2. leht 2-st

Re: Sierra roolivõim

Postitatud: 04 Mai 2010, 14:11
Postitas xr4
See mis üle/peetis, on sierra xr4i oma, alla läks mingi uuem täpselt ei tea mille oma- igatahes oli sel paak ja pump eraldi ja survevooliku kinnitus pumpa oli silmus otsaga kust õõnes polt läbi käib

Re: Sierra roolivõim

Postitatud: 04 Mai 2010, 19:20
Postitas Tehnic
mismoodi sa selle ilma paagita pumba sinna mootori külge said?

Re: Sierra roolivõim

Postitatud: 04 Mai 2010, 19:52
Postitas xr4
Tehnic kirjutas:mismoodi sa selle ilma paagita pumba sinna mootori külge said?
Said valesti aru, kasutan ikka oma vana pumpa. Lihtsalt surve vooliku lasin õigetele otstele ümber pressida.

Re: Sierra roolivõim

Postitatud: 25 Nov 2010, 19:29
Postitas eedafer
Ka mina olen täheldanud sama probleemi, 90 aasta pinto mootoriga sierra, muidugi mul pole õrna aimugi, kas see on tehase originaal pealepanek või on keegi seda juba 20 aasta jooksul ise teinud.... igatahes ja ka väga vaikselt sõites on kõik ok, kerge ja toimib ilusti aga kui hoopealt vaja ennast sirgeks lapata, siis on jube raske, tahab nagu puua kohati. :shock: Olen ka kuulnud, et see levinud viga aga nüüd sõitsin endal lati äärekivisse puruks ja uue installimise käigus lähiajal üritan selles asjas selgusele jõuda, milles probleem.

Re: Sierra roolivõim

Postitatud: 07 Dets 2010, 17:01
Postitas med
On vahepeal midagi selginenud?
Enda -dohc- Sierral sama viga, päris ohtlik on kohe.
Rool lihtsalt ei tule tagasi.
Peab vist tavalise lati panema muidu ei tule driftimisest midagi välja.
Läheb 1:1- le?

Re: Sierra roolivõim

Postitatud: 15 Dets 2010, 20:41
Postitas Tehnic
proovida tasuks teine roolivõimu pump panna...vaatab mis saab

Re: Sierra roolivõim

Postitatud: 19 Dets 2010, 13:50
Postitas Teet01
med kirjutas:On vahepeal midagi selginenud?
Enda -dohc- Sierral sama viga, päris ohtlik on kohe.
Rool lihtsalt ei tule tagasi.
Peab vist tavalise lati panema muidu ei tule driftimisest midagi välja.
Läheb 1:1- le?
Ma panin teise lati,nüüd kõik korras.

Re: Sierra roolivõim

Postitatud: 16 Okt 2011, 23:31
Postitas alar64
Enda auto ka sama mure et kiirel tagsikeeramisel poob kinni.Kas on äkki mingi abi sellest kui panna väiksem rihmarattas pumbale et saavutada pumba maksimum väikse pöördega sest pump on 2.0 dohc pealt aga enda auto mootor 2.3 disla .või annab äkki reduktsiooni klappi muuta et õli läbilaskmist suurendada latis ning sellega vältida-vähendada õli oma takistust.

Näiteks on ka selline mure sõbra 96a. bmw 520-il