2. leht 6-st

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 04 Jaan 2010, 17:37
Postitas SOG
järgmine küsimus tahtiski mul olla see,et miks ta liialt kytet v6tab nu keskmine tuleb 8 koguaeg nu mul sitad kummid ja hommikuti lõksub k2ija ka pea pooltundi:Dja kinni istun ka suht palju:Daga palju ta pr2eguse ilmaga v6tma peaks normaalse s6idu juures linn ja mnt segamini!?

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 04 Jaan 2010, 17:41
Postitas kalmer1989
no eelmisel talvel oli keskmine mul kuskil alla 8
miinimum 5 ja max 10l sajale (jäärajal)

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 11 Jaan 2010, 09:31
Postitas SOG
killer666 kirjutas:
SOG kirjutas:heh ja läkski k2ima...see universaalne on p2ris asjalik 400w aint aga tunniga oli juba k2ega katsudes tunda et plokk on soe lasin 1.5 tundi ja piisas kyll:D
nüüd veel uut akut vaja,uusi küünlaid,ja syydet veits varasemaks siis peaks suurte kylmadega ka k2ima saama:D
No kylma pold ju eriti.

nii t2na oli -21 ja k2ivitus ka nüüd enam ei saa öelda et külma polnud:Dtal ei ole vahet kas -5 või-20 ikka l2heb hommikuti kehvasti,krt peab ikka selle syyte s2ttimise ja kyynalde vahetamise ette v6tma...

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 11 Jaan 2010, 17:57
Postitas Hulkur
Endal oli eile selline pull, et tegin ühe väikse otsa ca 24 km siis majaette seisma. Lasin lõksuda kohapeal. (sõites tundus, et juba vahepeal poob)seisisi kohapeal vajutasin korraks gaasi põhja lõi tagant lume pääris mustaks :D Ja siis käis veel tühikäigul ja suri välja. Enam käima ei saanud. Läks hetkeks ja suri välja.

Täna hommikul ca 27c külma ei hakkanud mõtlemagi starteri peale köis ette ja ca 1km vedu enne kui käima sai. Eile suri välja nagu oleks kuskilt õhku tõmmanud või nii aga kuidas täna käima jäi ei tea. :? Muidu auto enne käivitus ca 17c külma probleemideta. Ei tea kas siis tõesti pump hakkab lõppema?

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 11 Jaan 2010, 20:03
Postitas Tehnic
ma pakun et filter hakkab umbe minema :mrgreen:

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 12 Jaan 2010, 09:23
Postitas fordsi
sierraga tuli nüüd välja selline loll lugu, et kuna mootor alt lahtine ja see kõverik mis õhupuhasti otsas , no see kus kaudu õhku sisse imetakse, siis kõik see lumi mis lendab kapoti all imetakse õhufiltrisse. mul suri niimoodi kätte ära ja puterdas mis jube, keerasin õhufiltri kaane maha ja pilt oli masendav,kõik ujus veest ja oli läbi märg. viisin tuppa kuivama filtri ja hommikul oli kõik nagu lill jälle. ma keerasin selle kõveriku nüüd pumba kohale õhku imema , sest seal seda lume mõllu oluliselt vähem.lihtsalt teadmiseks.

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 12 Jaan 2010, 09:36
Postitas SOG
SOG kirjutas:
killer666 kirjutas:
SOG kirjutas:heh ja läkski k2ima...see universaalne on p2ris asjalik 400w aint aga tunniga oli juba k2ega katsudes tunda et plokk on soe lasin 1.5 tundi ja piisas kyll:D
nüüd veel uut akut vaja,uusi küünlaid,ja syydet veits varasemaks siis peaks suurte kylmadega ka k2ima saama:D
No kylma pold ju eriti.

nii t2na oli -21 ja k2ivitus ka nüüd enam ei saa öelda et külma polnud:Dtal ei ole vahet kas -5 või-20 ikka l2heb hommikuti kehvasti,krt peab ikka selle syyte s2ttimise ja kyynalde vahetamise ette v6tma...
nii nyyd ka väike m6te et 2ki vajub kyte tagasi...
sest auto seisis 3 tundi 6ues kuskil -15 ja katsusin plokk kylm ka k2ivitus p66rdest...aga seisab 6-7tundi siis peab k2ijama 10sek siis l2heb k2ima alles nagu imeks alles kytet ylesse:S

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 12 Jaan 2010, 21:24
Postitas motohead
Nojaah mina käian starterit umbes 10sek siis hakkab alles lubama ja siis läheb käima puterdab kuskil kaks minutit ja siis jääb ilusti tööle. Enne käivitamist annan alati 3 korda küünalt ja pumpan jalaga kaasi muidu pole lootustgi :(
Ometigi on vahetatud eelsüüteküünlad, pihustid on stendis käinud ja kontrollitud, pumbal vahetatud etteande pump ja otsa simmer aga ei midagi.
Kui külma üle 15 miinuskaardi siis ei ole lootustgi starterist käima saada halli suitsu terve ilm täis aga käima ei lähe, paela otsas läheb koheselt.

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 13 Jaan 2010, 11:30
Postitas killer666
motohead kirjutas:Nojaah mina käian starterit umbes 10sek siis hakkab alles lubama ja siis läheb käima puterdab kuskil kaks minutit ja siis jääb ilusti tööle. Enne käivitamist annan alati 3 korda küünalt ja pumpan jalaga kaasi muidu pole lootustgi :(
Ometigi on vahetatud eelsüüteküünlad, pihustid on stendis käinud ja kontrollitud, pumbal vahetatud etteande pump ja otsa simmer aga ei midagi.
Kui külma üle 15 miinuskaardi siis ei ole lootustgi starterist käima saada halli suitsu terve ilm täis aga käima ei lähe, paela otsas läheb koheselt.
ma tean mis sul viga on.
1) ilmselt on mootor h6re
2)kyynlad kehvad
3) pump kulunud
4)aku nõrk

ega muud viga ei saagi ju olla:D Minioma läheb suht hästi käima , kui aku ja starter põske ei pane.

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 13 Jaan 2010, 17:44
Postitas Hulkur
Mul nii, et kui ca -17 siis veel saan käima aga kui juba üle -21 siis köietantsu!.

Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 14 Jaan 2010, 09:24
Postitas SOG
Hulkur kirjutas:Mul nii, et kui ca -17 siis veel saan käima aga kui juba üle -21 siis köietantsu!.

Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.
aga kui mootor patjadest lahti lasta ka siis nii palju mootorit t6sta ei saa et saat karteri k2tte!?

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 14 Jaan 2010, 12:00
Postitas killer666
Tühja plära k6rvale v6iks keegi mainida kus asub kyttekruvi? ja mis pidi keerates mida teeb?
Muuseas tegin avastuse kuidas saab vähemalt diiselsirjesid ärandada.
T6mbad j6uga ohukate nupust ja laks syyde sees. rooli keerad puruks ja lähed.

Kui peaks m6nda kena sirret silmama , eks siis annan teada kuidas praktikas asi toimib .

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 14 Jaan 2010, 20:06
Postitas Hulkur
Kui sirje töötab siis ära seda kruvi näppi!. Muidu kui keerad seda sissepoole siis saab rohkem küttet, kui väljapoole siis läheb lahjemaks.

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 14 Jaan 2010, 20:09
Postitas Hulkur
SOG kirjutas:
Hulkur kirjutas:Mul nii, et kui ca -17 siis veel saan käima aga kui juba üle -21 siis köietantsu!.

Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.
aga kui mootor patjadest lahti lasta ka siis nii palju mootorit t6sta ei saa et saat karteri k2tte!?
Seal ikka niinormaalselt vähe ruumi, et jama tegutseda. Kätte saaks vb aga külgepanemisega oleks raskusi. Õlivõttur tal sügaval karteri põhjas ja esimene ots karteripõhjast on täiesti sile. Ei saa seda sealt arvatavasti kätte. Muidugi suurem töö oleks moto ise maha võtta ja seda tegema hakkata.

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitatud: 15 Jaan 2010, 10:26
Postitas SOG
nii hetkel ei kurda enam küttekulu üle...sain keskmiseks 6,5l/100km ja see peaks p2ris hea tulemus olema...talver6ngaste ja normaalse s6idustiiliga ei v6tagi masin niipalju kytet:D