2. leht 3-st
Postitatud: 22 Mär 2007, 08:18
Postitas sierra87
aga mul tühikäigul vahepeal tuurid kõiguvad
mingi el süsteemi viga
või saab lisa õhku
tahaks sellest lahti saada
ise arvan et kaasiklapi andur
või midagi
ja külmalt ei taha käia eriti kui kohe sõitma hakkad
on kellegil olnud sellist jama?
Postitatud: 22 Mär 2007, 18:40
Postitas karvaendel
mul ka is ja samamoodi pöörded kõikusid. Ma timmisin tühikäigu pöördeid natuke peale ja nüüd enam ei jubi mingi 3 aastat. Ainult talvel külma motoga on kuulda, et kõiguvad aga mitte häirivalt.
Aga mu püssil on hoopis selline huvitav viga küljes, et vahel kui käima paned ja sõita üritad siis hakkab katkuma rõvedalt. Kui süüte välja keeran ja uuesti käima panen on kõik jälle timm.
Postitatud: 22 Mär 2007, 21:57
Postitas sierra87
mul on juba umbes 1100pöörde peale keeratud aga ikka mässavad tuurid
ja imelikku plödinat teeb ka siis kui tuurid kõiguvad aga kui korralikult käib siis ei plödise
Postitatud: 22 Mär 2007, 22:53
Postitas Dexter
2.0 OHC karpaga mootoril on tühikäigu pöörete kõikumine põhjustatud lahjast küttesegust...ei tea kas on ka sama viga nende sissepritsega mootoritel?:S....peate ise järgi prrovima kuidagi..
Postitatud: 18 Apr 2007, 22:17
Postitas hrford
probemees kirjutas:TO: sierra87 neid EFI pritsega OHC mootoreid on kahte tüüpi
1. 2.0i ohc 74kw EFI EGR või AGE susteemiga+ katalüsaator+lambda andur . mis selle mootori puhul on ettenähtud.
ja siis see mootor.
2: 2.0i S ohc 85kw ilma katalüsaatori ja, lambda andurita ja EGR süsteemita.
Nii peaks need asjad siis olema.

jah ja uuemal tulevad väljalaskest ka mingid imelikud kummivoolikud, tiiruga tagasi õhupuhastisse, et mis nende eesmärk on!!!
ja kui uuemal kiskuda lambda ja kat maha, et kas iis peaks sama olema mis vana ja kas vanema ja uuema aju on ka sama!!
küssad, äkki keeegi viitsib ja oskab vastata!!
Postitatud: 18 Apr 2007, 22:27
Postitas Dexter
hrford kirjutas:jah ja uuemal tulevad väljalaskest ka mingid imelikud kummivoolikud, tiiruga tagasi õhupuhastisse, et mis nende eesmärk on!!!
selle süsteemi eesmärk peaks vist olema see et heitgaas oleks puhtam..ja siis töötamine ehk efektiivsem??..kuna heitgaasid ju kuumad...ning teisele ringile minnes...tekib plahvatus paremini
st. heitgaasid põletatakse rohkem kui üks kord läbi...

Postitatud: 19 Apr 2007, 00:14
Postitas IvoK
Neid kummi voolikuid reguleeribgi see vaakum klapp, sierra 2.0i mootoritel ongi nii et neid heitgaase lastakse ringelda(et lõptulemus oleks puhtam), ja kui see jama sealt kõik ära kaotada, siis vist ei suutnud enam lambda oma tööd korralikult teha ja segu täpsena hoida (siis ei pruugi auto hästi liikuda)
See igal autol erinev, osadel on see klapp avatud näiteks siis kui mootor on saavutanud oma norm reziimi, nt pööretel, kus on tal kõige kergem töötada (90km/h) sõites ja siis lastakse neid heit gaase ringlema et veelgi puhtamad oleks.

Postitatud: 20 Apr 2007, 16:44
Postitas 2emty
toon teile teksti mängu nurgast mis siia hetkel peaks sobima
TOm kirjutas:on see vigur väljalaske kolle küljes? siis ta peaks EGR-i vaakumklapp olema. Sellega toimi nii: kruti maha, kollektorile keevita pime ette sinna, värvi mahavõetud voolikud roheliseks ja viska nii kaugele kui saad. mine otsi üles ja viska uuesti. see on pointless jura seal. võtab väljalaske gaase uuesti ringlusesse...no milleks.
Minu arust täiesti õige jutt ja pealegi lehm eritab aastas rohkem kahjulikke gaase kui keskmine(väike)-auto

Postitatud: 20 Apr 2007, 17:11
Postitas Dexter
2emty kirjutas:toon teile teksti mängu nurgast mis siia hetkel peaks sobima
TOm kirjutas:on see vigur väljalaske kolle küljes? siis ta peaks EGR-i vaakumklapp olema. Sellega toimi nii: kruti maha, kollektorile keevita pime ette sinna, värvi mahavõetud voolikud roheliseks ja viska nii kaugele kui saad. mine otsi üles ja viska uuesti. see on pointless jura seal. võtab väljalaske gaase uuesti ringlusesse...no milleks.
Minu arust täiesti õige jutt ja pealegi lehm eritab aastas rohkem kahjulikke gaase kui keskmine(väike)-auto

aga kas selle jubina(te) eemaldamine ei too kaasa heitgaaside tõusu??....ja peale selle...ei pruugi sa enam üv'd läbida..

..ei tea kas see mõjutab nii palju seda...ehk targemad vastavad..

Postitatud: 20 Apr 2007, 18:05
Postitas siim789
Ostsin kah omale just selle 85kw mootori. Tegemist oli automaatkasti ja sissepritsega masinaga. Aga kui ma nüüd panen sinna pritse asemele 2.0 2lõõrilise weber karpa, kui palju need kw siis langeda võivad umbes?
Postitatud: 20 Apr 2007, 18:20
Postitas 2emty
Dexter kirjutas:
aga kas selle jubina(te) eemaldamine ei too kaasa heitgaaside tõusu??....ja peale selle...ei pruugi sa enam üv'd läbida..

..ei tea kas see mõjutab nii palju seda...ehk targemad vastavad..

kui osadel sierradel seda juba originaalis pole siis ei tohiks ju probleeme tulla
ja kui läbi ei lasta siis mingi pudeli viina - 1k eest peaks ikke saama

Postitatud: 20 Apr 2007, 18:29
Postitas Dexter
To 2emty: ..nojah..aga ärgem minge jälle sellele üv ostu teemale...püüdkem ikka sirjesid nii korras hoida et saab igalpool nendega üv läbida..

Postitatud: 20 Apr 2007, 18:34
Postitas Dexter
siim789 kirjutas:Ostsin kah omale just selle 85kw mootori. Tegemist oli automaatkasti ja sissepritsega masinaga. Aga kui ma nüüd panen sinna pritse asemele 2.0 2lõõrilise weber karpa, kui palju need kw siis langeda võivad umbes?
hmm..see on sul siis Dohc mootor??...aga kui ohc...siis ära hakka seda karpat sinna peale panema..kuna jaksu kaob masinal päris palju..kuna esimene oli mul 2.0 OHC karpaga ...ning järgmine 2.0 OHC pritsega..ja vahe ...on väga suur......ja arvan et see kehtib ka Dohc mootori kohta..
minul on passis mõlemal 74kw...seega...võta näpust...kuigi tegelikkuses on suur erinevus
Postitatud: 20 Apr 2007, 18:38
Postitas siim789
tegemist selle ohc-ga ikka... ühe nukaga. See läheb mul Taunusele peale tegelikult, mitte sierrale

ja ei ole pritsungisüsteemide aretamisega just eriti kodus

. Seepärast läheb karpa sinna otsa.
Aga kui karpa ja pritsungi 74kw ja 77kw vahe on ju nii väike, siis 85kw-st ei tohiks kah ju väga palju madalamaks minna

Postitatud: 20 Apr 2007, 19:22
Postitas Dexter
ei tohiks jah..aga erksust kaob mehesti selleeest