Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Kasutajate pikendused
Vasta
Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas Sassu »

Normaalne püss! Pean nüüd ruttu Volvo maha müüma sest mingi krdi Sierra on kiirem (paigalt stardist vähemalt) :D

pilt kah
Pilt

Kristjanil ei läinud kuidagi hästi. Mingid 15seci ajad ei ole küll selle auto jaoks.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas Jaan »

Päris võimekas pill. Nüüd jääb lisada korralik sidur ja siis boosti tõsta. Üldiselt selle autoga sõites jõudsin jälle tõdemuseni, et miks nende vabalt hingavatega sierradega veel keegi viitsib üldse sõita, mingit rõõmu ju pole. Peaks ka äkki ehitama asuma jälle, enamus vaja minevaid juppe on anyway olemas samasuguse kit-i jaoks. Kolle vaja teha ainult ja MS osta.
Sierra Is
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas sõdurpoiss »

Bomsch kirjutas: Üldiselt selle autoga sõites jõudsin jälle tõdemuseni, et miks nende vabalt hingavatega sierradega veel keegi viitsib üldse sõita, mingit rõõmu ju pole.

Sul on seda võib-olla raske uskuda, aga paljude jaoks on Sierra alternatiiviks jalgsi käimisele. Vihmase ilmaga pakub päris palju rõõmu, kui saab soojas ja kuivas istuda. Isegi vabalthingava mootoriga.

Sinu jutu järgi ei ole ju võimalik ehitada turbotatud Sierrat alla 20k eelarvega. Paljudel sierraomanikel pole sellist raha lihtsalt lõbu pärast kulutada.
Pilt
M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech »

sõdurpoiss kirjutas:
Bomsch kirjutas:Sul on seda võib-olla raske uskuda, aga paljude jaoks on Sierra alternatiiviks jalgsi käimisele. Vihmase ilmaga pakub päris palju rõõmu, kui saab soojas ja kuivas istuda. Isegi vabalthingava mootoriga.
:mrgreen:
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas Jaan »

sõdurpoiss kirjutas: Sinu jutu järgi ei ole ju võimalik ehitada turbotatud Sierrat alla 20k eelarvega. Paljudel sierraomanikel pole sellist raha lihtsalt lõbu pärast kulutada.
Mitte sellist vähemalt: http://www.youtube.com/watch?v=9HU0FOBj ... re=channel" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmselt see ongi ainus põhjus. Dünaamika on ikka hoopis teisest puust kui niisama seda 85kw kräunutada.
Enamus vempside häda ei olegi mitte nii-väga selles nö 20k(hea kui nii odavalt hakkama saab), vaid selles, et tahetakse kohe saada asju ja kui plönni pole siis ulutakse foorumites ja tehakse neid maha, kes midagi ehitavad. Nice and easy võib ka asju teha, vaikselt kola kokku ostes ja seda riiulis hoides.
Sierra Is
elav
kasutaja
Postitusi: 174
Liitunud: 05 Veebr 2007, 11:30
Asukoht: JÃrvamaa

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas elav »

Bomsch kirjutas:
sõdurpoiss kirjutas: Sinu jutu järgi ei ole ju võimalik ehitada turbotatud Sierrat alla 20k eelarvega. Paljudel sierraomanikel pole sellist raha lihtsalt lõbu pärast kulutada.
Mitte sellist vähemalt: http://www.youtube.com/watch?v=9HU0FOBj ... re=channel" onclick="window.open(this.href);return false;
Ilmselt see ongi ainus põhjus. Dünaamika on ikka hoopis teisest puust kui niisama seda 85kw kräunutada.
Enamus vempside häda ei olegi mitte nii-väga selles nö 20k(hea kui nii odavalt hakkama saab), vaid selles, et tahetakse kohe saada asju ja kui plönni pole siis ulutakse foorumites ja tehakse neid maha, kes midagi ehitavad. Nice and easy võib ka asju teha, vaikselt kola kokku ostes ja seda riiulis hoides.
Mihkel kas see 850i mees teadis ka mis Sierraga tglt tegu oli? (Ennem sõitu nagu) Ise kahjuks sõitu ei näinud :roll: Aga pärast sind (Mihklit) kalja pudeliga küll tuiamas :lol:
Bmw e30
M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech »

Krt seda teab, kas teadis või mitte aga sõidu ajal tuli endal naer peale korra autos, kuna selle eesmärgiga tegelikult asi ehitatud saigi. :D
Bomsch küll vingus kuskil, et see 850 ju ikkagi 2t tühimassiga aga tegu IMO siiski BMW kalli 280kw sportautoga ja mul oli tol hetkel suhteliselt lõbus.
M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech »

Vahepeal andis sidur lõplikult otsad ja libises ka baas boosti peal.
Sai uus sidurikomplekt külge installitud ja hetkel peab.
Koosneb siis 215mm 4-ja labaga kettast + Saab 900 Turbo sidurikorv + Sierra originaal survelaager.
Hoorattal tuli muidugi nii poldi kui tifti augud uued teha. Suhteliselt järsk on see sidur aga elab vast üle.
Hooratta töötlemise eest suurimad tänud Tiidule Windorf OÜ-st!

Samuti sai aju upgrade-tud MS2 prose peale.
Täna õhtul installisin ka sidurilüliti ja panin launch controli ning shifft cut-i tööle.
Viimane meeldib mulle hetkel väga, kuna käiguvahetust saab kiirelt ja ilma sünkro raginata teostada.

Õlivahetus sai samuti tehtud koos 2x mootori sisepesuga.
Sisse läks taaskord LM 10W-60 Race Tech.

Jahutussüsteemi tegin ka veidi ringi. Küljes nüüd DOHC-i paisupaak mis on turbost 5x kaugemal kui seda oli eelmine originaal paisupaak.
Samuti tegin ringi salongiradika vooliku, mis enne olude sunnil paisupaagist kõrgemal asetses.
Nüüd peaks veel turbo vesijahutuse ka ära ühendama, siis oleks päris hea.

Mõned kuud tagasi juhtusid ka kätte väga korralikud MT Drag slickid, mis ootavad mõnel võistlusel alla keeramist, et ajaparandust teha.
Genekas tahtis ka vahepeal veidi putitamist ja uue laadimisjuhtmestiku jaoks on tutikas pistik ja uued juhtmed ka olemas.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas Jaan »

M-Tech kirjutas: Jahutussüsteemi tegin ka veidi ringi. Küljes nüüd DOHC-i paisupaak mis on turbost 5x kaugemal kui seda oli eelmine originaal paisupaak.
No näed siis, DOHC-i juppidega saab ka isegi autot kiiremaks tuunida :D
Sierra Is
M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech »

See on ilmselt kõige kiirem jupp ka mida DOHC-i pealt võtta annab. :mrgreen:
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas Jaan »

M-Tech kirjutas:See on ilmselt kõige kiirem jupp ka mida DOHC-i pealt võtta annab. :mrgreen:
Seda ma silmas pidasingi :lol:
Sierra Is
M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas M-Tech »

Nädala algul tekkis idee, et võiks Tartu Drag-i üritust külastada ja proovida Sierraga 12.999 piir ületada.
Kuna nädala algul oli muid toimetusi palju sai Sierra veel paljude probleemidega tegeleda vaid neljapäeval ja reedel.
Kolmapäeva õhtul originaal kütuserõhuregulaatorit installides suutsin aga paraku kütuselatile mikropraod tekitada (oma lollus ja veast juba õpitud).
Õnnestus siis neljapäeva õhtul teine kütuselatt koos regulaatoriga leida (tänud Airole ja Riivole DB-HP-st).

Reedel sai ära tehtud järgmised asjad:
* klapikambrikaane tihend vahetatud
* oil catch tank koos filtriga paigaldatud
* teine korralik kütuselatt paigaldatud
* originaal 2.5bar kütuserõhuregulaator paigaldatud
* 440cc/min@3.0bar pihustid paigaldatud (400cc/min@2.5bar)
* 7. kuumusastmega küünlad paigaldatud (originaalid on 6. kuumusaste)
* Mickey Thomson ET Drag 24.5/8.0-15 rehvid velgedel paigaldatud ja alla proovitud
* juhi istme kinnitus põhja küljes ära paigatud
* mootor seadistatud 1.3bar boostiga sõitmiseks (400cc pihustid 90% avatud)

Seda kõike siis selleks, et saaks laupäeval ja pühapäeval Tartu dragrace-il osaleda.
Paraku oli kõik ilusi kuni sinnani kus Tartusse oli veel ~40km.
Ustav KKK K24 otsustas oma pillid kotti panna ehk turbo lendas laiali.
Seda rahulikul 5.-enda käigauga kulgemisel. Hakkas ägedat turbo vilinat tegema vähimagi gaasi muutuse peale.
Tulemus selline, et võll enam näpuga ringi ei käinnud ning külmaosa tiiviku mutter oli lahti.
Võta nüüd näpust, kas mutter lahti oli põhjus või tagajärg. Kahtlustan, et asja mõjutas reede öine 1.3bar-i peale rõhu keeramine.

Sierra on aga siiski IMELINE auto ja viis mind veel võistlusele vaatama ning ka koju tagasi, seda kokku ~250km kottis turboga.
Rahulikult 5.-endaga kruisides turbo küll häälitses aga õnneks õli veel ropult ei lekkinud.
Elimineerisin enne muidugi turbo sisselaskest ära, et juppe mootorisse ei satuks.
Käepäraste vahenditega istus õhufilter otse segusiibri külge.
Tallinnas tagasi suitses turbo aga aina rohkem. Loodetavasti ei tapnud see õlisuits veel wideband lambdaandurit ära.
Vähemalt näit oli kruisides sama mis enne turbo lagunemist.

Väga kahju muidugi, et sõita ei saanud, kuna sisetunne ütles, et 12.999 oleks Tartus ära tulnud küll.
4-jandaga maanteel peenestades hakkas vaikselt juba hirm, kuna see peldik ei ole enam ammu stabiilne sellise mineku ja kiiruse pealt.
Tomks
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 06 Okt 2008, 18:40

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas Tomks »

Krt seda ma mõtlesingi, miks auto parklas seisis ja rajal polnud.
Igatahes kahju, et ei saanud sierrale kaasa elada, vähemalt tegi kollane EVO tuju rõõmsaks.
Loodan, et saad siis püssi kiiresti terveks ravida ja paugutama minna. 8)

Edu!
MartinP
kasutaja
Postitusi: 131
Liitunud: 03 Apr 2007, 17:29

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas MartinP »

aga anna teada kui kavatsed see aasta veel mingist dragi üritusest osa võtta, tuleks ise ka heameelega vaatama.
oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 OHC T ||| 1988 ||| M-Tech

Postitus Postitas oliver85 »

Selge märk sellest, et oligi juba suuremat turbot tarvis. Sierra teba mida ta tahab :lol:
Vasta