
P: DOHC jõnksutab
Re: P: DOHC jõnksutab
no ja mis ma ytlesin? 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: P: DOHC jõnksutab
vot ma ei tea nüüd aga kui on paagisisese pumbaga tegu. .... siis ei jõua mul kohale kuidas saab paagi sodi mõjutada bensiinifiltrit, asub paagist eemal.
enamasti ikka imetava toru otsa on pandud metallpunutudsärk (loe: sõel pisikeste avaustega), mille suudab läbida ainult vedelik. ja kõik muu saast jääb sinna taha pidama.
kui nüüd just vähese kütte kasutamise käigus, paagis lokksumisega pole tekkinud kondensaat, mis võiks kahjustada mootori toite juhtmeid(ehk voolutrakti ja sinna liini kuuluvat filtrit) voolutrakti seinast eemalduva rooste näol.
üks asi veel, kui nüüd piisavalt tagasi voolata ei saa, siis juhtub see, et juua on rohkem, kui jaksab.
enamasti tambitakse, see siis kõik läbi pihustite. seega vaata üle oma tagasivool paaki. vahest võiks selle läbi puhuda.
miski pärast kahtlustan ma ikkagi ebapiisava õhu olemasolu!
kui sul hing kinni jääb, et tähenda see seda, et sul juua pole!
ja kohe kindlasti pole lahendus andurite eemaldamine, üks vigane asi mõjutab teise asja tööd. tegu on tehnikaga ja see tahab infot saada oma tegemisest. nii on ta juba sünnist saati üles ehitatu. st seda, et varu kannatust ja aega ning leia see viga üles ja ühenda kõik tagasi mis oled lahti ühendanud. vaheta need andurid/osad teiste vastu, mille töös oled sa kindel"et need töötavad" ja otsi viga edasi. samas hoia ka juhtmestikul ja pistikutel silma peal, et need oleks ikka korralikult omavahel ühendatud ja info pääseb mööda juhet edasi, mitte ei jää pessa pidama.
Ma tean mida sa tunned! mul võttis, selle vea tuvastamine 3kuud, enne kui talle pihta sain.

enamasti ikka imetava toru otsa on pandud metallpunutudsärk (loe: sõel pisikeste avaustega), mille suudab läbida ainult vedelik. ja kõik muu saast jääb sinna taha pidama.
kui nüüd just vähese kütte kasutamise käigus, paagis lokksumisega pole tekkinud kondensaat, mis võiks kahjustada mootori toite juhtmeid(ehk voolutrakti ja sinna liini kuuluvat filtrit) voolutrakti seinast eemalduva rooste näol.
üks asi veel, kui nüüd piisavalt tagasi voolata ei saa, siis juhtub see, et juua on rohkem, kui jaksab.
enamasti tambitakse, see siis kõik läbi pihustite. seega vaata üle oma tagasivool paaki. vahest võiks selle läbi puhuda.
miski pärast kahtlustan ma ikkagi ebapiisava õhu olemasolu!
kui sul hing kinni jääb, et tähenda see seda, et sul juua pole!

ja kohe kindlasti pole lahendus andurite eemaldamine, üks vigane asi mõjutab teise asja tööd. tegu on tehnikaga ja see tahab infot saada oma tegemisest. nii on ta juba sünnist saati üles ehitatu. st seda, et varu kannatust ja aega ning leia see viga üles ja ühenda kõik tagasi mis oled lahti ühendanud. vaheta need andurid/osad teiste vastu, mille töös oled sa kindel"et need töötavad" ja otsi viga edasi. samas hoia ka juhtmestikul ja pistikutel silma peal, et need oleks ikka korralikult omavahel ühendatud ja info pääseb mööda juhet edasi, mitte ei jää pessa pidama.
Ma tean mida sa tunned! mul võttis, selle vea tuvastamine 3kuud, enne kui talle pihta sain.
€-contact