2. leht 6-st
Postitatud: 09 Dets 2007, 21:31
Postitas erki
tann15 kirjutas:Kus juures meil yritusel käis üks 2.0 is ja ei saanud sellekohta öelda et see ei liikunud tavalisele sierrale dochile tegi silmad ette niet paha hakkab aga sellel oli plokki kaant ka lihvitud jne

sõber tegi ka 2.0is mootori ära, hooratas kergemaks, plokikaant lihvitud, otseväljalase, 7bemmi benapump, koonusfilter ja mida kõike veel, kuid minu dohc'ist ikka jagu ei saanud...
Postitatud: 09 Dets 2007, 21:51
Postitas AlarT
kui sul tehase seadistuses dohc, peab ta is-ga midagi väga valesti olema või sõidustiiliga.
Postitatud: 09 Dets 2007, 22:16
Postitas Tanel
No oma viga siis et 27.ndal seal ei olnud oleks saand siis proovida!
Postitatud: 09 Dets 2007, 23:27
Postitas Tarmo
dohc efisi on ka ilma katalüsaatorita tehasest tulnud. need olid 92 kw,
85 kw dohcil on õhu piiraja peal + katalüsaator ja 88 kw on lihtsalt katalüsaatoriga
Postitatud: 10 Dets 2007, 01:32
Postitas AlarT
mul ei ole millegagi proovida sellisele vastu:P või mõtled autot ennast proovida?
Postitatud: 10 Dets 2007, 01:44
Postitas Tanel
Selle all m6tlesin Erkit!!
Postitatud: 14 Dets 2007, 20:14
Postitas Decoder
mul on dohc sierra millel on otsevool algusest lõpuni sumpal
ja samuti on koonus vahel jne
ning peab tõdema et on erksam küll
Postitatud: 14 Dets 2007, 22:21
Postitas ESS
Decoder kirjutas:mul on dohc sierra millel on otsevool algusest lõpuni sumpal
ja samuti on koonus vahel jne
ning peab tõdema et on erksam küll
palju penakulu suuremaks läks?
Postitatud: 14 Dets 2007, 22:59
Postitas Decoder
no kõik ikka sõltub kuidas minna anda..aga rahulikult sõites võtab ikka sama
kuigi ma eriti ei pööra bensukulule tähelepanu kuna sierra pole mul igapäevaliikur vaid rajamasin
peab tõdema et suudab bmw-dele ilusti konkurentsi pakkuda
sellepärast mainisin just bmw-d et need on sprintidel ja lumeradadel põhilised tagaveolised kui välja arvata mõni üksik vaz vms
ega mul bmw-de vastu midagi pole ma lihtsalt räägin et suudab samaväärselt ford ka ennast näidata erinevalt üldsuse arvamusest
Postitatud: 20 Dets 2007, 12:35
Postitas AlarT
otsevool vahel? pütte pole üldse enam lihtsalt jäme toru tuleb mootorist kuni lõpuni välja, tühi jäme toru? Kui nii ,siis vist kaotad natuke võimsuses , summutil peab olema teatud takistus.
Postitatud: 20 Dets 2007, 15:23
Postitas Jesper
Vale jutt, ei pea takistust olema, peab olema õige pikkus esimese helilaineid summutava elemendini, milleks võib olla näiteks resonaator, aga võib ka lihtsalt toru lõpp olla.
Mulle ikka meeldib seda pilti näidata, kui keegi tuleb takistusest rääkima (üks maailma parimaid töömahu/võimsuse suhtega mootoreid, Toyota F1 V10):

Postitatud: 20 Dets 2007, 19:16
Postitas Tarmo
ega ta jah kahetaktine pole et vastusurvet on vaja
Postitatud: 22 Dets 2007, 13:40
Postitas AlarT
vastusurvet on vaja, midagi peab olema, see mootor pildil ei ole teps mitte sierra mootor, tavaline sõiduauto mootor ei ole arvestatud tavalise tühja toruga, kus mitte midagi vahel pole. Tean ühte meest , kes summutitega tegeleb ta teab rääkida, see et tavalisel sõiduautol mitte midagi ei pea vahel olema on loll jutt, sa lihtsalt kaotad oma auto võimsuses sellega. Eriti kannatab lõppkiirus, kui ma õieti mäletan.
ja kui vastu vaidled siis vaidle terviseks ja sõida oma aeglase autoga edasi ja unista ,et see on hea, pole minu mure, minu jutt on siin räägitud.
ahjaa, kui pilti hoolikalt või ka vähemhoolikalt vaatate, märkate, et seal on päris jubedad kõverikud sel summutil sees, teps ei ole tegu sirge toruga ja sel on oma põhjus.
paraku ei vaja ainult kahetahtkiline takistust summutil, kulla tarmo. Summuti arvutamiseks on omad valemid jne, ei panda teps mitte suvalist toru sinna otsa lihtsalt.
Postitatud: 22 Dets 2007, 13:54
Postitas Tarmo
Ära nüüd solvu, kuid ma millegipärast jään Jesperi poole peale. Ma ise ei ole mingi asjatundja sellel teemal vaidlema, kuid olen kuulnud jutte ikka rohkem suure toru poole pealt. Äkki Jesperil on midagi head panna tõestamiseks siia, või oskab lihtsalt hästi lahti seletada.
Postitatud: 22 Dets 2007, 16:24
Postitas AlarT
jutud tekivad just jagamatute inimeste pealt, ja palju on tuunitud autosid, mis on tuunitud valesti, näiteks need kes oma auto taguotsa õudselt püsti ajavad, tegelikult on see väga kahjulik ja minu arust ka üldse mitte äge.