2. leht 2-st
Re: Soojendus.
Postitatud: 26 Dets 2010, 00:59
Postitas XcosworthX
kui pööretega tuleb kuuma see ei tähenda seda et kaan või tihend on rikkega

Re: Soojendus.
Postitatud: 15 Veebr 2011, 01:19
Postitas monster
Nii Külmad ilmad tulekul ja tahaks testida oma sierra salongiradikat. Värk selline ,et sügisel pesin ilusti läbi ja kuuma tuli lõpuks nii ,et kätt ei kannatanud ette panna. Teoorias võib värk olla selline ,et -20 kraadiga ei saagi sealt kuuma tulla ,sest välistemp on nii madal ja radikas ei jõua max ventilaatori kiirusel õhku piisavalt soojendada. Ühesõnaga väiksematel kiirustel on õhk soojem ,kui suurtel ventika kiirustel. Samas olin siin bussijaamas ja oli 14 kraaadi külma ,siis hakkas kohapeal töödates suur jahutusventikas tööle. Mootor oli kuum ,kuid salongi tuli ikka sellist suht leiget õhku maksimaalsel kiirusel. Kui natukeseks ventikas seisma panna ja siis uuesti käima panna ,siis algul puhub kuuma ja pärast jälle leiget. See viitab salongi radika umbes olemisele. Uuriks ,et kui soojad siis teie sierrade salongid siin külmaga on ja kui kiirelt kuuma tuleb.