2. leht 3-st
Postitatud: 04 Jaan 2007, 14:44
Postitas Jaanis
Lugesin terve teema läbi ja ikka aru ei saanud kas siis Scorpa tagasild istub üks ühele (kinnitused) Sierrale või on vaja mingid kinnitused ringi teha?

Postitatud: 04 Jaan 2007, 15:43
Postitas IvoK
minuarust skorpa tagasillal on veel taga ka stabilisaator varras, mida vähemalt vanematel sierradel ei ole, vb uuematel on. ma ise jään ikka sierra ketastega tagasilla juurde.
Postitatud: 04 Jaan 2007, 18:50
Postitas Tarmo
stabika varras on ju hea asi mitte halb

Postitatud: 04 Jaan 2007, 23:15
Postitas xr4
mu xr4jal on ka stabikas taga aga selline peenike
Siis Estexil peaks olema XR4ja tagasild aga rummud ja muu kola scorpa oma(rummud, kettad ja suppordid), kui ma nüüd ei eksi
Ja ketaste kohta nii palju et kui sa sõidad nagu pensionäär siis pole ima et tagumised kinni roostetavad, ja võrreldes trummel piduriga nõuavad kettad rohkem hoolt IMO
Postitatud: 05 Jaan 2007, 20:42
Postitas IvoK
sai siis ka endale eile üks 92a 2.0 Dohc sedaan sierra toodud varuosadeks, sellel siis lõpuks on all see kaua otsitud ja oodatud ketastega tagasild

kevadel tuleb siis hakata seda oma vanale sierrale alla installima

Postitatud: 05 Jaan 2007, 21:56
Postitas Jaanis
xr4 kirjutas:mu xr4jal on ka stabikas taga aga selline peenike
Siis Estexil peaks olema XR4ja tagasild aga rummud ja muu kola scorpa oma(rummud, kettad ja suppordid), kui ma nüüd ei eksi
Ja ketaste kohta nii palju et kui sa sõidad nagu pensionäär siis pole ima et tagumised kinni roostetavad, ja võrreldes trummel piduriga nõuavad kettad rohkem hoolt IMO
Isegi minu Sierral on taga peenike stabikavarras. See on rohkem naljanumber seal all, aga võibolla on tast kasu kah

Postitatud: 07 Veebr 2007, 20:58
Postitas tann
ketaspiduri ja abs-iga on ju kõik kallim...kui vaatad kuskilt netist varuosade hindu, siis on ikka vahe sees kas maksad ntx rattalaagri eest 331.- või 520.-

või ketta eest paarsada rohkem

või klotside eest maksta võrreldes trumliga pea poole rohkem. mul paari kuuga juba teine tagaratta laager minemas. täna ostsin ära aga igalpool järjekorrad

Postitatud: 07 Veebr 2007, 21:19
Postitas kersti
hmm mu sierral ntx on abs ja taga ketaspidurid ja vb isegi oleks kallim neid juppe sinna osta, aga ega neid ju nii tihti vaja ei lähe. Ma ei mäleta isegi, millal viimati pidurisüsteemis midagi vahetama pidi. Töötab nagu mishka (ptui, ptui). Esimesi rattalaagreid näiteks on küll vahetatud, aga tagumised on pikalt kestnud.
Samas pidurdab väga hästi ja pidurid ei ole kunagi üle kuumenenud ka.. vb liiga vähe valu andnud neile ka, ei tea
Postitatud: 07 Veebr 2007, 21:23
Postitas Tarmo
ja pealegi jääb lund ketaspiduritega vähem veljepeale kui rajalt tuled. üle 70 algul ilma puhastamatta sõita ei saanud

Postitatud: 07 Veebr 2007, 21:32
Postitas IvoK
Postitatud: 07 Veebr 2007, 22:17
Postitas tann
ma praegu lähen sõbra juurde:D tal pole midagi teha ja sis mõtlesime et pusime natuke, tal peaks kõik vajalik olemas olema....eks sis homme kirjutan kas tulin sealt jala tagasi või arbuus ees :]
Postitatud: 08 Veebr 2007, 10:24
Postitas tann
nuh eilne rattalaagri vahetus siis: 3,5 tundi ja 4 õlut kõigest...ja veel sai tagurdustule lamp ära vahetatud ja numbritulede juhtmed isoleeritud ja ära kuivatatud.
Postitatud: 08 Veebr 2007, 21:34
Postitas xr4
tann kirjutas: või klotside eest maksta võrreldes trumliga pea poole rohkem.
noh jah õnnelikud olete, mul taga suurem trummel kui tavalisel, millele enam klotse poest ei leia- tootmisest maas

krt
Postitatud: 18 Veebr 2007, 04:34
Postitas kolleeg
xr4, mul sama saatus ootamas, seega jama majas. Peab hakkama ise vist klotse meisterdama, nagu vanal heal "vene" ajal tehti

Postitatud: 18 Veebr 2007, 14:24
Postitas tann
mul sõber tegi oma 72. aasta opelile ka ise, ostis seda klotsi kattematerjali ja neetis külge.