
Ford Sierra 2.0 Yux
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
tõsi... täpsemalt siis bemmi r6 

Re: Ford Sierra 2.0 Yux
Kui tahad M20 mootorit peale panna siis mul kannad ja käigukasti tala olemas sierra jaoks. M50 mootri jaoks peab vasakpoolse kanna veidi ümber tegema. M20 mootori jaoks pole vaja sillatala ümber teha aga M50-ga peab kasutama 5-ese(e34ja) karterit ja sillatala veidi ringi tegema(täpsemalt roolilatti allapoole viima, et mootor kapoti alla ära mahuks ja siis pole ka tulemüüri ega kardaanitunnelit lõikuma)
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
Mul m50 ja hetkel juba kohandatud e30 jaoks... ehk siis 34 karter ja 36 käpad ... peaks mahtuma kenasti...
Palju roolilatti peaks alla poole viima ?
Sa ise oled teinud sellist kompotti või teoorias oled tugev ?
Palju roolilatti peaks alla poole viima ?
Sa ise oled teinud sellist kompotti või teoorias oled tugev ?

Re: Ford Sierra 2.0 Yux
M50 oli Sierral peal aga liikuma ei saanud.
Mina lõikasin sillatalalt pealmise osa maha(selle osa mis mootoripatjade vahele jääb), nii et alumine plekk jäi ainult alles. Ja keevitasin uued kõrvad ja tugevndused sillatala allapoole siis sain roolilati alla ja veidi ette poole. Roolikardaani tegin ka pikemaks. Roolilatt jäi mul sillatala alumise äärega umbes tasa, seega umbes 5-6cm allapoole. Ainuke viga mis siis tekib on, et roolilatiga võrreldes on rooliotsad roolilatist kõrgemal. Radiaatorit tuleb ka võibolla veidi ettepoole tuua aga see oleneb kuidas mootor peal istub. Vanosega mootoriga jäi esipaneeli ja mootori vahele väike vahe aga ilma vanoseta peaks vahe piisavalt suur jääma.
Nii oli see minul aga see oleneb kõik sellest kuidas kannad teha, ja kuidas mootor paigutada. Mina ei tahtnud keret lõikuda ja siis sai niimoodi tehtud.
http://www.youtube.com/watch?v=G8yIwnGXhPg" onclick="window.open(this.href);return false;
siin skogenracing foorumist Sierra M50 kui mootori tuppa tooks siis pole sillaga mingit probleemi
Siin teema kus Sierrale pannakse M30 mootor.
http://skogenracing.editboard.com/t3870 ... bo-projekt" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina lõikasin sillatalalt pealmise osa maha(selle osa mis mootoripatjade vahele jääb), nii et alumine plekk jäi ainult alles. Ja keevitasin uued kõrvad ja tugevndused sillatala allapoole siis sain roolilati alla ja veidi ette poole. Roolikardaani tegin ka pikemaks. Roolilatt jäi mul sillatala alumise äärega umbes tasa, seega umbes 5-6cm allapoole. Ainuke viga mis siis tekib on, et roolilatiga võrreldes on rooliotsad roolilatist kõrgemal. Radiaatorit tuleb ka võibolla veidi ettepoole tuua aga see oleneb kuidas mootor peal istub. Vanosega mootoriga jäi esipaneeli ja mootori vahele väike vahe aga ilma vanoseta peaks vahe piisavalt suur jääma.
Nii oli see minul aga see oleneb kõik sellest kuidas kannad teha, ja kuidas mootor paigutada. Mina ei tahtnud keret lõikuda ja siis sai niimoodi tehtud.
http://www.youtube.com/watch?v=G8yIwnGXhPg" onclick="window.open(this.href);return false;
siin skogenracing foorumist Sierra M50 kui mootori tuppa tooks siis pole sillaga mingit probleemi
Siin teema kus Sierrale pannakse M30 mootor.
http://skogenracing.editboard.com/t3870 ... bo-projekt" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
rooliotsad saab teistpidi panna kui käändmikke keevitada või uniballid panna
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
skogenracingust vaatasin ka seda teemat... seal nad viisid mootori ikka suht taha et kogu mudru ära mahuks...
Mille taha sul jäi pidama asi ?
Ja kuda sa lahendasid siduri... (sirtsul trossiga, bemmil hüdraulik)
Ning kardaaniga suristasid ise kokku omavahel bemmi ja sirtsu või sai kuidagi lihtsamalt ?
Mul oli üks idee teha bemmi tagasilla peale asi... kaoks kardaani mure ning oleks natuke mulle kodusem ka
Mille taha sul jäi pidama asi ?
Ja kuda sa lahendasid siduri... (sirtsul trossiga, bemmil hüdraulik)
Ning kardaaniga suristasid ise kokku omavahel bemmi ja sirtsu või sai kuidagi lihtsamalt ?
Mul oli üks idee teha bemmi tagasilla peale asi... kaoks kardaani mure ning oleks natuke mulle kodusem ka

Re: Ford Sierra 2.0 Yux
Üldiselt kui sul keevitus käes seisab siis on asi tehtav.
kone ja kast:


sidur lahendus mis ma aretasin võimalik et peab panema siduri stopperi ja natuke seda nurka modima. reaalselt ei katsetanud kas töötab. Ja tulemüüri peab ühe ca 20mm augu tegema


Mul oli tehtud sierra bemmi silla peale ja nende käppadega mis primarkol on ja see silla lahendus mis ma tegin jäi kardaan 1601mm Sild oli tehtud e30 väikse korpuse diffri jaoks. ega see mõõt eriti kõikuda tohiks poolasside järgi tegin, et need jääks otse.
kone ja kast:


sidur lahendus mis ma aretasin võimalik et peab panema siduri stopperi ja natuke seda nurka modima. reaalselt ei katsetanud kas töötab. Ja tulemüüri peab ühe ca 20mm augu tegema


Mul oli tehtud sierra bemmi silla peale ja nende käppadega mis primarkol on ja see silla lahendus mis ma tegin jäi kardaan 1601mm Sild oli tehtud e30 väikse korpuse diffri jaoks. ega see mõõt eriti kõikuda tohiks poolasside järgi tegin, et need jääks otse.
sierra mk I 5d
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
Minul jäi asi algul raha ja nüüd pole aega ehitamiseks.
Hüdrosidur väga lihtsalt teostatav. Mina tegin sama moodi nagu Kristjan.
Kardaan lase AUTO CARDAN-is teha. Saadad oma jupid sinna nad keevitavad kokku ja tasakaalustavad.
M50 mootor samade kandadega mis Kristjanil.




Nendega jääb mootor sirgelt peale aga bemmil peaks olema veidi kaldu, kui vasakpoolne kand sai ringi tehtud siis istus mootor ilust. Kahjuks uuemaid pilte pole.
Hüdrosidur väga lihtsalt teostatav. Mina tegin sama moodi nagu Kristjan.
Kardaan lase AUTO CARDAN-is teha. Saadad oma jupid sinna nad keevitavad kokku ja tasakaalustavad.
M50 mootor samade kandadega mis Kristjanil.




Nendega jääb mootor sirgelt peale aga bemmil peaks olema veidi kaldu, kui vasakpoolne kand sai ringi tehtud siis istus mootor ilust. Kahjuks uuemaid pilte pole.
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
Keevitusega probleeme ei ole... lihtsalt ei viitsiks jalgratast hakatsa leiutama kui see on juba valmis leiutatud 
Eks kindlasti ei tule asi üks ühele nii nagu sinu või skogenil või üldse teistel... aga kuulan maad, et mis ja kes ja kus...
Siduriga oli minu mõte võtta bemmi pedaalid ja kogu mudru... ei tohiks vast väga hullu olla...
Mille jaoks sa selle augu lõikasid ?
Ja kas pidurivõim mahtus sul ära või panid miski muu ?
edit. algul lugesin et 20cm auk
nüüd sain pihta...

Eks kindlasti ei tule asi üks ühele nii nagu sinu või skogenil või üldse teistel... aga kuulan maad, et mis ja kes ja kus...
Siduriga oli minu mõte võtta bemmi pedaalid ja kogu mudru... ei tohiks vast väga hullu olla...
Mille jaoks sa selle augu lõikasid ?
Ja kas pidurivõim mahtus sul ära või panid miski muu ?
edit. algul lugesin et 20cm auk

Viimati muutis Yux, 25 Okt 2011, 19:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
see esimene pedaali pilt seal kus see sirge plekk on mis vastu tulemüüri ühendub. tööslindri läheb sellest joonest edasi selle jaoks vaja auk teha. kolmekal minuarust oli ka see ots seal natuke väljas st keres auk.
edit: ai ai häbi häbi tööslindri all pean silmas pea silindrit
edit: ai ai häbi häbi tööslindri all pean silmas pea silindrit

Viimati muutis Kristjan, 25 Okt 2011, 19:47, muudetud 1 kord kokku.
sierra mk I 5d
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
Pidurivõim mahub ilusti ära, nii vaakumiga või elektroniline.
Siin veel üks Soome Sierra M5020 mootoriga
http://www.nettiauto.com/ford/sierra/4160110" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin veel üks Soome Sierra M5020 mootoriga
http://www.nettiauto.com/ford/sierra/4160110" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
hmm... huvitav mis see auto cardans üsib siukse tegemise eest ?
samas kui bemmi sild panna siis klapitab vast bemmi kardaanidega asja kokku isegi...
Samas drifti sierral meil oli lihtsalt lampi kokku lastud kardaan, esimene ots chevy oma ja tagumine sierra oma... sild jäi sierra oma ning ei ütleks et midagi hirmsat oli... viies käik piirajas oli siis kergelt vibras, aga no samas oli ka kõik mudru mis põhja all toimetas jäigalt kere küljes kinni... mootor ja kast samamoodi jäigalt...
Mingeid ootamatuseid vist ei tohiks väga ette tulla rohkem... vast järgmiseks nädalaks on asi nii kaugel, et bemmi pealt on tehnika maas ja saab hakata tegelema sierra poolega...
Radika kohta veel see, et mõõtsin oma targa aruga natuke kapoti vahel seal asju... ja tundub et mahub ära kõik ilusti, radikas läheb esitala alla täpselt ja el.vent selle ette ning mootori vahele jääb normaalne vahe...
Hah... auto uuenes ka täna ... topelt kaugtulega esituled sai siis külge kruvitud...
samas kui bemmi sild panna siis klapitab vast bemmi kardaanidega asja kokku isegi...
Samas drifti sierral meil oli lihtsalt lampi kokku lastud kardaan, esimene ots chevy oma ja tagumine sierra oma... sild jäi sierra oma ning ei ütleks et midagi hirmsat oli... viies käik piirajas oli siis kergelt vibras, aga no samas oli ka kõik mudru mis põhja all toimetas jäigalt kere küljes kinni... mootor ja kast samamoodi jäigalt...
Mingeid ootamatuseid vist ei tohiks väga ette tulla rohkem... vast järgmiseks nädalaks on asi nii kaugel, et bemmi pealt on tehnika maas ja saab hakata tegelema sierra poolega...
Radika kohta veel see, et mõõtsin oma targa aruga natuke kapoti vahel seal asju... ja tundub et mahub ära kõik ilusti, radikas läheb esitala alla täpselt ja el.vent selle ette ning mootori vahele jääb normaalne vahe...
Hah... auto uuenes ka täna ... topelt kaugtulega esituled sai siis külge kruvitud...

Re: Ford Sierra 2.0 Yux
mul jäi m20b20 konega ja orig. radikaga vahe mingine 2-3cm vms.. bemmi ventika peab ära võtma..
Vw Passat 1.9TDI 02`
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Audi 80 1.6 86´
Audi 80 1.6 85`
Ford Sierra 2.0 85´
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
piltidel tundub mootor liiga ees
Re: Ford Sierra 2.0 Yux
Võid ka midagi ehk selle müüja käest uurida...
http://auto.motors24.ee/vehicles/345215 ... &sort=paid
http://auto.motors24.ee/vehicles/345215 ... &sort=paid
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93