2. leht 3-st

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 12 Veebr 2011, 10:57
Postitas Jaan
Pakun 300€ dokumendid anyway veel minu nimel :lol:

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 12 Veebr 2011, 11:27
Postitas Tarmo
Bomsch kirjutas:Pakun 300€ dokumendid anyway veel minu nimel :lol:
oli siin kuskil kiri, et säde kadunud pakkuge hind ja ostke ära

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 12 Veebr 2011, 20:13
Postitas nustu826
Kontrolli kas pihustitele +12V jõuab(skeemi järgi vist must juhe, pruun tuleb ajust), kui süüde sees. Kui jõuab, siis see nn.süüterelee(pearelee) vms. on korras, aga kui ei, siis on see relee kutu. Sealtkaudu saab ka bensupumba relee oma juhtmähisele +12V

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 13 Veebr 2011, 16:15
Postitas Jaan
Tarmo kirjutas:
Bomsch kirjutas:Pakun 300€ dokumendid anyway veel minu nimel :lol:
oli siin kuskil kiri, et säde kadunud pakkuge hind ja ostke ära
Oli siin kuskil kiri, et ei või pakkumist teha?

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 13 Veebr 2011, 17:37
Postitas oliver85
Bomschil tegelt seal salalüliti peal :lol:

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 13 Veebr 2011, 18:14
Postitas Jaan
oliver85 kirjutas:Bomschil tegelt seal salalüliti peal :lol:
Oleks nii siis ma pakuks, et 300€ eest teen korda. :lol:

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 15 Veebr 2011, 09:04
Postitas Jesper
Kle see on ikka see sama kommutaatori nakkus mis endiselt ringi liigub. Kõiges, nagu tavaliselt, on süüdi Kersti. Kõigepealt tal läks kommutaator läbi ja siis laenas minu Escortist jagajat, et kontrollida kas selles viga. Oli selles viga, endale ostis uue, mulle tõi minu oma tagasi. Ma muidugi aktiivse poisina paigaldasin selle u 6 kuud hiljem ja selgus et totalschaden, mitte miski elektroonikas ei tööta nagu võiks, seega vutt-vutt tulin sinu kintsu kaapima, et vanemuine laena kommutaatorit ja andureid. Talveralli sõitsin kenasti ära ja siis tõin kola tagasi, aga ilmselgelt oli selle komplekti paradiisi kutsumise päev juba kalendrisse kirja pandud.

Seega nüüd pole ime, et tutikas kommutaator momentaalselt saba andis. Paha vaim tuleb enne välja ajada kui uusi juppe külge keerad :D

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 15 Veebr 2011, 09:42
Postitas Sigmar
:lol:

Kas kuidagi on võimalik kontrollida kommutaatori korrasolekut?

E: Kas süütelukk ei või tuksis olla? Sest mingi aeg hakkas see ka jamama: kui süüte sisse keerasin ja starterit tahtsin anda, siis vahepeal ei võtnud üldse vedu ja teinekord oli nii, et alguses oleks nagu aku tühi ja siis hakkas ilusti ringi käima?

Muidugi kui süüte sisse keeran, siis kõrvalistuja pool armatuuris mingisugune relee klõpsu teeb, on see võimalik et seal asub süüterelee?

E2: Olen proovinud veel kahte kommutaatorit(kasutatud) ja ükski pole töötanud, ei tahaks väga uskuda, et selles asi on... aga mine sa tea.

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 15 Veebr 2011, 13:56
Postitas Miku
Sigmar kirjutas:E2: Olen proovinud veel kahte kommutaatorit(kasutatud) ja ükski pole töötanud, ei tahaks väga uskuda, et selles asi on... aga mine sa tea.
kui see asub jagaja küljes siis võin anda enda omi ka proovida.. mul peaks neid 3 tykki olema..

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 16 Veebr 2011, 10:39
Postitas Sigmar
Nii säde käes :mrgreen:

Ma oleks hulga raha kokku hoidnud, kui oleks akujuhtmetest alustanud, loll pea on ikka ihule nuhtlus. :mrgreen:
Kütusepumpa ikka vool ei tule, releed klõpsuvad nii nagu peavad, aga edasi ei miskit.

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 16 Veebr 2011, 16:24
Postitas oliver85
Sigmar kirjutas:Nii säde käes :mrgreen:

Ma oleks hulga raha kokku hoidnud, kui oleks akujuhtmetest alustanud, loll pea on ikka ihule nuhtlus. :mrgreen:
Kütusepumpa ikka vool ei tule, releed klõpsuvad nii nagu peavad, aga edasi ei miskit.

Räägi rahvale siis, mis viga oli :mrgreen:

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 16 Veebr 2011, 17:39
Postitas Sigmar
Väiksem punane juhe oli katki. :D
Kütusepumpa pole endiselt süütest tööle saanud. Teiseks oleks süüde varasemaks vaja keerata, käib liiga rikkalt, isegi nii rikkalt, et summuti hõõgus ja otsast lõi tuld(mis iseenesest oli päris uhke :mrgreen: ). Tuleb vist jagajat päripäeva keerata?

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 16 Veebr 2011, 19:13
Postitas Jaan
Kõik oli ju paigas ideaalselt, hakkasid niisama tuunima või milles häda oli? Mingi pruun juhtmeke oli veel akuklemmide all, see on küljes?

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 16 Veebr 2011, 20:39
Postitas Sigmar
Ei olnud ideaalne, päris ausalt. Akut, ega selle juhtmeid polnud ma näppinud sellast ajast peale, mil ma Tallinnast temaga ära sõitsin. Kui ma akuklemmi maha võtsin, läks ta vastupanu osutamata katki, ju siis aeg oli temaga oma töö teinud. See pruun juhtmeke osutus kasutuks, ots lõppes kuskil tagaistujate jalge juures(kui sa mõtled seda wannabe võimujuhtme moodi asjandust). Positiivne on see, et kogu armatuurialune sai üleliigsetest juhtmetest puhastatud. :)

Re: 2.0 OHC märgid paika, säde ka kadunud

Postitatud: 16 Veebr 2011, 21:10
Postitas legendaarne666
Bomsch mõtles et miks sa süüdet keerata tahad? See oli ju tal paika pandud peale remonti.