2. leht 2-st

Postitatud: 17 Jaan 2007, 23:21
Postitas tarxs
mull on ilma taskuta variant, aju on seal jah

Postitatud: 18 Jaan 2007, 16:21
Postitas devil5
kui segukruvi mootori töötamise ajal kruttida siis ei muutugi midagi, sest aju paneb uuesti segu paika,aga ta peab rohkem pingutama,kui sina keerad segu paigast ära.
see segukruvi kruttimine mõjub alles mingi kiirendusel või taolistel hetkedel.
ja mul on ka 2.0i ning 74kilo...kataloogis annab ka sellist varianti,mootorikood oli vist(pole päris kindel) n4b,aga pead ei anna...

Re: K: CO liiga kõrge

Postitatud: 06 Nov 2008, 00:10
Postitas Heiti
Ei hakkand eraldi teemat tegema,sest probleem on põhimõtteliselt sama.
maini kohe ära ka mootori 2.0i ohc.
Probleem on siis järgmine:et CO ja ka teised näitajad suured.
Olen vahetanud välja suht palju asju:gaasiklapi andur,lamda andur,õhulugeja,ning kuna polnd ka kati alla panin universaal kat.(ehk aitab).kuid ikka pole tulemust andnud,nende vahetamisel küll natuke mootor hakkas paremini tööle.kuid Auto ei taha käia eriti tühikäigul(on nagu niimodi et pöörded on ühtlased ning siis lambist pöörded hakkavad hüppama/kõikuma ning mingi aja pärast suudab ise end kuidagi normaliseerida),ning ka siis kui annad gaasi ja lahti lased siis vajuvad korra suht alla ja tõusevad(ehk ujuvad).Ning mõõtmisel öeldi näitude kohta et tuleb põlemata kütust sumpsist,ning sumpsist lööb välja ka vee tilkasi ehk kondents?Mis võib seda mõjutada?ning kas õhulugeja tagant pistiku ära võtmisel peaks auto välja surema?(mul hakkab lihtsalt puterdama ning lõpuks suri välja kah).Ning kas selle probleemiga oleks mõttekas dignostikasse minna?
Ise küll praegu enam ei oska arvata mis võib viga olla.
Ehk oskab keegi midagi öelda selle kohta?
Panen siia ka pildi mõõtmise tulemustest:
Pilt

Re: K: CO liiga kõrge

Postitatud: 06 Nov 2008, 00:31
Postitas Tarmo
niisiis. Pakun välja temp andur. Kondens tuleb sul sellest et sul kat on. Põlemata kütus muudetakse katis co'ks ja veeks.
edit: autodata ütleb järgmisi võimalikke asju:
air intake filter
heated oxygen sensor (H02S)
throttle valve/sticking/linkage
throttle positioning (TP) sensor
engine coolant (ECT) temperature sensor
electrical connections - engine/battery
engine mangement system - connections/wiring
injectors
mass airflow (MAF) sensor
evaporative emission (EVAP) canister purge valve
engine control module (ECM)

Re: K: CO liiga kõrge

Postitatud: 06 Nov 2008, 18:12
Postitas Heiti
Millist temp. andurit sa mõtled ka see mis on kuskil sisselaske kollektori küljes?ma olen vahetanud välja temp. näidiku andurit aga se vist ei mõjuta.
Aga kuidas siis se temp. andur sellist asja mõjutab??
muidugi kas diagnostika ütleks vist ära nendest varjantidest mis on vigane?

Re: K: CO liiga kõrge

Postitatud: 06 Nov 2008, 19:41
Postitas Tarmo
Tarmo kirjutas:engine coolant (ECT) temperature sensor
seda pean silmas
see on see mis ütleb ajule kui soe mootor on ja sellega seoses reguleerib segu. Külmalt on segu rikkam