2. leht 8-st

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 02 Veebr 2010, 10:00
Postitas killer666
XcosworthX kirjutas:se oli näiteks toodud,et se ei ole üldse s.... mootor :P
Sapika mootoriga laseb ka paar meetrit kummi pölema , mis sest et mootor isegi rahulikus tempos yle 50 000 ei kesta.
Kui drifti deb , siis on hea mootor , kui driftiei tee siis ei ole jah?

aga jah igal ühel oma arvamused ja teadmised

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 02 Veebr 2010, 13:09
Postitas Jaan
No 88kw mingit drifti küll ei tee kui nagu drifti üritusi silmas on peetud. See kui keegi kusagil põldude vahel kruusateel Sierraga külge lasi ei ole veel driftis ilma tegemine. Aga kui siin erksusest jutt oli siis lase hooratas õhemaks treida, orikas on valus kängar, saab päris palju maha. Aga alla 10mm ei ole soovitatud lasta.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 02 Veebr 2010, 18:27
Postitas mopple
Asendad originaalkarpa twin Weberitega või tsiklikarpadega. Süüdet paned juhtima Megajolt-i. Käredam nukk. Sarnase kooslusega annab 2-liitrisest Pintost kuni 150Hp-d välja meelitada. Illustreeriv pildike
http://www.locostbuilders.co.uk/photos. ... engine.jpg

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 02 Veebr 2010, 19:07
Postitas XcosworthX
siin ei räägigi keegi põlupeal driftimisest vaid ehedast trifti võistlusest ja mis puutub hooratta maha treimist siis se võtab väänet väiksemaks

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 02 Veebr 2010, 19:32
Postitas Jaan
Äkki viskad mingi lingi ka selle "trifti"-sierra kohta. Kergem hooratas teeb erksamaks ja see soovitus vastab pealkirjas küsitule.
mopple kirjutas:Asendad originaalkarpa twin Weberitega või tsiklikarpadega. Süüdet paned juhtima Megajolt-i. Käredam nukk. Sarnase kooslusega annab 2-liitrisest Pintost kuni 150Hp-d välja meelitada. Illustreeriv pildike
http://www.locostbuilders.co.uk/photos. ... engine.jpg
Please login to view photos

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 02 Veebr 2010, 21:09
Postitas killer666
mopple kirjutas:Asendad originaalkarpa twin Weberitega või tsiklikarpadega. Süüdet paned juhtima Megajolt-i. Käredam nukk. Sarnase kooslusega annab 2-liitrisest Pintost kuni 150Hp-d välja meelitada. Illustreeriv pildike
http://www.locostbuilders.co.uk/photos. ... engine.jpg
Pigem pasunad ,neisse pihustid , megasquirt seda ja syydet juhtima +torukollektor saaks veel parema asja.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 02 Veebr 2010, 21:49
Postitas mopple
Pilt uuesti http://web.zone.ee/mopple/tn_front%20engine.jpg, tegu küll kit-cariga, kuid mootor on vana hea Pinto.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 02 Veebr 2010, 22:43
Postitas waher
kui raske on MS üldse seadistada,pluss kui selle tsikli karpa värgi peale paned see hakkab megalt ju kütet võtma,või eksin?

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 02 Veebr 2010, 23:35
Postitas XcosworthX
http://fotoalbum.ee/photos/XcosworthX/64607759" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 03 Veebr 2010, 08:41
Postitas Jaan
See on ju mingi artikkel stiilis, kuidas me tegime 24h driftika.
Sa üldse lugesid ka selle auto kohta? Või vaatasid silmad ruutus pilte ja arvasid, et käib sellega hullult võistlemas ja teeb veel ilma ka. Reaalsus on kokku muidugi võetud tegija enda poolt selle lausega mis oli ka minu väide ennem artikli nägemist:
It might have been massively underpowered for such a huge track but it was fun just throwing it into corners and using up the whole track to get it back together!
Lisan juurde ka story
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... phire.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 03 Veebr 2010, 13:31
Postitas killer666
XcosworthX kirjutas: inglismaal teeb driftis inimene sierraga sellist ilma,et vinge kohe
Väga vinge.
Ma ei viitsinud pilte vaadata ja veelvähem süveneda asja.
Aga selle inglismaa driftprojekti juures on 1 väga hea pilt:

Näide , kuidas ei tohiks koonust panna:
Pilt
waher kirjutas:okoonusega ka selline asi,et oluliselt ta sulle midagi juurde ei anna,kuijust ei tee talle eraldi "külmikut".
Siin on siis otse radiaatori taha pandud.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 03 Veebr 2010, 15:52
Postitas Jaan
No seda foorumi teemat lugedes selguski, et ega seal lihtsalt tehti pulli a`la nagu top-geari ülesanded.
Ma võin mürki võtta, et Sepik kustutaks oma Sierraga need töllid hetkega driftimises ära ja ta pole isegi Fastford magazines veel esinenudki. Õppida tuleks ikka tegijatelt mitte all show no go meestelt.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 03 Veebr 2010, 16:43
Postitas mopple
Seadistaja peab tundma üsna hästi tsiklikarpade hingelu ja tehakse seda reeglina dünopingis. Kütusekulu vähemalt sarnaste autode puhul on saadud 7l/100 kanti, Sierral ilmselt suurema massi arvelt natuke rohkem.
waher kirjutas:kui raske on MS üldse seadistada,pluss kui selle tsikli karpa värgi peale paned see hakkab megalt ju kütet võtma,või eksin?

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 03 Veebr 2010, 17:24
Postitas Jaan
See kombo läheb muidugi päris rämedaks kirveks. Need tsiklikarpad peavad kusagil tasuta vedelema siis oleks asjal jumet. Muidu ilmselt saaks EFI-na odavamalt sõitma.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 03 Veebr 2010, 18:41
Postitas killer666
mopple kirjutas:Seadistaja peab tundma üsna hästi tsiklikarpade hingelu ja tehakse seda reeglina dünopingis. Kütusekulu vähemalt sarnaste autode puhul on saadud 7l/100 kanti, Sierral ilmselt suurema massi arvelt natuke rohkem.
waher kirjutas:kui raske on MS üldse seadistada,pluss kui selle tsikli karpa värgi peale paned see hakkab megalt ju kütet võtma,või eksin?
Pigem regullitakse neid diagnostikaseadmega , mis kasutab ilmselt ühte v6i mitut lambda andurit.V6i mingit heitgaaside seadet.
Dynos ei regulli keegi midagi.