafka kinni.
See mõttetult suur sõitmine on tekitanud olukorra, kus 4-5 aastat vana diiselauto ostu puhul, tuleb arvestada 300 000km tegeliku läbisõiduga, mis on keritud 100 000km peale.
Ega bensuautod palju paremad pole, läbisõidu osas, kasutatud autode turul.