
pilt kah

Kristjanil ei läinud kuidagi hästi. Mingid 15seci ajad ei ole küll selle auto jaoks.
Bomsch kirjutas: Üldiselt selle autoga sõites jõudsin jälle tõdemuseni, et miks nende vabalt hingavatega sierradega veel keegi viitsib üldse sõita, mingit rõõmu ju pole.
sõdurpoiss kirjutas:Bomsch kirjutas:Sul on seda võib-olla raske uskuda, aga paljude jaoks on Sierra alternatiiviks jalgsi käimisele. Vihmase ilmaga pakub päris palju rõõmu, kui saab soojas ja kuivas istuda. Isegi vabalthingava mootoriga.
Mitte sellist vähemalt: http://www.youtube.com/watch?v=9HU0FOBj ... re=channel" onclick="window.open(this.href);return false;sõdurpoiss kirjutas: Sinu jutu järgi ei ole ju võimalik ehitada turbotatud Sierrat alla 20k eelarvega. Paljudel sierraomanikel pole sellist raha lihtsalt lõbu pärast kulutada.
Mihkel kas see 850i mees teadis ka mis Sierraga tglt tegu oli? (Ennem sõitu nagu) Ise kahjuks sõitu ei näinudBomsch kirjutas:Mitte sellist vähemalt: http://www.youtube.com/watch?v=9HU0FOBj ... re=channel" onclick="window.open(this.href);return false;sõdurpoiss kirjutas: Sinu jutu järgi ei ole ju võimalik ehitada turbotatud Sierrat alla 20k eelarvega. Paljudel sierraomanikel pole sellist raha lihtsalt lõbu pärast kulutada.
Ilmselt see ongi ainus põhjus. Dünaamika on ikka hoopis teisest puust kui niisama seda 85kw kräunutada.
Enamus vempside häda ei olegi mitte nii-väga selles nö 20k(hea kui nii odavalt hakkama saab), vaid selles, et tahetakse kohe saada asju ja kui plönni pole siis ulutakse foorumites ja tehakse neid maha, kes midagi ehitavad. Nice and easy võib ka asju teha, vaikselt kola kokku ostes ja seda riiulis hoides.
No näed siis, DOHC-i juppidega saab ka isegi autot kiiremaks tuunidaM-Tech kirjutas: Jahutussüsteemi tegin ka veidi ringi. Küljes nüüd DOHC-i paisupaak mis on turbost 5x kaugemal kui seda oli eelmine originaal paisupaak.
Seda ma silmas pidasingiM-Tech kirjutas:See on ilmselt kõige kiirem jupp ka mida DOHC-i pealt võtta annab.