Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
järgmine küsimus tahtiski mul olla see,et miks ta liialt kytet v6tab nu keskmine tuleb 8 koguaeg nu mul sitad kummid ja hommikuti lõksub k2ija ka pea pooltundi:Dja kinni istun ka suht palju:Daga palju ta pr2eguse ilmaga v6tma peaks normaalse s6idu juures linn ja mnt segamini!?
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
-
- kasutaja
- Postitusi: 140
- Liitunud: 21 Apr 2008, 17:00
- Asukoht: Saku/koeru/v-maarja
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
no eelmisel talvel oli keskmine mul kuskil alla 8
miinimum 5 ja max 10l sajale (jäärajal)
miinimum 5 ja max 10l sajale (jäärajal)
Sierra pole auto vaid elustiil 

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
No kylma pold ju eriti.killer666 kirjutas:SOG kirjutas:heh ja läkski k2ima...see universaalne on p2ris asjalik 400w aint aga tunniga oli juba k2ega katsudes tunda et plokk on soe lasin 1.5 tundi ja piisas kyll:D
nüüd veel uut akut vaja,uusi küünlaid,ja syydet veits varasemaks siis peaks suurte kylmadega ka k2ima saama:D
nii t2na oli -21 ja k2ivitus ka nüüd enam ei saa öelda et külma polnud:Dtal ei ole vahet kas -5 või-20 ikka l2heb hommikuti kehvasti,krt peab ikka selle syyte s2ttimise ja kyynalde vahetamise ette v6tma...
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Endal oli eile selline pull, et tegin ühe väikse otsa ca 24 km siis majaette seisma. Lasin lõksuda kohapeal. (sõites tundus, et juba vahepeal poob)seisisi kohapeal vajutasin korraks gaasi põhja lõi tagant lume pääris mustaks
Ja siis käis veel tühikäigul ja suri välja. Enam käima ei saanud. Läks hetkeks ja suri välja.
Täna hommikul ca 27c külma ei hakkanud mõtlemagi starteri peale köis ette ja ca 1km vedu enne kui käima sai. Eile suri välja nagu oleks kuskilt õhku tõmmanud või nii aga kuidas täna käima jäi ei tea.
Muidu auto enne käivitus ca 17c külma probleemideta. Ei tea kas siis tõesti pump hakkab lõppema?

Täna hommikul ca 27c külma ei hakkanud mõtlemagi starteri peale köis ette ja ca 1km vedu enne kui käima sai. Eile suri välja nagu oleks kuskilt õhku tõmmanud või nii aga kuidas täna käima jäi ei tea.

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
sierraga tuli nüüd välja selline loll lugu, et kuna mootor alt lahtine ja see kõverik mis õhupuhasti otsas , no see kus kaudu õhku sisse imetakse, siis kõik see lumi mis lendab kapoti all imetakse õhufiltrisse. mul suri niimoodi kätte ära ja puterdas mis jube, keerasin õhufiltri kaane maha ja pilt oli masendav,kõik ujus veest ja oli läbi märg. viisin tuppa kuivama filtri ja hommikul oli kõik nagu lill jälle. ma keerasin selle kõveriku nüüd pumba kohale õhku imema , sest seal seda lume mõllu oluliselt vähem.lihtsalt teadmiseks.
jään fordide juurde
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
nii nyyd ka väike m6te et 2ki vajub kyte tagasi...SOG kirjutas:No kylma pold ju eriti.killer666 kirjutas:SOG kirjutas:heh ja läkski k2ima...see universaalne on p2ris asjalik 400w aint aga tunniga oli juba k2ega katsudes tunda et plokk on soe lasin 1.5 tundi ja piisas kyll:D
nüüd veel uut akut vaja,uusi küünlaid,ja syydet veits varasemaks siis peaks suurte kylmadega ka k2ima saama:D
nii t2na oli -21 ja k2ivitus ka nüüd enam ei saa öelda et külma polnud:Dtal ei ole vahet kas -5 või-20 ikka l2heb hommikuti kehvasti,krt peab ikka selle syyte s2ttimise ja kyynalde vahetamise ette v6tma...
sest auto seisis 3 tundi 6ues kuskil -15 ja katsusin plokk kylm ka k2ivitus p66rdest...aga seisab 6-7tundi siis peab k2ijama 10sek siis l2heb k2ima alles nagu imeks alles kytet ylesse:S
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Nojaah mina käian starterit umbes 10sek siis hakkab alles lubama ja siis läheb käima puterdab kuskil kaks minutit ja siis jääb ilusti tööle. Enne käivitamist annan alati 3 korda küünalt ja pumpan jalaga kaasi muidu pole lootustgi
Ometigi on vahetatud eelsüüteküünlad, pihustid on stendis käinud ja kontrollitud, pumbal vahetatud etteande pump ja otsa simmer aga ei midagi.
Kui külma üle 15 miinuskaardi siis ei ole lootustgi starterist käima saada halli suitsu terve ilm täis aga käima ei lähe, paela otsas läheb koheselt.

Ometigi on vahetatud eelsüüteküünlad, pihustid on stendis käinud ja kontrollitud, pumbal vahetatud etteande pump ja otsa simmer aga ei midagi.
Kui külma üle 15 miinuskaardi siis ei ole lootustgi starterist käima saada halli suitsu terve ilm täis aga käima ei lähe, paela otsas läheb koheselt.
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
ma tean mis sul viga on.motohead kirjutas:Nojaah mina käian starterit umbes 10sek siis hakkab alles lubama ja siis läheb käima puterdab kuskil kaks minutit ja siis jääb ilusti tööle. Enne käivitamist annan alati 3 korda küünalt ja pumpan jalaga kaasi muidu pole lootustgi![]()
Ometigi on vahetatud eelsüüteküünlad, pihustid on stendis käinud ja kontrollitud, pumbal vahetatud etteande pump ja otsa simmer aga ei midagi.
Kui külma üle 15 miinuskaardi siis ei ole lootustgi starterist käima saada halli suitsu terve ilm täis aga käima ei lähe, paela otsas läheb koheselt.
1) ilmselt on mootor h6re
2)kyynlad kehvad
3) pump kulunud
4)aku nõrk
ega muud viga ei saagi ju olla:D Minioma läheb suht hästi käima , kui aku ja starter põske ei pane.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Mul nii, et kui ca -17 siis veel saan käima aga kui juba üle -21 siis köietantsu!.
Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.
Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
aga kui mootor patjadest lahti lasta ka siis nii palju mootorit t6sta ei saa et saat karteri k2tte!?Hulkur kirjutas:Mul nii, et kui ca -17 siis veel saan käima aga kui juba üle -21 siis köietantsu!.
Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Tühja plära k6rvale v6iks keegi mainida kus asub kyttekruvi? ja mis pidi keerates mida teeb?
Muuseas tegin avastuse kuidas saab vähemalt diiselsirjesid ärandada.
T6mbad j6uga ohukate nupust ja laks syyde sees. rooli keerad puruks ja lähed.
Kui peaks m6nda kena sirret silmama , eks siis annan teada kuidas praktikas asi toimib .
Muuseas tegin avastuse kuidas saab vähemalt diiselsirjesid ärandada.
T6mbad j6uga ohukate nupust ja laks syyde sees. rooli keerad puruks ja lähed.
Kui peaks m6nda kena sirret silmama , eks siis annan teada kuidas praktikas asi toimib .
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Kui sirje töötab siis ära seda kruvi näppi!. Muidu kui keerad seda sissepoole siis saab rohkem küttet, kui väljapoole siis läheb lahjemaks.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Seal ikka niinormaalselt vähe ruumi, et jama tegutseda. Kätte saaks vb aga külgepanemisega oleks raskusi. Õlivõttur tal sügaval karteri põhjas ja esimene ots karteripõhjast on täiesti sile. Ei saa seda sealt arvatavasti kätte. Muidugi suurem töö oleks moto ise maha võtta ja seda tegema hakkata.SOG kirjutas:aga kui mootor patjadest lahti lasta ka siis nii palju mootorit t6sta ei saa et saat karteri k2tte!?Hulkur kirjutas:Mul nii, et kui ca -17 siis veel saan käima aga kui juba üle -21 siis köietantsu!.
Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
nii hetkel ei kurda enam küttekulu üle...sain keskmiseks 6,5l/100km ja see peaks p2ris hea tulemus olema...talver6ngaste ja normaalse s6idustiiliga ei v6tagi masin niipalju kytet:D
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D